@ LadyLien; Ik heb je op datum loos gezet, klopt dat? Ik heb mij ei gevonden! Nu op het wachtbankje.......
Zou ik ook op het lijstje mogen? 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde, twee miskramen bij 6.5 en 5. Nu op het wachtbankje, nod rond 3 maart! Wie weet trouwens hoe vaak je een miskraam 'moet' krijgen voordat er onderzoek gedaan wordt?
Welkom nieuwe mensen! Succes met het wachten en lijkt me zo mooi om eens een overheersend roze lijstje te zien straks!
Ik zou ook graag op de lijst willen, kam dat? Ben 35 jaar, ronde 19 en 3de ronde na mk in oktober. Mijn eisprong is aankomende maandag en mijn NOD is 7 maart. Waarschijnlijk wordt het niets deze maand, vl is vrijdag en zondag thuis en dan kunnen we klussen. Voor de rest wordt het volgende week niets door zijn onregelmatige diensten. Balen....
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥ 1. (3) Marlo, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 2, 1e kindje lotsoflove, 33jaar, ronde 7, 2e kindje 2. (5) Mirte85, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Kittehs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chanice, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 3. (3) Myself82, 32 jaar, ronde 7, 2e kindje Irisitible, 29 jaar, ronde 3 na mk cytotec, 1e kindje cdvg, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 4. (6) Ingrid25, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, ronde 5 (3e na v.mk) 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Plankje, 30 jaar, ronde 4 (bbz '11), 1e kindje Babywonder, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 5 (2e na 2x mk) 3e kindje 5. (6) Trutje89, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Knorretje24, 28 jaar, ronde 2 (na mk 5/14), 1e kindje Maev, 31 jaar, ronde 13 (ronde 1 na mk), 2e kindje MissSter, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje MamavanLoker, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Isele, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 6. (3) Dayna, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje troeteloetje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 7. (9) MissyC, 22 jaar, ronde 3, 2e kindje zuurtje, 33 jaar, ronde 15 (3e clomid), 4e kindje Teddy26, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Liefs86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 25, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Kyra77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Joni, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Roosje35, 35 jaar, ronde 19 (3e na mk) ?? kindje Datumloos (3) Fidel2010, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Dansprinsesje, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 4 (1e ronde clomid) 1e kindje Totaal: 38 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik werd na mijn tweede miskraam doorgestuurd naar de gyn. Ben naar de ha gegaan omdat mijn cyclus helemaal van slag was na de curettage. Ik heb 4 miskramen gehad voordat ze ongeveer wisten waardoor ik steeds een miskraam kreeg. Heb bij mijn dochter utrogestan gebruikt tot en met week 12. En toen ging de zwagerschap goed. Ze hebben alleen nooit kunnen bewijzen dat het heeft geholpen. Waarschijnlijk zakt de progesteron af rond de 7,8 of 9 weken waardoor het hartje steeds stopte. Als je het niet vertrouwd zou ik je ha bellen en vragen of je een keer doorgestuurd kunt worden naar de gyn.
gister ochtend positieve ovulatietest gister avond geklust zijn we dan niet te laat ? Vandaag een dagje overslaan en morgen weer , ik had gelezen dat het beter is om de dag ? X x
ik zou vandaag nog een klusje doen na de eerste positieve ovutest springt je ei binnen de 24 à 48 uren morgen ben je misschien te laat
Nee nee nee nee.. hardnekkig gerucht waar elke gyn vanaf wil. Je mag gerust ELKE dag klussen. Geen probleem!
