NOD lijst 1 tm 7 maart 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Molensteen, Jan 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

Sep 12, 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook maandag, mijn man wil dat ik toch een early test koop hihi ;) ergens vind ik dat heeeelemaal niet erg.
    Ik duim voor iedereen!

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Spannend :)

3. chanice

chanice Actief lid

Mar 16, 2011
    197
    0
    0
    Mijn test vanmorgen was negatief:x en al wat meer rozig gespot verwacht morgen echt rood. wel eeerder dan zou moeten 12 dagen na eisprong. Op naar ronde 5. De moet zakt me wel in de schoenen:x jammer voor de andere dames op rood en hopelijk vele wel zwanger

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    @chanice balen zeg :(

5. MissSter

MissSter Bekend lid

Feb 3, 2015
    687
    0
    0
    Ooohh balen meiden!!
    Gun het iedereen zo 😔

Ik had vandaag ook wat roze afscheiding. Vorige maand ook geen goed teken dus ben er weer bang voor...

6. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Balen meiden.
    Hier wat onduidelijkheid, moesten van de gyn rustig aan doen deze periode en aangezien ik een ab kuur kreeg (met een schimmelinfectie tot gevolg :() is dat wel redelijk gelukt. Dus verwacht er deze maand niet zo veel van, tot mijn temp vanmorgen een tweede stijging had... Geen idee wat ik ervan moet en mag denken, maar hij is na eisprong in ieder geval stukken stabieler als bij de miskraam. Volgens mijn kaartje is overigens mijn eisprong op vrijdag geweest, maar voor mijn gevoel pas zondag (toen had ik hetzelfde gevoel als de andere maanden de dag na een positieve ovulatie test, en was vrijdag gestopt met ovulatietesten ondanks dat ik nog geen positieve had gehad)
    @trutje89 jij tempte ook toch?

Attached Files:

7. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Moet je de test zowel nog kopen? Dan misschien een early test, waarom niet;). Mijne zijn ultra easy :$ dus ben benieuwd. Wij testen zondag want dan kunnen we lekker rustig aan doen. Als het nega is, ga ik maandag weer testen.

8. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Chanice en mis ster, erg balen :(

Dikke knuff!

9. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Maev. Weet er niet veel van maar klinkt toch Hoopvol? Duim Duim!

10. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Jammer meiden op rood! :( Hopelijk volgende ronde meer geluk!
    Spannend Maev! Je kaartje ziet er wel hoopvol uit....

11. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Dat vond ik ook, zou onverwachts zijn... Maar dat maakt het alleen nog maar bijzonderder! :)
    Ik ga proberen vrijdag pas te testen en als ik nu naar mijn kaartje kijk hoop ik Vl een positieve zwangerschapstest op zijn verjaardag te geven :) (is vrijdag jarig)

12. 82Fie

82Fie Lid

Feb 27, 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik voeg mijzelf ook maar even toe. Ben heel benieuwd, net een beetje thuis in alle termen die hier gebruikt worden. Mijn NOD is 7 maart, 1e ronde, 1e kindje! Succes allemaal met testen en wachten!

13. MissSter

MissSter Bekend lid

Feb 3, 2015
    687
    0
    0
    Welkom 82Fie!
    Spannend! Jij ook succes met wachten en testen! 😄

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

Dec 15, 2014
    1,171
    0
    36
    Female
    Zuid Holland
    Chanice en MissSter balen meiden 😔

Maev dat is spannend zn temp 😄 En alvast gefeliciteerd met vl

82Fie welkom en succes

Duim duim duim voor jullie allemaal 😄😄😄👍👍👍

15. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Wat heb ik schrik om naar de wc te gaan...

Denk toch ook om morgen al te testen, wat een testdrang!

