Haha, had het liefst al 10 testen gedaan hoor. Maar morgen ochtend kan ik samen met mijn vriend testen, is wel net zo leuk toch?
Ik had 2 dagen geleden NOD heb een dag te vroeg getest blijkbaar en die was negatief, nu durf ik eigenlijk niet zo goed te testen. Ik weet dat als ik het zeker wil weten moet ik testen, maar ben zo bang dat het niks is, dat ik denk dat ik beter nog paar dagen kan wachten. Overigens nog niks wat duid op duivels dus we wachten rustig af!
Iedereen die op rood staat succes met de volgende ronde, iedereen die nog moet wachten ook heel veel succes.
Wat spannend zijaanzij!!! Hij is wel echt positief, dus hopen dat het bloed gewoon van een gevoelige baarmoeder komt en niet omdat het niet goed zit.
Hey dames, hier getest vanochtend maar echt witter dan wit! Ik ga er dus nu maar vanuit dat die bloeding wel mijn menstruatie is geweest en geen innesteling bloeding. Je mag mij dus ook op rood zetten. Ga verder naar de volgende ronde. Misschien ook niet zo verkeerd na twee miskramen. 😊 Zijaanzij, spannend, ik hoop dat het bloedverlies niets betekend. Succes dames die nog niets weten, ik hoop rooooooooze!
@cdvg toch balen dat het niet gelukt is, maar wat je zelf ook al zegt, je lichaam rust gunnen na twee mk's is misschien niet slecht. Toch hoop ik voor je dat je snel een plakbaby krijgt @echtlief: je zou nu echt positief moeten testen als het raak is (je hoort natuurlijk wel een gevallen die pas een week na de NOD positief testen maar goed) en wachten verandert het resultaat helaas niet. Of heb je een andere reden om te wachten? Ik vond testen ook altijd heel moeilijk en bleef liever nog even in het 'misschien is het raak' moment hangen,...
Zijaanzij ben je misschien verkouden? Hoesten en niezen kan de druk op de baarmoeder vergroten waardoor er licht bloedverlies kan op treden. Ook een blaasontsteking kan licht bloedverlies geven. En dit zou ook nog kunnen. Je hebt immers een positieve test Het kan dat je maanden achtereen wat bloed verliest op momenten dat je eigenlijk een menstruatie zou moeten hebben. Deze menstruatie duurt een paar dagen en het bloedverlies is minder dan wanneer je ongesteld bent. De oorzaak hiervan zijn de wisselende (zwangerschaps)hormonen. Het bloeden gaat vanzelf over. Voor echt lief: dat je nog geen bloedverlies hebt is een goed teken toch? Zou nog een testje doen.
@Izi: wat grappig dat je dat vraagt. Ik ben echt SNOT verkouden, nies vaak en voel me helemaal bleerrggh dus het echt die griep te pakken die momenteel heerst. Ik hoop zo hard dat het dus van het niezen komt haha. Het is een lange weg geweest om tot dit punt te komen, dus hoe het ook afloopt; ik ben in ieder geval al blij dat mijn lichaam al zo ver is gekomen
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥ 1. (3) Marlo, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 2, 1e kindje lotsoflove, 33jaar, ronde 7, 2e kindje 2. (5) Mirte85, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Kittehs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chanice, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 3. (5) Myself82, 32 jaar, ronde 7, 2e kindje Irisitible, 29 jaar, ronde 3 na mk cytotec, 1e kindje cdvg, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Fleurtjeee28, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Izi, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 4. (12) Ingrid25, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, ronde 5 (3e na v.mk) 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Plankje, 30 jaar, ronde 4 (bbz '11), 1e kindje Babywonder, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 5 (2e na 2x mk) 3e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Jezzebel88, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Miich, ronde 5 IUI (ronde 37), 1e kindje * Naomi2014, ronde 1 conejita, 36 jaar, ronde 1 ,2e kindje Denise112, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (9) Trutje89, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Knorretje24, 28 jaar, ronde 2 (na mk 5/14), 1e kindje Maev, 31 jaar, ronde 13 (ronde 1 na mk), 2e kindje MissSter, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje MamavanLoker, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Isele, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Daisykesie, ? jaar, 3e ronde, 3e kindje Dale Cooper, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Zijaanzij, 30 jaar, ronde 14, 1e kindje 6. (5) Dayna, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje troeteloetje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, ronde 7/8, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje (clomid+pregnyl) 7. (11) MissyC, 22 jaar, ronde 3, 2e kindje Teddy26, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Liefs86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 25, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Kyra77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Joni, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Roosje35, 35 jaar, ronde 19 (3e na mk) ?? kindje ZaZaM, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje 82Fie,32 jaar, 1e ronde, 1e kindje huclau, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (3) Fidel2010, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Dansprinsesje, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje zuurtje, 33 jaar, ronde 15 (3e clomid), 4e kindje Totaal: 53 Zwanger (1), Ongesteld (17), MMM (6), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
@dege: ik wacht nog een dagje af misschien heel stom maar het bloedverlies geeft me toch een minder gevoel. Als de test morgen donkerder is dan mag ik op roze! Sowieso lief dat je het even vraagt. Was is zo'n forum toch fijn: meiden die allemaal weten wat je mee maakt en je kunt lekker vrijuit kletsen terwijl je het eigenlijk nog tegen niemand kan zeggen. Wordt vervolgd dus... (wedden dat ik om 06u al naast mijn bed sta ofzo hahaha)
Ja ik denk vraag het maar, anders voelt het zo stom dat ik je niet op roze zette. Ik twijfelde. Ik ga ook morgen testen. Morgen 13DPO dus 1 dag voor NOD. Ik ben te nieuwsgierig
@Dege: super spannend! dus jij staat ook lekker vroeg naast je bed waarschijnlijk! Ik hoop voor ons beide knaltesten voor morgen!
Mooie test zijaanzij! Misschien geeft het je hoop als ik je vertel dat ik vorige maand ook bloed verloor? 5 DAGEN LANG! En ben nu echt dikke 7 weken zwanger! 😁 Hoop het echt voor je meid! En meiden die witte test hebben ook de hoop nog niet opgeven. Ik teste 10 dagen na nod ook nog negatief! Haha wat een raar lichaam heb ik eigenlijk als ik dit zelf lees 😜 Hoop echt op meer roze dames!
@MissSter: Dat geeft zeker hoopt en helpt in ieder geval mee met het positief denken (waar ik echt aan moet gaan werken haha). 7 weken al! Ik ben erg blij voor je Ik hoop ook nog op wat meer roze... voor alsnog alleen MissSter (en ik misschien) dus kom op dames! Het is jullie allemaal gegund. Ik had het er vandaag nog over met een collega: het is zo oneerlijk. Je kunt nog zo hard je best doen als je wilt, gezond leven, behandelingen en weet ik wat allemaal nog meer, maar uiteindelijk heb je geen garantie. Ik vind dat hard werken altijd beloond moet worden, ook met een zwangerschap
Zij aan zij ik heb tot 17 weken bloedverlies gehad dus geen zorgen je test is super mooi... Dus ik zou idd morgen of overmorgen nog even testen. Als het echt niet goed zou zijn moet je test in elk geval over twee dagen al een stuk lichter zijn.
Balen voor de dames op rood! Sterkte voor de wachters, hoop op meer roze! Vraagje, ik ben een groentje (1e ronde) heeft een van jullie ervaring met de early test van predictor? Begin stiekem toch een beetje testdrang te krijgen, maar lees niet al te beste verhalen. Nod is 7 maart pas...