Fijn van de goede echo! Jammer dat het met zulke vreselijke kwalen samen gaat maar jij kan dit! Je krijgt er iets prachtigs voor terug maar denk ook aan jezelf. Heel veel sterkte en een hele goede zwangerschap gewenst verder.
Wat een boel zwangeren heeft deze lijst ineens . Even een paar weken op nonactief en dan zijn er zoveel zwanger!!! Deze maand neem ik even rust van alles, ben er niet veel mee bezig (heb eerlijk gezegd ook nog maar weinig hoop op spontane zwangerschap), dus tel af naar MMM... Wel lekker genieten van de kleine en de feestdagen! Jullie allemaal een hele fijne Kerst alvast! En een vruchtbaar 2023!!!
@EllaF Wat fijn van de goede echo! Hopelijk beurt dat een klein beetje op als je je zo slecht voelt verder. Pittige weken zo, hopen dat het niet te lang duurt.
@Aoibhe Klinkt als een goede keuze om alles even los te laten, ook knap dat je dat kan! Ik wens je veel succes en geluk in het nieuwe jaar, met hopelijk een mooie zwangerschap in het verschiet!
Wij hebben ook een goede termijnecho gehad! Zag er super uit en ben 4 dagen vooruit gezet uiteindelijk (ook al kan dat eigenlijk niet ). Nu vol rust en vertrouwen de komende maanden in!
@EllaF en @zegenwens wat fijn dat jullie goede echo's hebben gehad! genieten!!! Hier net 5 weken en soms al best wel misselijk. Verder begin ik ook sneller moe te raken. Vervelende kwaaltjes maar komen we wel weer bovenop
Rare cyclus, gister knaller van een ovu test, sinds vanmiddag gevoelige borsten en nu net rood bloedverlies en lichte menstruatie krampjes/steekjes het moment dat je denkt je lichaam een beetje te kennen doet die zo weer wat anders ohja ovu test loopt wel weer af was vanmorgen 0.76
Wat fijn dat je een goeie echo had! En wat rot dat je je zo naar voelt, hopelijk klaart dat snel weer wat op. Echt overleven die eerste weken he