Ik ben trouwens misselijk geworden vandaag. Ben 5+5 ongeveer. Hoop niet dat het heel erg gaat worden.
Normaal keldert die na beneden, maar nu hangt die rond de 0.70, voor mijn ei bleef hij ook rond de 0.60, zou dit een voorteken zijn
Knap dat je er zo rustig onder bent. Toen ik een eerste streepje zag had ik meteen 4 testen als controle gedaan.
Ik baal wel dat ik niet nog een keer kan testen hoor. Maar ik kan geen 2 km van huis gaan om een rits nieuwe testen te halen. Ik heb 2 zieken thuis, waaronder een 4 jarige. En vandaag is het kerstdinner dus probeer ik nog te bakken. Ook voor dochter die helemaal niet kan gaan. Dan heeft ze thuis nog een beetje feest.
Ja misschien ook beter dat je niet nog een keer kan testen als hij nu buiten afleestijd verscheen. Hopelijk de volgende keer dan meteen binnen afleestijd. Succes met bakken en de zieken.
NOD lijst 1 t/m 15 november 2022♡ ♡♡♡ Door tot iedereen op roze ♡♡♡ 4 december 9 December Klein kuikentje - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 11 december Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 (na mk) 16 december Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 17 december 18 december Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 19 december Angel02 -44 jaar -2de kindje -ronde 9 na vmk 7 weken . 21 december Kb22 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 24 december Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 6 27 december Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 28 december Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 december Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 31 december IsabelD - 2e kindje - ronde 19 1 januari Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Brigiejjj- 32 jaar - 2e kindje- ronde 5 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Jackieliv - 31 - 5/6e ronde - 3e kindje na stil geboren kindje bij 22w in mei 3 januari Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 12 na MA 4 januari Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 32 7 januari Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 januari Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 10 januari Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 20 (6e na medische afbreking) start IUI 1 Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) Onbekend Linn93 - 1e kindje - 29 jaar - ronde 3 (NOD eind januari?) ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡Babywishh - 27/12 - eerste echo (6 weken) Gnana - 11/01 - eerste echo + intake (8 weken) ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in juni ♡ Suzi98 - 21 juni 2023 Uitgerekend in juli ♡ Roni7888 Roki8 Zegenwens - 11 juli 2023 Veertje22 - 15 juli 2023 KarlijnA91 Uitgerekend in augustus ♡ EllaF - 7 augustus 2023 Augustus2019 - ? Anar91 - Kleinkuikentje - 20 augustus 2023 Babywishh - 21 augustus 2023 Kiekieboe - 22 augustus 2023 Gnana - 23 augustus 2023 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtbankje (9) Wachtbankje (10) Zwanger (13) Ongesteld (4) Totaal zwanger 13
Hier (eindelijk) m'n menstruatie, waarschijnlijk paar dagen later i.v.m. griep/bronchitis (nu een cyclus van 37 dagen gehad). 'Gelukkig' zonder schuldgevoel aan de carpaccio/sushi tijdens kerst.
Hier is mn buik nu behoorlijk aan het rommelen, ook hoofdpijn en gevoelige borsten maar dat heb ik afgelopen rondes ook gehad dus denk dat hier de rode tante ook gewoon op bezoek gaat komen
@Veertje22 wat fijn een goeie termijnecho, weer een drempel genomen! De volgende: 13 weken echo en nipt zijn nog even hele spannende momenten. Maar nu zit het gewoon goed en dit kindje gaat er komen hoor, dat moet gewoon! ❤️ Heb je de 13 weken al gepland? @Zonnestralen is de test vanmiddag niet geleverd? @Linn93 gelukkig heb je nu duidelijkheid, lekker genieten van alles wat je nog kunt eten en drinken met de kerst en oud en nieuw. En dan hopelijk in het nieuwe jaar snel een klein frummeltje in je buik! Hier vandaag weer een echo gehad, er is 1 eicel gegroeid maar net te klein voor IUI voor de kerst. Eerder was gezegd dat we dan geen IUI konden krijgen, maar ze hebben nog even overleg gehad en nu mag ik zaterdag nog voor een echo en dan waarschijnlijk op 2e kerstdag alsnog de IUI. Wie weet toch nog soort van een kerstkindje
Ik wou net vragen of je al meer wist over de datum van de IUI Wat fijn dat je nu alsnog mag! Hopelijk mag je het nieuwe jaar beginnen met een positieve test!
Dank je jaaah ik vind het wel spannend worden hoor nu het dichterbij komt. Wil niet te hoge verwachtingen hebben, maar stiekem hoop je natuurlijk toch dat het gelijk lukt. Dit gaan lange wachtweken worden
Wat spannend @Wishfull123 Bijzonder dat ze dan open zijn. De test is binnen. Maar ik ben slecht in weinig drinken. De test bewaar ik voor morgen ochtend. Vriend heeft een stapel action testen gehaald. Ik had een lichter streepje. Het was iets.... Maarja kan nog alle kanten op.
Ja is volgens mij ook niet standaard. De dienstdoende doet zowel de echo als de IUI. Maar ben blij dat het toch nog kan. Hmm die lichtere streep kan natuurlijk ook van het drinken komen en action lijkt slecht te kleuren. Benieuwd naar morgenochtend
Ja de 13 weken echo staat gepland voor 10 januari! Dus al best snel. Wat fijn dat je waarschijnlijk toch voor een IUI mag gaan over een paar dagen! Go go go eitje!
@Wishfull123 wat spannend zeg! En super fijn dat je toch met kerst mag komen! Laten we duimen voor een kerstkindje! Hoe groot was je eitje nu? Mijn ei is echt heel eigenwijs dinsdag op de echo op CD12 nog nagenoeg niks te zien groeien. Vandaag hele dag al flinke zeurende buikpijn en rugpijn en sinds vanmiddag ook meer afscheiding. Vanmiddag nog wittig, vanavond al doorzichtig. Meestal heb ik dan over enkele dagen positieve test. Dat eigenwijze ei wilde gewoon niet bekeken worden tijdens de groei dus en heeft gewacht met groeien tot na de echo kennelijk
Zo dat is super zeg dus waarschijnlijk toch nog een vrij vroeg ei deze ronde! DT klinkt goed, gelukkig heb je er niet voor gekozen de ronde af te breken! Vandaag was ie bij mij 14-15 mm.