Het is alweer een tijdje geleden dat ik actief was op het forum, maar nu we weer voor een kindje gaan had ik zin om weer met een groepje in eenzelfde schuitje te zitten Vandaag ongesteld geworden en ik zag dat er nog geen lijstje was voor 8 tot en met 14 april, dus ik heb even de vrijheid genomen.
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (1) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Datumloos (0) Totaal: (1) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden
Gezellig .. ik kom meekletsen!! 30 jaar, ronde 17 voor 1e kindje! Donderdag afspraak bij huisarts voor verwijzing MMM .. mijn nod is 14 april
Leuk dat je meekletst Sweetgirl. Donderdag wordt een spannende dag voor jullie... Is dat de eerste stap die jullie zetten richting de MMM?
Hoi! Gezellig! Kom waarschijnlijk mee kletsen. Vandaag was de laatste dag van de menstruatie en gok dat ik dan over anderhalve week weer een eisprong heb. Zal hier mn evaluatie testen showen! Succes allemaal !
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (1) Saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13 april (0) 14 april (1) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Datumloos (0) Totaal: (1) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Volgens mij ook Saartje Leuk dat je meekletst. Ook voor jou kindje nummer drie, zie ik. Hoe oud zijn de oudste twee? Jongens, meisjes? Zelf heb ik twee meiden van 2 en 5 jaar. Zo gezellig!
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (1) Saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13 april (1) Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 14 april (1) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Datumloos (0) Totaal: (1) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Ik doe ook mee!
Ik kom ook meekletsen! Helaas afgelopen donderdag een miskraam gehad met 4+6.. nog pril, maar toch. Vandaag volgens de echo is alles er al uit, dus we beginnen hoopvol aan ronde 3! Nod 13 april.. derde kindje!
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (1) Saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13 april (1) Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3, 31 jaar, 3e kindje,derde ronde 14 april (1) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Datumloos (0) Totaal: (1) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Gezellig, meer dames erbij gekomen! Melian Idd had ik je vragen al beantwoord in het andere topic, maar zal dat hier nog eens doen mochten er anderen geinteresseerd zijn. Ik heb een zoon van bijna 10 (Hamza) en een dochte van 8 (Hodah). Ik merk dat ik het deze keer extra spannend vind! Noor Welkom! 2worden3 Jeetje, een miskraam, heftig! Gelukkig is alles er dus wel al uit en kun je opnieuw proberen! Ook al derde kindje, toch veel mensen die daarvoor gaan.
Klopt! Zie nu dat we allemaal voor een derde gaan!! Na de miskraam weet ik natuurlijk niet hoe mijn cyclus gaat lopen. Denk dat ik van de week maar ovulatie testen ga halen. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik ben bezig met eerste kindje maar moet nog beginnen met ovu testen. Weet mn nod dus nog niet maar zodra die bekend is, zet ik meself op de lijst ☺
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (1) Saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13 april (2) Noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje,derde ronde 14 april (2) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (0) Totaal: (5) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden
Hai nieuwe dames, welkom! 2worden3 Wat rot dat je een miskraam hebt gehad. Hoe vroeg het ook is, je hart heeft toch een sprongetje gemaakt bij het zien van de positieve test. Ik kan me voorstellen dat het er best even in hakt. Lastig om dan weer inzicht in je cyclus te krijgen hè? Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, maar ben ook van plan om daar deze ronde eens mee te gaan starten (je bent nooit te oud om te leren ). Vandaag of morgen de laatste dag van mijn menstruatie. Daarna vogel ik het graag met je uit! Weet jij al welk merk je gaat gebruiken? Of zijn er andere dames die een tip hebben? Saartje Leuk dat jou twee kinderen al wat ouder zijn. Ze zullen alles heel bewust meekrijgen! En voor jou ook leuk, lijkt me, om straks weer zo'n pukkie in je armen te hebben. Ze worden zo gauw zo groot! Enorm cliché natuurlijk, maar toch... het lijkt me heel bijzonder. Feline31 Spannend Feline! Zwanger raken van een eerste kindje vond ik heel speciaal. Dat blijft het natuurlijk altijd wel, maar ik heb de zwangerschap van mijn jongste toch echt anders ervaren dan van de oudste. Je maakt alles dan zo bewust mee. Hopelijk is het gauw raak. Edit voor Feline: Ik lees nu dat je er al een bbz en een miskraam op heb zitten. Dat spijt me om te lezen. Ik heb Sweetgirl ook even op de lijst gezet en ik ben wat met kleurtjes gaan goochelen. Voel je vrij om het aan te passen als je er duizelig van wordt
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (1) Saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde Mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde 13 april (2) Noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje,derde ronde 14 april (2) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (0) Totaal: (5) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden
Dankjewel Melian.. Ja er is inderdaad veel gebeurd de afgelopen maanden.. Maar we kijken vooruit ! Ik kan niet wachten tot het donderdag is, dan mag ik van mezelf beginnen met ovu testen.
Ze zeggen wel eens dat behaalde successen in het verleden nooit garanties geven voor de toekomst. Gelukkig doen vervelende gebeurtenissen dat ook niet. Ik ga hard voor hè duimen dat de volgende zwangerschap een lekker nestje in je bm vindt en een plakkertje is. Ook hier heb ik gisteren ovutesten gehaald. Geen idee wanneer mijn ei springt, dus ik wil er op tijd mee beginnen. Ik denk dat ik donderdag met je mee ga doen. Dan zit ik op dag 7. Mama1boy Welkom!