Ook ik zit in spanning.. Enerzijds lichte buikpijn die lijkt op aankomende menstruatiepijn maar voel ook andere steekjes die ik niet echt kan plaatsen. Wil nog niet testen geen zin in weer een teleurstelling. Dames die op rood staan ontzettend balen houdt de moed erin!
He bah wat een rode lijst!! Hoop zo dat er meer roze tussen komt! Dames op rood wens jullie succes voor de volgende ronde en blijf duimen! Dames die nog wachten ook succes! Hoop echt wat roze te zien rest vd dagen!
Aaaah jammer hoor al dat rood. Hier nog niets te bekennen. Ik ga morgenochtend nog eens testen. Succes dames die nog moeten testen, zet hem op. 😊
Temp is weer stapje omhoog gegaan. Ik vind het zo spannend! Maar ik ga me in houden, 9 dpo is wat vroeg om te testen..
Ik denk dat bij mij vandaag het gaat doorbreken de rode duiveltjes. Vanmorgen om 5 uur zag ik niets maar net op werk zag ik een bruin streepje op me maandverband.. Voor de zekerheid maar gedaan dan kom ik voor een verassing te staan haha. Ene kant hoop ik dat het komt en ik verder kan en andere kant hoop ik dat het weg blijft en ik van de week positief test (laatste zou beter zijn natuurlijk).
Hier no steeds lucht bruin verlies, verwachtte dat t gisteren zou doorzetten, zal vandaag wel gebeuren. Wilde eigenlijk vanochtend testen maar toch maar niet gedaan. Nu maar weer afwachten.. Dames op t wachtbankje ik duim voor jullie!
Gister dacht ik lichtbruin te spotten maar het zette niet door. Vanmorgen weer omowit getest (nod vandaag) dus dat gaat m niet worden. Plus rood druppeltje bij afvegen. Jammerrrrrr mijn lijf hield me wel voor de gek. Ik mag dus ook op rood. Succes andere meiden! En voor de rest: dikke knuffel!
Dames ik ben in shock sinds 8u vanochtend. Ik heb als een paar dagen heeeel licht bloedverlies en mag pas morgen testen. Maar omdat ik hormonen neem (die super irritant zijn) dacht ik; ik test gewoon en als ie negatief is dan kap ik met die 'zooi'. Dus ik plas in een bekertje, veeg af en zie een stipje slijm en een flinke veeg bloed dus ja... kansloooos dacht ik. Ik leg de test weg, poets mijn tanden.... en je voelt hem al aankomen... positief!! Hij knalt niet maar het is ook geen tuurtest ofzo(zie foto). En nu? Ik ben natuurlijk super onzeker. Was ik zwanger en is het fout gegaan en is het een restant HCG? Of ben ik gewoon zwanger?? Wat een onzekerheid... (ik zag dat jullie nog wat info miste voor in de lijst: 30 jaar, 1ste kindje, ronde 14 (10 iui's en 3 terugplaatsingen, nummer 4 is dus blijven plakken! )
Ik zie ook een streep! Geen idee welke van de 2 opties het zou kunnen zijn. Denk dat je niet veel anders kunt doen dan wachten en over 2 dagen nog een testje wagen. Snap dat je er helemaal gek van wordt! Sterkte en misschien alvast heel voorzichtig gefeliciteerd?
Thanks! Ja inderdaad afwachten. Ik blijf heel licht bloeden dus dat is niet echt een goed teken maar ja, positief blijven. Je hoort wel vaker dat vrouwen kunnen bloeden en toch gewoon zwanger kunnen zijn.
Zijaanzij mooie test! Durf niet te zeggen wat dat bloedden dan is.. Huisarts bellen? Misschien kan je nog een spoed echo of zo? Je hoort wel eens dat sommige vrouwen licht ongesteld worden tijdens een zwangerschap.. Is het helder rood of bruinig?
Wow zij aan zij, die test is toch best duidelijk Ik zou even bellen en vragen wat je met het bloed moet denken. Krijg je morgen een bloedtest?
Het is wel echt helderrood helaas. Ja die spoedecho; een van mijn beste vriendinnetjes is verloskundige maar die zei heel eerlijk dat zo'n echo weinig toevoegd. Als het net mis is gegaan dan zie je het 'oude' vruchtzakje nog, en als het nog gewoon goed gaat kun je op dit moment ook alleen maar het vruchtzakje zien... Bloedtest doen ze niet bij ons. Ik heb gebeld en krijg 'gewoon' een echo met 7w. Die staat gepland op 27 maart nu.
Wauw mooie test! Zou de hoop er nog even in houden. Alvast gefeliciteerd. Gisteren was mijn nod, nog geen teken van bloed, wel krampen. Morgen ochtend gaan we testen.
@izi: ik heb bewondering voor je rust haha. Gister nod en morgen pas testen! Knap hoor ik hoop op goed nieuws!