Vorige cyclus was mijn allereerste na 10 jaar pil en slechts 21 dagen, en ik ga er een beetje van uit dat dit zeer uitzonderlijk was. Heb ook ovulatietesten gedaan maar duidelijk veel te vroeg begonnen want ze waren op voor ik m'n piek gevonden had... Uiteindelijk gevoelige borsten, menstruatiekrampen en hevige steken rechts onder in de buik gehad van maandag 16/2 tot vorige zaterdag 21/2 (!). Zondag nog een doffe pijn rechts onder in de buik en sinds maandag was ik klachtenvrij Dus NOD met cyclus van 21 dagen: vrijdag 27/2 En NOD met cyclus van 28 dagen: vrijdag 6/3 Ik gok dus dat mij NOD daar ergens tussen zal vallen, hmm wat een uitleg op een simpele vraag
Spannend zeg! Benieuwd wie er als eerste gaan testen! Ik ga ook proberen pas na nod te testen. Heb hem op 5 maart staan, maar als mijn cyclus net als afgelopen maand is dan heb ik hem al eerder (2 maart). Maar probeer 5 aan te houden 😁
Wat heftig om te lezen conjita😯 # ik heb deze maand voor het eerst niet het gevoel dat het raak is, ook apart hoor! Totaal geen Test drang, heel maf! Wellicht is het iets positiefs 😉
Hey meiden ik voel ook iets in mijn onderbuik. Wanneer is innesteling normaal gesproken? En ik ga wel vóór nod testen want ik moet zsm aan de bloedverdunners. Dus hoe eerder ik het weet hoe beter
@conjita meestal tussen de 6 en 10 dagen na eisprong begreep ik ! Maar weet dit niet zeker ! @ladylien wel typisch hoor dat wij allebei recht onderrug onze rug zo verschrikkelijke pijn hebben ! Ik had het gevoel dat ik ergens gestoten had zo voelt het een beetje !! X x
Wat heftig Conjita! Hopelijk snel een positieve test in hadden én een goede zwangerschap. Hopelijk snel de eerste positieve testen! Ik voel nog niks maar zou ook te vroeg zijn denk ik.
aarrghhh ik haat wachten! allemaal rare kwaaltjes, schiet vanalles door mn hoofd, heb ook zon voorgevoel, onderbuikgevoel, maar ook dat heb ik al eerder gehad. is t al zondag?!?!?!?
Ik voel heel veel, vooral buikpijn, maar dat komt door de zak chips die ik uit frustratie achter elkaar heb opgegeten....ik snap miet waarom het zo lang kan duren als we het telkens op het juiste moment doen. Had op vakantie gekund van al het geld dat ik kn die ovulatietesten heb gestoken. Sorry dames, moet het even kwijt. Ik weet het, NOD is pas 7 maart, dus heb nog alle kans, maar had gewoon even een momentje...
Ik moet nog tot minimaal zondag wachten!!! Maar zou het liefst al vandaag testen! Heb allemaal rare kwaaltjes die ik niet ken en een ontzettend raar onderbuik gevoel!! Dan maar duimen dat er positieve testen komen!!!
Spannend voor allemaal weer! Het komt alweer dichtbij, he! Ik kan vanaf zondag al testen, maar heb helemaal niet het gevoel dat het raak is dit keer. Vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was maar was ik het niet. Kortom, mijn gevoel zegt totaal niks! Toch blijft het spannend...
Dat gevoel van 'oeh nu is het echt raak' is zoooo vervelend. Zeker omdat ik steeds maar weer ongesteld word en het dus nog niet raak is geweest. De teleurstelling is dan alleen maar groter. Deze maand wilde ik echt proberen dit niet te denken, maar nu voelt mijn buik raar en opgezet en heb ik steken in mijn linker lies... Hmmmm... Wachten is irritant..
Ik ken het gevoel dames! Hele avond al steken links ter hoigte van mn navel.... zo vreemd. Verder hoofdpijn, moe en borsten doen zeer aan de zijkant. Grrr ik wil t weten!!
Ik kan ook echt niet wachten. Heb officieel maandag nod maar heb al gezegt dat k zondag ga testen omdat k die dag toch makkelijker vind als k maandag test en het is raak moet ik hele dag wachten om t me vriend te vertellen en wil dat hij het als eerste weet.
Ik heb maar alvast een aantal testen gekocht. Hier last van buikkrampen de afgelopen 2 dagen. Vanaf vandaag soort steekjes bij mijn vagina lijkt het.pff weet het niet hoor. Een lichaam kan je zo foppen weet ik inmiddels. Ik wilde zaterdag testen maar denk niet dat ik dan al iets zie. Vorige keer pas positief dag van nod.
Spannend allemaal dames. Ik kan ook niet wachten. Net ineens bruine afscheiding een beetje. Ongi krampen vanaf gisteren avond. Mmmm innesteling kan niet toch? 3 dagen voor nod teminste als ik van de positieve ovulatietest uit ga dan 3 dagen nog. Mmmm in de zenuwen
Haha ook ik ken het! Pfff vreselijk. Had ook voorgenomen er niet mee bezig te zijn maar heb toch gevoelige borsten joh. En bij inspanning voelt het als een soort spierpijn helemaal onder in mn buik. Heel apart. Maandag beetje bruine afscheiding gehad dus wat dat dan weer is.. Maargoed kreeg vnv opeens last van onderrug en dat krijg ik vaak een week voor dat ik ongesteld word. Dus ga er maar van uit dat niet raak is 😊
Ja kan alle kanten op. Bij mijn eerste dacht ik ook ongi te worden maar dat was gelijk raak. Nu al ronde 4 weet dat t niets is als ik sommige verhalen lees maar debk dan gelijk zal wel niet lukken. Maja zolang we geen bloed zien hebben we hoop. zit te denken mrg vroeg te testen. Doen?
Ik denk dat ik mijn antwoord al heb. Net helder rood bij het afvegen. Dus ik hoef niet meer te testen vind het wel vroeg. Zondag zou pas mijn nod zijn. 10 dagen na ovulatie is wel vlot. Kan dat kwaad? Heb deze maand voor het eerst ovulatietest gebruikt. Dus allemaal nogal nieuw. Ik weet niet goed wat normaal is...
@lotsoflove balen zeg nu al rood op de lijst als je altijd een Lf heb van 14 dagen zou je eerder denken aan een innesteling maar als het echt helder rood is en doorzet ben ik bang dat het toch uw maandstonden zijn 10 dagen na ovulatie is niet ernstig hoor gemiddeld is 14 dagen maar tussen de 10 en 16 dagen is normaal.