Spannend hoor. Heb je die speldenprikjes vaker gehad in andere rondes? Speldenprikjes bij mij op 10dpo was de innesteling toen. Voorheen nooit gevoeld.
Zit nu 3dpo, misschien 4dpo. Ga deze ronde weer geen testjes doen, dus ik zie het wel Ben benieuwd hoe groot je eitje(s) zijn!
Ik had deze ronde ook echt het idee dat het niet gelukt was. Dit had ik op 9dpo in de ochtend nog geplaatst na een negatieve test. 'S middags had ik toen mijn eerste licht positieve test.
Ik heb een licht streepje. Maar dat was na 7 minuten ongeveer. De eerste vijf minuten was het geheel te roze om af te lezen. Ik heb geen mogelijkheid om nieuwe testen te halen. Ik ben ziek thuis met 2 andere zieken.
Ik kan niet aan dezelfde testen komen nu. Maar ik heb een predictor early besteld. Rauw vlees etc in de bestelling heb ik er maar uit gehaald. De bestelling gaat er bijna doorheen. Anders fiets ik wel even naar de supermarkt om het alsnog te halen.
Ooooeeeeehhh!! Spannend! Succes met de zieken, wanneer komt he test binnen? Duurt misschien langer met de feestdagen...
Ik heb select. Vandaag zou hij door de brievenbus gegooid worden. Voor kerst heb ik al een cb met wekenindicator. 25e zou ik 1 dag overtijd moeten zijn.
Ah super! Nou we zitten klaar om mee te kijken hoor de duimen draaien hard voor je. Zou toch fantastisch voor je zijn als het zo voor de kerst raak mag zijn ❤️