♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥ 1. (1) Molensteen 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. Totaal: 1 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.[/QUOTE]
Helaas aangekomen hier, ik sla ws februari helemaal over, Heb een cyclus van 38/31/35 dagen de laatste 3 keer dus Ik gok op 35 dagen weer
Ha molensteen. Ik doe ook mee met jou. Ik zal waarschijnlijk februari ook overslaan zoals het er nu uit ziet. Ik ga wel ovulatie testen gebruiken in de hoop dat ik meer inzicht krijg in mijn cyclus. Ik zit dus in ronde 7, 2e kindje en 33 jaar
ik mag me ook weer melden, valt me echt tegen ook ik sla feb over vrees ik, maar gebruik ovulatietesten en temperaturen en weet nu dus dat ik standaard 14 dagen na ovulatie ongesteld wordt Mirte85, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje NOD 2-3
Mirte, he balen zeg! Ik heb je op 3/3 gezet de uiterste datum... Voor nu Lotsoflove wat vervelend, ben je datumloos? Ik weet ook pas echt mijn nod als ik weet wanneer ovutesten gedaan zijn....
thnx, maar de datum is 2-3, dus 2 maart (hoop ik, t kan natuurlijk weer uitlopen maar dat laat ik dan weer weten)
Zet mij maar op 4 maart, tegen die tijd kijk ik wel. Vorige maand was mijn cyclus 39 dagen maarde maand ervoor maar 28. Kortom Ik heb geen idee mirte, jij bent ook al lang bezig zeg... Kun je nog moed houden? En molensteen, hoe lang heb je op je eerste gewacht dan?
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥ 1. (1) Molensteen 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje 2. (1) Mirte85, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje 3. 4. (1) lotsoflove, 33jaar, 7e ronde, 2e kindje 5. 6. 7. Totaal: 3 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
zo ik heb de lijst even uit de quote gehaald. Bij kopieeren even de tekst en haakjes QUOTE weg halen anders kunnen anderen hem niet kopieeren, maar zo moet ie goed gaan. Lotsoflove, ik begin de moed aardig te verliezen ja. zeker als ik kijk hoeveel pijn ik nu weer heb bij mijn ongi. Dat heb ik nooit! zal wel ergens weer vroeg fout gegaan zijn, aangezien mijn temp ook nog steeds hoog is. Heel vreemd Gisteren de ha gebeld en de assistente zei dat ik in april maar terug moest bellen... lekker bot. Werd niet eens gevraagd hoe oud ik was of andere medische problemen oid, nee gewoon: ja we kijken als je een jaar bezig bent. En daar kan je t dan mee doen.... op die 2 maanden zal t dan ook niet hangen, maar toch, had er iets meer van verwacht
He wat een nare reactie vd assistent mirte Ik zou gewoon na weekend nogmaals bellen en afspraak eisen. Zij maakt de beslissing niet.... En idd op 2 maanden zal ook weinig uitmaken. Mss dat de ha wel iets weet wat je nog niet gedaan hebt of aan Gedacht hebt, Ja dank je, ik kreeg het niet goed de lijst...
Hoooi molensteen, Ik stalk je lijkt t 😉 Mag ik weer op datumloos, zal vermoedelijk 1-2-3 maart worden maar kan zo dat ik dee lijst val, maar voor nu sluit ik me hier bij aan 2de kindje 29 jaar ronde 9 wat een botte assistente want dat is helemaal niet perse zo, als bijv. Jouw moeder vervroegd in de overgang is dan mag je zeker sneller aan de bel trekken omdat t erfelijk kan zijn... Hier ook al t gesprek gehad bij de ha, was er voor iets anders, maar hoe dat een tweede keer gaat, vorige keer bij dl mmm onderzoeken gezond, spontaan na hsg, dus gevraagd wat als we nu weer een jaar bezig zijn dan weer aanmelden, ze zegt, ja dan schrijf ik je weer een doorverwijzing, gelukkig heb ik een fijne ha. Ohh voor dames op 2 maart das een geluk datum dan word ik 30😱😱
Idd ja bij dat soort afspraken vermeld ik de assistentes dat t om iets vrouwelijks gaat, ze hoeven niet alles te weten
Heej fidel, moet ik nu de politie gaan inschakelen... Kan niet he dat je me stalkt! Oeh dus nadat jullie een gesprek hadden ben je spontaan zwanger geworden? Benieuwd nu dan, als je nu belt ? Hier nu dus ronde 3. Dus heb nog ff te gaan... Ik ben wel wat zwaarder (5/7 kg) geworden sinds vorige zwangerschap. Had toen al flink overgewicht.... Afgelopen ronde had ik met ovutesten op zondag en maandag een overtuigende streep en daarna namen ze af. Zaterdag middag en maandag laat op de avond sex gehad... En 15 dagen na de test oo maandag dus ongesteld geworden... Benieuwd of mij ei dan ook maandags is geweest of dat mijn lutualefase kort is en ei dinsdag of woensdag is geweest. Kan het ook niet echt herleiden aan pijntjes. Wel op de maandag dus helder slijm.... Dus weet niet waar het fout gegaan kan zijn...
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥ 1. (1) Molensteen 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje 2. (1) Mirte85, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje 3. 4. (1) lotsoflove, 33jaar, 7e ronde, 2e kindje 5. 6. 7. datumloos. (1) Fidel2010, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje Totaal: 4 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik mag me ook hier melden. Vandaag ongesteld geworden. Ik ben 27 jaar, 2e ronde 2 maart verwachte NOD
Nou nee niet alleen na een gesprek, we hebben alle onderzoeken gehad, eisprong volgen, vl zaad, samenlevingstest als laatste de hsg of te wel dan worden de eileiders doorgespoten om te zien of ze doorgankelijk zijn, met als effect dat je 3 tot 6 mnd extra vruchtbaar bent Er was gezegt je hebt met ronde 17 een mk gehad dus je kan spontaan zwanger worden, uit alle uitslagen blijikt dat jullie vruxhtbaar niks mankeren dus nu nog een jaar zelf proberen en dan over op IUI. Dat was eind mei 2011 en in aug 2011 had ik een positieve test Dochterlief is ronde 27 dus we hebben best geduld moeten hebben, hoop dat t deze keer bespaard wordt Vandaar dat ik informatie vroeg bij de huisarts hoe dat de 2de keer gaat bij na een jaar nog niet zwanger