CDVG: Waarom mag je 3 maanden niet zwanger worden? Ik zou vragen of je utrogestan kunt krijgen zodra je een posi zwangerschapstest hebt. Het kan sowieso geen kwaad.
Haha fijn om te lezen dat het wel gewoon elke dag mag. Ik vind het namelijk niet erg elke avond te klussen en was al bang dat ik daar door mn kansen miste 😁🙈
Hallo dames, Mag ik ook op de lijst? Ik heb een erg onregelmatige cyclus maar had een paar dagen geleden een knaller en verwacht rond 2 maart mijn NOD. Ik ben 25 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje! Dit is onze eerste ronde. Hopelijk wordt het een mooie roze lijst .
Maar goed, hier wordt het nog een beetje lastig.. Ik heb dit weekend mijn eisprong, wrs zaterdag of zondag. Ik gebruik geen ovulatietesten, dus ik weet het niet 100% zeker. Wel merk ik het aan mijn lichaam. Mijn vriend is echter vanavond op stap met vrienden en morgenavond gaan we samen met vrienden uit eten. En de ervaring is dat ons hoofd bij vermoeidheid en een borrel niet naar "verplicht" klussen staat.. Heeft er trouwens ook mee te maken dat we het allebei ook prima vinden als een brusje nog een paar maandjes op zich laat wachten. Vanwege mijn leeftijd (ik word in april 38 jaar) hebben we besloten om er nu al weer voor te gaan, want we weten natuurlijk niet hoe lang we er deze keer over gaan doen. ( bij mijn zoontje werd ik zwanger bij periodiek condoomgebruik) Eens kijken wat er dit weekend gaat gebeuren..
Hey meiden mag ik hier meekletsen ik weet dat ik deze ronde niet zwanger zal zijn omdat mijn menstruatie na meer dan 100 dagen dmv primolut moet doorbreken(hierna clomid). Ik zoek alleen een actief clubje om te kletsen... Jezzebel88 nod 4 maart 5e ronde 1e kindje 26 jaar. Mmm
Welkom iedereen Wordt gezellig hier! Dayna, ik heb een formulier meegekregen waarin vermeld wordt dat bepaalde bloedonderzoeken pas vanaf twaalf weken na een miskraam gedaan worden. Maar niet alle onderzoeken zie ik inderdaad. Ik zal mocht het weer raak zijn (hopelijk snel) de gyn bellen en hierom vragen. Wel zie ik online dat dit niet altijd makkelijk voorgeschreven wordt. We zullen het zien,,,,
Hee dames! Mag ik jullie vergezellen? Missaniet, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8. Mijn NOD is 2 maart, gok ik.
ah meiden wat zie ik weer een hoop bekende !! Succes allemaal en mooi roze testen allemaal deze ronde !! X x
Ja joh...jij ook! gezellie! Ik dacht..ik weet nu ong wanneer mn NOD is dus dan maar ff forumpje instappen . Jij verwacht ong 4 mrt ongesteld te worden?
@miich jeetje meid wat heb jij al een hoop meegemaakt , me duimen draaien dat het deze ronde raak voor je is ! Doet de iui pijn trouwens ? En moet je dan ook steeds voor echo's naar het ziekenhuis ? Vroeg me dit af omdat als het bij ons niet lukt tot (juni ) zelf proberen zei het hier ook over gehad had , had er verder aan de fertileitsarts nog niks over gevraagd omdat ik stiekem de hoop heb dat het voor juni lukt ! X x
Hoop t voor je meis! Bij mij begon mn menstruatie al de 1e dag na mn laatste tablet van de hormoonkuur. Hopelijk bij jou ook!
Ik ben een beetje in de war...mijn NOD is 4 mrt ipv 2 mrt. Dusssss: Missaniet, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje. NoD 4 maart
Dankjewel! De iui doet geen pijn. Ik moet de eerste week altijd hormonen prikken ( voor de stimulatie van de eitjes ). Dat vind ik het minst leuke. Elke avond vanaf dag 3 tot ze zien dat ze groot zijn en kunnen gaan springen. In die weken ga ik geregeld na het zkh voor de controle. Tot het moment dat we de inseminatie gaan plannen. Dan moet ik een zwangerschaps hormoon prikken. 36 uur later inseminatie. Het is voor mentaal zwaar. Toch lijken de kansen steeds kleiner te worden en dan komt ook de angst wat als we uit behandeld zijn. Heb na deze ronde nog 1 keer iui en 3 keer ivf en dan moet t gelukt zijn of het houdt op. Maargoed dat was je vraag niet haha. Ik duim met je mee. Hoelang ben je al bezig? Al na het zkh geweest voor onderzoeken en informatie? Mocht je nog vragen hebben hoor ik het hihi
@miich bedankt voor je uitleg ! Oef het is een lang verhaal maar zal het kort houden , Ik had een paar maanden geleden ineens een hele heftige menstruatie ik verging echt van de pijn en verloor bijzonder veel bloed , Wat ik normaal niet had ,na veel twijfelen toch maar huisarts gebeld deze had tabletten voorgeschreven om de bloeding te stelpen alleen mocht je deze niet nemen als je bezig was met zwanger worden handig ! Toen terug geweest toen doorverwezen naar de gyn , deze heeft routine onderzoek gedaan echo , uitstrijkje etc , toen kreeg ik gelijk al het nieuws dat er een aantal plekjes gezien waren die leken(lijken) op endiometrose ook had de gyn het vermoeden geen eisprong te hebben , hierna een cyclusanalyse gehad mooi follikel gezien deze is uiteindelijk ook gesprongen en bloedgeprikt hierop waren de waardes goed ! Wel haalden ze tijdens de cyclusanalyse ook steeds de plekjes gezien , de gyn heeft toen later gebeld met de uitslag van het progestron prikken en deze was goed , toen zei ze mits ik niet meer zo veel vloei of pijn hebt mag ik het tot juni zelf proberen maar ze was niet echt enthousiastst over een natuurlijke zwangerschap ze sloot het ook niet uit , als het dan nog niet gelukt is verder onderzoeken ivm endiometrose dit kan volgens haar wel vermindere vruchtbaarheid geven zeker als het zich snel uitbreid , al dachten ze hier met de echo's niet aan ! Jeetje oeeff wat een lang verhaal misschien ben ik nog wat vergeten maar kan er zo even niet opkomen hihi 😜
Ja lastig he! Hopelijk valt t mee. Ben zelf ook bekend met endometriose. Zijn ze een paar jaar terug achter gekomen tijdens kijk operatie. Eigenlijk het zelfde als jij beschrijft alleen konden ze t niet zien op de echo, en met bloedprikken. Gelukkig heb ik een milde vorm maar merk ik het wel tijdens de maandelijkse periode 😟 in elk geval heel veel succes. Ik duim dat het mee valt