NOD lijst 1 tm 7 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molensteen, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ff vraagje meiden net terug van een verjaardag.
    Ondekte net veel wit slijm en vroeg me af of iemand weet of dat t een zwangerschaps kwaal kan zijn. Namelijk nooit heel veel last van gehad en nu is t best veel ...

2. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dit had ik toen ik zwanger was. Het viel echt op zeg maar!
    Maar ja het kan ook bij een aankomende menstruatie passen, wellicht hebben anderen hier ook last van. Ik zelf bij een menstruatie niet.

Dus wie weet? :D spannend iedere keer weer he? haha!

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb het ook wel eens gehad en was toen niet zwanger.. maar het kan wel horen bij een zwangerschap!

4. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerddd missster!!

Dames heb ook even een vraag. Mijn Nod is 4 of 5 maart. Ik zit nu dus op 8 of 9dpo. Gisteren voelde ik me wat slap en opeens zo een misselijkheid de halve dag door. Dit bleef tot de avond en ik ging ermee slapen, ik had verder geen buikpijn. Midden in de nacht werd ik wakker met een hevige misselijkheid en een superrrrrommelende buik. Het voelde preciess aan als een buikgriep. Was zo bang een buikgriep op te lopen terwijl ik nu een mogelijke innesteling zou kunnen hebben. Werd er even helemaal niet goed van door de pijn. Vanochtend werd ik wakker en was de buikpijn nagenoeg weg gelukkig, alleen nog wat krampen af en toe en wat geluiden die van mn darmen vandaan komen. Misselijk ben ik wel nog steeds; soort van heel licht in mn hoofd.
    Het opvallende vond ik mn temperatuur; deze was gister 37.2 en vanochtend 36.9. Zou dit op een innestelingsdip kunnen duiden? In combinatie met die misselijkheidsaanval van vanacht? Of hoort de temp dan nog lager te zijn?

Ik heb mijn kaartje even toegevoegd zodat jullie een beeld hebben van de rest van mijn temp.

Wat denken jullie? :)

Bijgevoegde bestanden:

5. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Wat gaaf Misster!! Wauw 😀
    Word helemaal blij van je berichtje!
    Ben benieuwd naar CB!!

6. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Dankje wel! 😊
    Zo leuk dat iedereen hier ook blij is voor een ander 😄 waardeer ik heel erg!

Babywonder ik heb zelf niet heel veel verstand van temperaturen etc.
    Maar kan je wel vertellen dat ik ook last heb van misselijkheid. Niet alleen 's ochtends maar ook overdag en vannacht en ook een vreselijk rommelende maag. Dus hoop heel erg voor je dat dat iets te betekenen heeft 😄😄

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    #447 Kyra77, 28 feb 2015
    Laatst bewerkt: 28 feb 2015
    Balen dames op rood!
    Gefeliciteerd Missster!!!
    Wauw wat een mooie test.
    Ben benieuwd hoeveel weken je zwanger bent!!
    @ladieLien
    Soms hebben mannen een positieve test nodig of zo.
    Ik heb mijn vriend ontmoet op mijn 34e na een verbroken relatie van jaar. Ik heb toen aangegeven wel een kinderwens te hebben.
    Hij gaf aan het niet te weten. Aangezien ik net uit een lange relatie kwam vond ik het allemaal wel even best. Had ook geen zin om direct in de volgende serieuze relatie te stappen. Maar we bleven elkaar maar leuk vinden.. En een hekel aan condooms (ik ben niet zón fan van de pil), dus met wederzijds goed vinden, gebruikten we alleen condooms op mijn vruchtbare dagen. Dachten we, want zie mijn banner..
    Ik vond het erg spannend om mijn vriend te vertellen dat ik zwanger was... Gelukkig voor ons brak bij hem een grote glimlach door en zei "nou dan moeten jullie ook maar bij mij komen wonen". En samenwonen was voor hem eigenlijk ook wel een issue..
    Zo zie je maar, soms hebben mannen ook gewoon een voldongen feit nodig. Ik hoop het van harte voor je!!
    En inmiddels zijn wij bezig voor een tweede kindje!
    Wie gaan er allemaal dit weekend testen??
    Ik wacht nog een weekje want ik heb mijn nod pas 7 maart.

8. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL

oww hoop et ook!! :D

9. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Heb de cb gedaan! Kan mijn ogen niet geloven!
    Dus echt 3+! Als die ene "menstruatie" dus geen menstruatie was dan ben ik ongeveer 7 weken!! 😱
    Hoezo voor de 2e keer voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam!
    Maar suuuuper blij! Maandag verloskundige bellen! 😁

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,2 KB
      Weergaven:
      7
  10. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Mooie testen hoor. Inderdaad kan t lichaam je bedriegen mooi voorbeeld hihu. Geniet ervan

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Gefeliciteerd Missster! Maandag de verloskundige bellen :) geniet ervan meis! Een hele fijne zwangerschap toegewenst ;)

12. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Dank jullie wel!!! 😊😄

13. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL
    Wouw missster! Wat een super nieuw!! Gefeliciteerd

14. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd misster!!
    Hier duimen we gewoon verder. Vandaag een vroege test halen :) maandag testen!
    Jammer meiden waarbij het weer niet gelukt is, ik gun het jullie zo!

15. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ey meiden, is het mogelijk om een week voor nod echt misselijk te zijn? terwijl je dat normaal gesproken niet hebt? Als het al zo vroeg begint, kan het dan al misschien duiden op een zwangerschap?

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @misster zei ik toch 7 weken ;)

17. denise112

denise112 Niet meer actief

Super misster,gefeliciteerd!!!

18. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wow, zo ben je opeens een aantal weken zwanger:D gefeliciteerd missster! Geen gekke dingen gegeten/gedronken de afgelopen weken? (Ik troost mezelf altijd met een paar wijntjes als ik ongesteld ben geworden:p)

19. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Haha ja opeens gewoon al 7 weken. Heel apart!
    Ja heb idd wel wijntjes gedronken dat weekend dat ik dus dacht ongesteld te zijn en later nog een keertje. Verder niet heel veel gekkigheid geloof ik. Voel me wel een beetje schuldig maarja wist ik ook niet. Nu gewoon heel goed op gaan letten 😊

20. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Haha ja je had gelijk!! Dacht eerst nog neeee dat kan niet, maar dus wel!

Zijn er verder nog testers dit weekend??
    Ga hard duimen voor jullie!

Deel Deze Pagina