Hier net zo! Vanmorgen leek er nog heeeel iets bruin door te zitten maar nu niks meer. Geen krampen gehad verder. Maar vorige maand ook 3 of 4 dagen er voor gehad dus durf eigenlijk niet meer zo goed te hopen. Ga er gewoon van uit dat vant weekend of begin Vd week kan doorzetten en dan kan het altijd mee vallen 😊 Was vanmorgen wel super beroerd en lichaam voelde zwaar om maar even zo te zeggen. Gister ook al wat misselijk s ochtends. Word helemaal gek gemaakt joh 😁
Mhh lastige situatie!! Maar als hij weet dat jij een grote kinderwens hebt en zelf zegt laat die pil maar links liggen. Ja dan had ik dat denk ik ook gedaan. Hopen dat als het dan raak is dat ie ook meteen blij is en weet waar hij beetje aan toe is. Misschien is dat toch wel een grote stap voor heM wat ie eng vind, maar een opluchting als ie straks gezet is en er geen weg terug meer is. Dan is er geen keuze meer zeg maar en toch van zekerheid. Mhhh lastig uit te leggen maar hoop dat je beetje snapt wat ik ik bedoel 😊 Wat ik dan wel heel erg hoop voor jullie is dat een kleine jullie juist niet uit elkaar drijft. Dat zie je soms helaas ook vaak. Maar neem aan dat jullie relatie verder gewoon stabiel en goed is toch? 😄 Gelukkig in meeste gevallen brengt het je juist dichter bij elkaar en zie je wat voor moois er uit jullie liefde is voort gezet 😍
OMG OMG OMG OMG! Ik kan het niet geloven! En snap er niks van! Heb zojuist positief getest! En gewoon een knaller! Ging naar de wc in de badkamer en zag de test liggen. En iets in mij zei doe het! Heb hem weer in de verpakking gedaan en even mijn ding gaan doen. Dus nou toch maar even kijken voordat ik hem weg gooi.. WAAAAT!!? Echt zou ik dan al zwanger zijn geweest dat ik daardoor ook elke keer streepjes had op ovulatietest maar gewoon niet voeldoende HCG waardoor ik negatief tests op zstest? Ik sta te shaken en net ff gejankt van blijdschap 😊 VriendlieF niet thuis 😔
Onze relatie is gelukkig meer dan stabiel en goed ! Vorig jaar in juni een prachtig trouwfeest gehad, en in juli een renovatieproject gekocht (met potentieel genoeg slaapkamers ). Ik ga ervan uit dat een kleintje ons gewoon nog dichter bij elkaar zal brengen !
MissSter, ik had dit vorige keer ook dat mijn ovulatietesten positief bleven en daardoor later in de cyclus maar een zwangerschapstest heb gedaan. Deze was bij mij lichter (omdat ik dus een miskraam had, bleek later). Maar die van jou is echt heel erg positief, wat een knaller zeg! Gefeliciteerd, dit ziet er toch wel erg zwanger uit. Wellicht een CB weken test doen?
SUPER missster dat is pas een knaller. Bij mij geloof ik er niet zo in dus wacht nog geduldig af. Nou meid geniet ervan jou/ jullie dag kan jullie niet meer stuk Hopelijk volgen er snel meer!
MissSter!! Van harte gefeliciteerd! Wat leuk zoon goed nieuws!! Ik moet nog even wachten maar ben zo nieuwschierig. Maar wil zeker niet te vroeg testen, liever wat later zelfs....
Ik heb gisteren getest en die was negatief (9dpo) wil morgen nog een testje wagen... En daarna pas weer dinsdag op me NOD... Als ik dan niet ongesteld ben geworden...
Dank jullie wel!! Ja ben echt suuuper blij ook al durf ikhet bijna niet te geloven! 😊 Ga morgen een cb halen idd! Omdat ik mijn nod tussen 2 en 5 maart verwachte, knalt ie volgens mij iets te veel haha. Mijn laatste menstruatie was ook erg licht voor mijn doen dus ben beetje in de war nu met hoe lang ik dan zwanger ben. Dames ik ga nu keihard voor jullie duimen en hoop op veel (liefst allemaal) roze! 😄
Ik gok dat je laatste menstruatie een innestelingsbloeding is geweest misster ! Gefeliciteerd !!! En dat je nu op 7 weken zit ipv 4 ... even een cb doen