Ik heb morgen mijn NOD, en ga ook morgenochtend testen. Heb absoluut geen testdrang als andere maanden, kon mijzelf erg goed beheersen. Ben wel nieuwsgierig nu....zal het dan toch? Wat zou dat gaaf zijn zeg....#dromen mag..... toch?
Gaaf hoor missSter! Ben je de eerste op roze! Wie past de lijst aan? Ik mag definitief op rood. Ik lees nog mee maar ga dus door naar het volgende lijstje! Succes nog dames met wachten en testen, maak er vel roze van hè!
Hallo dames, ben nieuw hier, lees wel al even mee. Mijn NOD is 7-3. Merk dat ik er nu al weer veel mee bezig ben. Zitten in 4e ronde voor 2e kindje. Nog een weekje wachten, pfffff wat heb ik daar een hekel aan. Iedereen die ook nog moet wachten veel succes en hopelijk snel positieve testen!
Marlo spannend he Ik heb echt enorme testdrang! Heb er 1 liggen en vind t zonde als die wit blijft. Zit nu op dpo 10 wil minimaal wachten tot maandag
Ik meld me ook, ik zit in ronde 3 voor een 3e kindje (ons 2e kindje zijn wij helaas verloren). Donderdag is mijn NOD, maar ik weet niet of ik me kan beheersen om eerder te testen!
Misster wat een gaaaaf nieuws! Dais, wat gezellig, jij ook hier ik heb vanmorgen getest, wit. Maar woensdag is pas mijn nod. Dus ik ga woensdag gewoon weer testen. Begin nu wel eenbeetje te twijfelen, je weet het immers nooit, maar ik voelde vorige week echt mijn innesteling... Welkom, nieuwelingen sorry even jullie naam kwijt en durf op tablet niet van scherm te wisselen. Bang om bericht kwijt te raken. Succes allemaal.
Wat ontzettend jammer Marlo Hier vanochtend ook al getest, kon er gewoon gister niet van slapen, dus net toch maar een vroege test gedaan (donderdag is mn NOD)....maar helaas nog helemaal wit.... Over een paar dagen maar nog een keer proberen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Morgen is mijn NOD, gisteren een witte test.. Ik voel allerlei symptomen, terwijl ik dacht dat het niet kon deze maand omddanwe het op dag 7 van de cyclus voor het laatst hebben gedaan (man moest op zakenreis). Bij mijn zoontje durfde ik pas 4 dagen na mijn NOD te testen. Zou het kunnen als ik een vroegr ovulatie heb gehad, maar toch negatief test?
Pff, ik begin echt wel de zenuwen te krijgen hoor. Zit nu pas 9dpo, dus ik moet nog wel een paar dagen. Wel wat vage klachten, maar die zitten denk ik vooral tussen mijn oren. Worden nog een paar lange dagen wachten.
Witte testen duim dat t te vroeg was en straks een mooie test hebben 👍👍👍 Balen ong meiden succes de volgende ronde Ik denk dat ik ook ong word net licht rood met afvegen en hele erge ongi pijn dus ik denk dat t straks wel doorzet 😔 Wachtende meiden succes en duim voor mooie test 👍👍👍
Owww wat balen meiden hopelijk meer succes in de volgende ronde. Hoeveel dagen voor nod testen de meesten? Of wachten de meeste tot nod of erna?
Jammer dat er al zoveel op rood moeten. Samen door naar een volgende ronde. Hier nog geen idee, was het een menstruatie, innesteling of eisprong bloeding, de 23ste? Ik wacht het nog een paar dagen af en doe dan een test. Helemaal in de war door die miskraam. Succes dames die nog moeten testen, ik hoop op meer roze!!
Wauw de eerste roze al op de lijst! Gefeliciteerd Dames op rood: Wat jammer, hopelijk de volgende ronde wel roze. Hier al de hele middag buikkrampen! Me nod is dinsdag of woensdag maar weet al dat ik op rood kan. Heb namelijk rond me eisprong een hardnekkige schimmelinfectie gehad die na 6 dagen pas over was (2 verschillende medicijnen voor gekregen)