hoi meiden , Ik mag me hier ook melden helaas en wat een hoop bekende . Trutje89,22,1ste kindje, ronde 6 inmiddels ! Bah heb even een baalmomentje !! Oeps nod 5 maart X x
Hoi! Mag ik mijzelf ook weer toevoegen? Helaas 😢😢 Marlo/ ronde 9 / 3e kindje / NOD 1 Maart
@plankje Ah wat jammer meid om jou weer hier te zien ! (Voor mij wel gezellig natuurlijk ) al had ik ons liever ergens anders gezien !! @mamadeluxe5 jij ook hier balen he meid Laat deze maand maar lekker roze kleuren meiden !! Ik ben er echt even klaar mee die teleurstelling is steeds zo groot ik wordt er echt verdrietig van . X x
Indd trutje ik had ons ook liever in andere lijst gezien maar nu kunnen we hier gezellig kletsen en klagen net als alle andere meiden 😄
Hallo dames, balen dat jullie ook hier beland zijn Ik kwn de lijst ff niet aanpassen, mss later avond of iemand anders? Hier een ovutest gedaan en de streep lijkt op een streep 1-2 dagen voor positieve test in de vorige 2 cyclussen... Slijm is ook meer lotion schtig.... Dit weekend es doortesten
Wanneer moet ik ergens beginnen met ovulatie testen? Ga ze deze maand voor het eerst gebruiken. Mijn cyclus is tussen de 28 en 40 dagen. Begin ik dan 2 weken na het begin van mijn menstruatie? En ik had ze gekocht bij het kruidvat maar ik las al dat het wel voordeliger kan. En moet je het met ochtendurine doen of maakt dat niet uit? sorry voor alle vragen...
Je kunt beste cd 12 starten met testen Beste is te testen tussen 11-20 uur. Geen ochtend urine gebruiken.
Idd Ik test elke dag rond 14:00 En zodra ik aan mijn slijm en bmm merk dat we richting ei gaan, dan 2x En daarom ook sensi test of zwanger en kids dipsticks... Scheel in de kosten Heb wel voor de echte lh piek cassettes van tesjezelf.nu...
Hoi, Ik meld me ook weer in deze ronde, ben vandaag ongesteld geworden. (helaas ) Babywonder, 26 jaar, 1ste kindje, 4e ronde. NOD 4 maart. Hoop op een goede maand
Balen Babywonder dat ik je weer hier zie in lijst had hard geduimd voor iedereen in vorig lijst. Maar Gezellie en succes 😄
ik mag helaas ook een lijstje verder veel bekenden hier deze lijst moet helemaal roze kleuren voor op de lijst nod 7 maart: zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 15 (3e clomid)