Hallo dames! Mag ik ook op de lijst. Vandaag positieve dipsticks, en smiley op cb om dat te bevestigen. NOD 6 maart, 1e kindje, ronde 7 of 8 (ofzo)
Vanmorgen om 10uur is de pregnyl gezet. Het viel me erg mee. Net ook een positieve ovu test, zoals verwacht. Misschien kan iemand mijn topic even lezen, want heb nog een vraagje over de pregnyl (http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/562560-pregnyl-ovulatietesten.html#post18281457). Mijn NOD zal dus 6 maart zijn, maar volgens mij mag je pas na 16 dagen testen met pregnyl, dus dan is het 8 maart. Val ik net buiten de lijst
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥ 1. (3) Marlo, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 2, 1e kindje lotsoflove, 33jaar, ronde 7, 2e kindje 2. (5) Mirte85, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Kittehs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chanice, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 3. (3) Myself82, 32 jaar, ronde 7, 2e kindje Irisitible, 29 jaar, ronde 3 na mk cytotec, 1e kindje cdvg, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 4. (6) Ingrid25, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, ronde 5 (3e na v.mk) 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Plankje, 30 jaar, ronde 4 (bbz '11), 1e kindje Babywonder, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 5 (2e na 2x mk) 3e kindje 5. (6) Trutje89, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Knorretje24, 28 jaar, ronde 2 (na mk 5/14), 1e kindje Maev, 31 jaar, ronde 13 (ronde 1 na mk), 2e kindje MissSter, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje MamavanLoker, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Isele, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 6. (5) Dayna, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje troeteloetje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, ronde 7/8, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje (clomid+pregnyl) 7. (9) MissyC, 22 jaar, ronde 3, 2e kindje zuurtje, 33 jaar, ronde 15 (3e clomid), 4e kindje Teddy26, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Liefs86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 25, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Kyra77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Joni, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Roosje35, 35 jaar, ronde 19 (3e na mk) ?? kindje Datumloos (2) Fidel2010, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Dansprinsesje, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
@dege ik heb geen idee meid !! Maar dan blijf Je toch gezellig hier kletsen ? Hebben ze toch uitgelegd hoe je Zelf de pregynl moest spuiten hihi 😜 X x
De meningen over wanneer er geklust moet worden zijn verschillend. Dit staat op fertiliteit.info <Halverwege de menstruatiecyclus vindt, onder normale omstandigheden, de eisprong plaats. De 3 tot 4 dagen voor de eisprong is de vruchtbare periode. Na de eisprong zal de eicel meteen gaan afdalen richting de baarmoeder. Het "vruchtbaarheidsvenster" staat aldus iedere maand zo'n 4 dagen open. Klik hier voor een schematisch overzicht van de baarmoeder, de relatie tussen het baarmoederslijm en slecht sperma, tussen het baarmoederslijm en matig sperma en tussen het baarmoederslijm en goed sperma. Klik hier voor het concept fertiliteitsvenster. Gedurende de vruchtbare periode is 1 of 2 keer vrijen voldoende om ervan in verwachting te (kunnen) raken. Vrijen hoeft dus zeker niet iedere dag te gebeuren. > eea is wel afhankelijk van kwaliteit sperma en kwaliteit baarmoederhalsslijm. Ik vond het wel fijn om te lezen, want persoonlijk moet ik er niet aan denken om "verplicht" elke dag te klussen. 2-3 x per week houdt de lol er bij mij in
zondag en gisteren hebben we toch de kans weer benut voor me gevoel !! Ik wil ook igg echt niet verplicht klussen wand dan wordt het helemaal niks meer hihi !! Ag we gaan het wel weer zien . Bedankt igg voor de info !! X x
Bedankt voor de info Dayna. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor wat bloedtesten en een echo. Blijkt dat mij ei niet gesprongen is, maar blijft zitten. Hij is nu 4.8 Mijn lichaam deed iets te hard z'n best werd mij verteld. Kon verder geen kwaad. Er was wel eerder een ander eitje gesprongen. Gyn vertelde dat kans op een Zwangerschap deze ronde zeer klein is. :x we zien het nu dus vanzelf. Maar omdat ik twee miskramen achter elkaar heb gehad en beide keer in een vroeg stadium mocht ik wel verdere onderzoeken. Hiervoor moet ik wel drie maanden niet zwanger zijn geweest en zou ik nu dus nog twee en halve maand moeten wachten. Wij hebben nu eerst besloten het nog een keer op eigen kracht te proberen voordat we de medische molen induiken. Hopelijk was het gewoon 'domme pech' Tot mijn nod op ongeveer 3 maart blijf ik gezellig hier kletsen. Hopen op veel roze
Weer een hoop nieuwe erbij welkom, hopelijk deze maand veel op roze. Ik vandaag veel buikkrampen. Vanmorgen felle steken links. Verder tot vandaag weinig klachten normaal had ik al menstruatie krampen vanaf eisprong tot nod. 5 dpo vandaag. Maar reken nergens op we zullen zien me lichaam houd me elke maand voor de gek