Mhh wou er eigenlijk niet aan geloven, maar denk dat ik ook ovulatie testen ga halen. Werken die van de action een beetje? 😊 Echt totaal geen ervaring met zulke testen 😁😊
Jeejtje wat naar van je zoontje molensteen. Hopen dat mee valt. Iig fijn dat ie er geen last van heeft!
Hoi dames! Ik kom me ook aansluiten bij de groep. Flowerr, 23 jr, ronde 14, eerste kindje en me nod is 4 maart. Vorige week bij de gynaecoloog geweest, 16de hebben we een samenlevingstest, week later bloed prikken en me vriend moet tussendoor nog zaad inleveren om te laten controleren. Ik ben benieuwd wat deze ronde ons brengt!
He Flowerr balen meid dat je weer een ronde verder ben 😔 vin t wel gezellig dat je hier komt kletsen maar je nod is voor andere lijst maar je bent altijd welkom om hier te kletsen hoor 😄
@flower balen meid hopelijk nu een knalroze test ! @molensteen balen meid van die kleine ig hopelijk niks ergs asn de hand ! Ik heb besloten me deze maand niet zo te focussen op een zwangerschap ben wat aan het afvallen proberen dan kan ik me gedachten in ieder geval verzetten ! X x
Trutje89 snap t soms wor ik ook wel gek van mijn gedachtes. Misschien wil je t niet zeggen hoef niet maar mag ik vragen hoeveel je weeg en / of nog kwijt wil. Ik ben ook aardig aan de maat en ben gelukkig al 7 kilo kwijt 😄
Haha meid je mag alles vragen zoveel ben ik ook niet te zwaar hihi ! 74 vanmorgen bij 163cm valt mee bmi is nu 27.8 zoiets en wil graag rond de 25 zitten wil graag naar de 67/68 kilo . Ik wordt er gewoon verdrietig van dat het bij ons nog niet gelukt is (terwijl ik weet dat sommige vrouwen er heeeeeel lang over doen ) en dan nog te bedenken dat ze me verdenken van endiometrose maakt het alleen maar vervelender . Ik ben maandag verschrikkelijk verdrietig geweest om het feit dat het zo juni is , al weet ik dat het misschien fijn is om dan geholpen te worden zie ik er tegen op ! Ik ben van mening dat het bij ons ook gewoon op de natuurlijke manier moet lukken ! Sorry voor me lange verhaal hihi 😜. X x
Ik heb ook ovulatie testen dipsticks van zwanger en kids, heb geen ervaring met die van de action. Als je bij zwanger en kids besteld heb je ze binnen paar dagen thuis.
Trutje89 hihihihi bij mij t zelfde alleen ik ben iets langer hihihi 73,6 kilo en 1,69 m ik zou ook graag 67 68 willen wegen. Ben aan t hardlopen en t gaat goed met afvallen en voel me ook super als ik heb gelopen. Ja snap t sommige meiden moeten wat meer geduld hebben. Voordat ik zwanger was heb ik er bijna 2 jaar over gedaan. Maar geduld hebben word ( soms ) beloond 😄 en ze verdenken het ? Dat is vervelend meid. Hoop en duim dat alles goed komt
Oh ik weet helemaal wat je bedoeld Trutje89, we gaan nu voor ons derde kindje maar toen we voor de eerste gingen duurde het meer dan een jaar. We hadden de afspraak gemaakt in t ziekenhuis en ik geloof een week voor de datum had ik een positieve test. Zo zie je maar het kan dus wel!!! Hou moed!!! ps bij de tweede was het in de eerste ronde al raak. Raar hè, hoe het soms kan lopen.
@ plankje ze weten het eigenlijk wel zo goed als zeker ! Had erg veel last van me menstruatie toen hebben ze echo's gedaan en toen zagen ze blauwe paarse vlekjes op me baarmoeder , maar echte bevestiging kan je pas krijgen met een kijk-ok ik heb toen gevraagd of me eierstokken er goed uit zagen en die zagen er schoon uit op de echo ! Toen voor de zekerheid cyclusanaylse gehad en die was goed mooi eitje vorige maand die ook gesprongen is progesteron was ook helemaal goed ! Daar heb ik maandag de uitslag van gehad de gyn belde de uitslag door en vertelde toen ivm met die verdenking vond ze tot juni mooi periode nog om hey zelf te proberen ! Maar ik blijf in wonderen geloven hihi naïef he 😜ik wil gewoon een wonder baby van mezelf op de natuurlijke manier , ik merk aan mezelf dat ik er gewoon veel te gefocust mee bezig ben ! Dus heb ik besloten me zinnen ergens anders op te zetten hihi 😉 @2meisjesmamma ja raar is dat he toch voel je een soort van bepaalde druk dan als je naar het ziekenhuis moet maar toch ook fijn dat ze je kunnen helpen als het nodig is ! Loop jij nu onder behandeling van een gyn of mag je het zelf proberen 😜 Sje wat een lang verhaal weer hihi X x
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Maart 2015 ♥[/SIZE][/B] 1. (2) Molensteen 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Doornstruikje, 40 jaar, 5e ronde (3e na 2x mk), 3e kindje Marlo, 28 Jaar, 9e ronde, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, 2e ronde, 1e kindje 2. (3) Mirte85, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje Chanice, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 3. (3) Myself32, 32 jaar, 7e ronde, 2e kindje Irisistible, 29 jaar, 3e ronde na MK cytotec. 1e kindje 4. (5) lotsoflove, 33jaar, 7e ronde, 2e kindje Ingrid25, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 5e ronde (3e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) plankje, 30 jaar, ronde 4 ( bbz '11 ), 1e kindje Babywonder, 26 jaar, 1ste kindje, 4e ronde. Flowerr, 23 jaar, 1e kindje, ronde 14 5. (1) Trutje89, 22 jaar, 1e kindje, 6e ronde MamavanLoker, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje MissSter, 25 jaar, 3e ronde , 2e kindje 6.(3) Dayna, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Knorretje24, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde ( mk 05/2014) 7. (2) zuurtje, 33 jaar, 4e kindje,15e ronde (3e clomid) Missyc, ? Jaar, 3e ronde, ? Kindje Teddy, 26 jaar, tweede ronde, tweede kindje liefs86, 28 jaar 1e kindje ronde 6 NOD 7 maart datumloos. (2) Fidel2010, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje Dansprinsesje, 26 jaar, 11e ronde icsi 1, 1e kindje Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Spannend trutje! Hoop dat de uitslag uiteindelijk toch anders blijkt te zijn en geen endometriose. Flower, inderdaad ook al een lange weg gegaan! Hoop voor jou op snel roze! missSter, ik heb ze nu van het kruidvat gekocht, maar ook vergeleken met zwanger en kids, die zijn wel veel goedkoper!
Ik heb de action ovulatietesten, ben daar best tevreden over... Ze geven alleen wel laat een knaller... Maar had bijv met de kruidvat een paar dagen een knaller 😒