Zoo wat een geklets meiden! Ik ga maandag een test doen 2 dagen voor nod. Ik las een vraag of innesteling wat mij bekend is dat het tussen de 4 / 10 dagen kan. Hier toch aanhoudende krampen in mn onderbuik. En vanaf vandaag wat vlagen van misselijkheid. Wat de hoop een grote boost heeft gegeven. Zo spannend vooral die laatste dagen.
Het duurt bij mij meestal een paar dagen voor het door zet dus waarschijnlijk mag ik als eerste op rood. Maar bedankt voor de uitleg!
Ik mag ook op rood al. Negatieve test en bruine vegen. Verwacht dat het dus morgen rood is. Pff. Volgende nod groep doe ik niet meer mee. Ben er te veel mee bezig.
Balen irisitible😔 Succes iedereen met wachten. Zit in ronde 9, heb iedere maand kwaaltjes.....maar steeds heeft het niet zo mogen zijn. Voordeel : ik maak mijzelf niet meer gek bij ieder steekje of plopje. Fijne dag iedereen!🙋
Lots of love en irresistible, wat balen.... hier nog steeds licht zeurderig gevoel in onderbuik, maar het zit lager dan vóór mijn menstruatie. En ik heb dit nooit meer voordat ik ongi word dus ik denk écht.....! en als ik enorm teleurgesteld ben, dan maar. Ik kan dit e gevoel niet uitschakelen. Ben wel rustig verder. Mijn ouders komen volgende week een weekendje (ik woon in het buitenland) dus het zou een leuke verassing zijn. Hoop en duim voor jullie, meiden! Iemand zou testen vanmorgen Toch? Ben benieuwd. (Sorry ben naam vergeten van diegene)
Lotoflove en Irisistible....wat jammer en ontzettend balen! Veeel succes in de volgende ronde!! Kop op....hoewel ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is....
Aahh lotsoflove en irisistible wat ontzettend jammer zeg! 😔 balen! Succes voor de volgende ronde! Hier vanmorgen suuuuper misselijk en duizelig toen ik even staand mijn koffie dronk. Wist niet hoe snel ik op de bank moest komen. Marja vorige maand ook paar keer misselijk geweest.. 😏 Zegt dus ook weer helemaal niks waarschijnlijk 😊
Oh ik zag 2 ( beetje ) rood balen lotsoflove en irisistible knuffel en succes volgende ronde. Hier gister ziek naar huis gegaan 😔 nog een week wachten om te testen. Iedereen succes met wachten en duim duim op positief test 😄
oww balen meiden! Hopelijk roze in de volgende ronde! Had een vraag aan de dames. herkent iemand ribbenpijn een week voor nod? Een soort van drukkende pijn rondom de eierstokken en ribben. Heel apart
Moest even alles bij lezen hoor Balen meiden!! Hopelijk snel een positief resultaat. Hier ook totale verwarring na de miskraam, weet nu niet of ik een menstruatie heb (precies 4 weken na de eerste dag van mijn miskraam) of een innesteling bloeding (precies een week na mijn positieve ovulatietest) Of het kan nog een bloeding zijn van een verlate eisprong, Haha totale verwarring dus. Het leek wel op een menstruatie met rood en bruin bloed maar het was niet zo erg veel en lang (of dit komt omdat ik twee maal achter elkaar een miskraam heb gehad en ik niet meer weet hoeveel een normale bloeding is) Ik wacht het dus rustig af en als ik volgende week niet ongesteld wordt dan doe ik een test, als die niet positief is was het waarschijnlijk een menstruatie. Succes dames en ik ben benieuwd wie er als eerste test Hopen op een mooie roze lijst.
Zo jammer voor jullie meiden... Hier nog in spanning. Heel mn lijf zegt ja maar ik ben er ook wel veel mee bezig dus miss houdt het me voor de gek
Lief al dat meeleven! Ik ga weer vol moed op naar ronde 8! Hoop voor jullie dat het roze toch gaat overheersen!
Spannend meiden die nog wachten en jammer voor degene die doorgaan naar de volgende ronde. Net als ik, net ongesteld geworden. Vind het niet zo erg omdat het voor mij bevestigd dat ik vorige maand een vmk heb gehad. Ik heb altijd een cyclus van 26 dagen. En vorige maand licht positieve test tot ik na 31 dagen toch nog ongesteld werd. Vandaag ongesteld geworden op dag 26. Dus weer hetzelfde als altijd, ik dacht eerst misschien ontregelde cyclus maar nu weet ik zeker dat er wat geweest is. Op naar ronde drie!
Ik sprak net met een vriendin en die zei dat ze had gedroomd dat ik zwanger was... (Had r al een tijdje niet gesproken) Mijn man "voelt " het nu ook, maar dat komt vast door mij. Zo dag ga ik testen, woensdag NOD.
Spannend! Misschien is t wel een teken . Mijn nod is ook woensdag...ga maandag testen. Succes met wachten!!