Trutje89 hier precies t zelfde ik was helemaal blij ong weg maar nu heel soms klein beetje bloed. Ik heb ook geen idee waarom dat zo is
Hier nog even onduidelijkheid, sinds zondag geen verlies meer gehad tot gisteren eind van de middag, vervolgens weer krampen en sindsdien ook weer verlies. Dus hoop dat mijn cyclus wel is zoals verwacht... @trutje misschien laatste beetjes die eruit komen?
Hoi allemaal, Ik had besloten om wat afstand te nemen omdat ik er te veel mee bezig was maar doe toch weer mee. Ben dr toch mee bezig en anders zit ik toch mee te lezen Deze ronde met ovulatietesten beginnen. Ronde 4 29 jaar. 2de kindje
Dankjewel dames, ben weer gerustgesteld. Anders kon ik deze maand gelijk skippen. Koorts is weg, en denk dat ik wel opgeknapt ben voor mijn ovulatie We zullen zien aan het eind vd maand.
ik heb ook weer heel veel krampen alleen nog dat ene beetje roze doorzichtige slijm gehad dat 1 veegje en dat na me menstruatie ! Ik snap echt niks van me lichaam meer haha . Voor nod getest en deze waren echt negatief ! Maar dat veegje rozeslijm nu ineens kan ik echt niet verklaren ! X x 😊
Hi meiden! Mag ik ook op de lijst?? Leuk om met meiden te praten die hun NOD in dezelfde periode verwachten. 20 jaar, ronde 2, eerste kindje en NOD 1 maart
Molensteen: Ik hou dat allemaal niet zo bij dus kan je er ook niks over zeggen. Ik zou gewoon de ovulatietest afwachten, dan weet je dat je ei op springen staan Liefs86: Succes deze ronde. Hopelijk deze maand op roze Plankje: Gezellig vriendlief weer thuis Trutje89: Fijn dat de uitslag goed was. Hoop voor jullie dat je in juni niet terug hoeft maar al zwanger bent. Heb ook weleens dat ongie een dag stopt en dan weer spotting. Meestal is dat als ik druk ben geweest of iets zwaars heb getild. 2meisjesmama: Ik lees van de andere meiden dat het dus geen invloed kan hebben op je ei. Beterschap! MissSter: Welkom en succes deze ronde! MamavanLoker: Spannend! Hoop dat het zo lukt Chanice: Succes! SunshineM: Ook succes.
Wat een gezelligheid alweer! Ik zal later de lijst even bijwerken. Hier gaan 'we' de vruchtbare periode weer in,🎉😉 Succes allemaal!
Hier flink veel slijm, maar nig niet helder.... Dus ws toch richting het weekend? Maar goed benieuwd of we überhaupt klussen We krijgen dadelijk de uitslag van echo van zoontje 21 maanden. Hij heeft een hard bultje zo groot als een druif... Het was niet kwaadaardig zei assistent over de telefoon, maar meer zei ze ook niet Ben zo verdrietig en ongerust
Ja nou Ze wegen dus niet wat het is Het zit los vd schedel, we moeten blijven meten voelen en bellen bij twijfel anders in sept nieuwe echo Dus even laten bezinken dat we nog is weten...
Wat vervelend Molensteen succes zo met de uitslag! Hopelijk is het niets.. Ik begin dit weekend met ovulatie testen.
Wat spannend molensteen! afwachten maar! Ik heb vandaag mijn eerste ovulatie test gedaan. Negatief dus nog even geduld hebben...
Molensteen dat was ff spannend maar gelukkig zit t los gaan ze er verder nog iets aan doen ? Spannend meiden we gaan bijna de klus periode in 😄 ga voor jullie alle duimen 👍
Nee ze willen gezien de leeftijd nog niks doen... En mijn zoontje heeft ook nergens last van , gaat ook super goed...