Hou manlief er wel buiten, want volgens hem is het toch niet prijs en beeld ik me al die symptomen in... Dus ik zeg hem niets meer. Wil al meer dan 2 jaar kinderen, maar als het aan hem lag, liever niet, of toch niet binnen de eerste 5 jaar (ik word er 28, hij 30 dit jaar). Heb hem eindelijk zover gekregen om anticonceptie links te laten liggen, maar als ik erover wil praten, begint hij te freaken :( geen idee hoe hij zal reageren wanneer ik echt een positieve test in handen zal hebben. Voor hem mag het met andere woorden nog lang duren...

16. chanice

chanice Actief lid

Mar 16, 2011
    197
    0
    0
    Jij ook al rozig gespot Missster:(
    Bij mij zet het niet door de ongi, krampen zijn weg, zal dan toch het weekend komen zoals het eigenlijk moet volgens berekening. Nouja we wachten maar weer af.
    Meiden succes met testen dit weekend ga duimen voir jullie;)

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

Dec 15, 2014
    1,171
    0
    36
    Female
    Zuid Holland
    Gelukkig dat t niet doorzet misschien een klein bloeding een adertje duim voor je

18. Marlo

Marlo Bekend lid

Aug 30, 2014
    845
    161
    43
    Ladylien: dat klinkt alsof jullie er niet allebei achter staan. Een kindje erbij is behoorlijk ingrijpend, en wel iets wat je samen graag moet willen. Het is een behoorlijke inpact op je leven. Of verwacht je dat hij wel bijdraait zodra je wel zwanger bent?
    Ik wens je alle goeds!!

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    @ladylien als je man nog niet wil zou ik het persoonlijk even laten rusten totdat hij er wel achter staat ... ik heb mijn man gevraagd of hij het echt wilde en hij zei liever gister dan vandaag maar als iemand er niet klaar voor is weet ik niet wat wijsheid is. Liefs jaz

20. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ja deze kwestie ligt wat moeilijk bij ons...

Toen we elkaar 8 jaar geleden leerden kennen bleken we we allebei wel kinderen te willen later (komen beide uit een gezin van 3). Maar 3 jaar geleden is de bom ontploft toen mijn vriend plots 'out of the blue' zei dat hij niet wist of ie eigenlijk wel kinderen wou... Mijn wereld stortte toen in. En ik wou ook duidelijkheid van zijn kant, want dit is wel een relatiebreker voor mij. Als hij echt geen kinderen wou, dan was de relatie voor mij voorbij. Ik wou ook niet dat hij me bleef aan het lijntje houden en dat ik toch op m'n 35e een nieuwe partner moest zoeken met kinderwens. Uiteindelijk heel lang gepraat met elkaar en tot een compromis gekomen: nog 2 jaar wachten en dan stoppen met de pil.

Die 2 jaar wachten was lang, heel lang. Zeker als in je vriendenkring de 1 na de andere een zwangerschap aankondigt. En nog niet zo lang geleden zijn jongere neef en vriendin die zwanger zijn. Krijg je van die nare opmerkingen: 'hij heeft u geklopt'! En over de directe vragen nog gezwegen: 'waarom is Lien eigenlijk nog niet zwanger?' Mijn schoonmoeder die al meer dan 10 keer gezegd heeft dat het wel eens tijd wordt om die pil achterwege te laten. De grootouders die met Nieuwjaar zeiden dat een achterkleinkind wel welkom was (wens inmiddeld vervuld door zijn neef). Alle babyborrels om depressief van thuis te komen. En dan nog steeds aan de pil zijn en je sterk proberen houden...

Een kind daar ga je voor met 2, en de consensus was er zeker toen ik gestopt ben met de pil in januari. Heb het hem meermaals gevraagd of ik toch geen nieuw voorschrift moest gaan halen voor de pil, nee dat was niet nodig. Dus geen idee waarom hij freakt. Ofwel moet ie et idee van kinderen echt nog laten doordringen? Ofwel wil hij geen valse hoop krijgen door de pijntjes die ik voel die misschien helemaal niets betekenen?

Share This Page