Dames had afgelopen dagen bloed verlies heel licht. En ook oud bloed dus bruin verlies. Sinds gister helemaal niks meer, ben ook niet onnie geweest ofzo was gewoon weinig. Geen krampen niets. Heb nu superveel slijm , net als vruchtbaar slijm is het
Doortje en Bella wat jammer, succes voor de volgende ronde! Tiy, hopen op het beste! Ik heb sinds mijn stoppen met anticonceptie 2 maanden geleden nog maar 1x 2 veegjes lichtroze gehad en 19 en 20 maart 2 positieve ovulatietesten 3 dagen geleden menstruatiekrampen maar sindsdien niet meer.. ik verwacht dinsdag mijn nod te hebben maar met 2 vroege testen negatief.. spannend
Hallo dames , Hier is het nu al in 4de rond en neem al 6 jaar geen anticonceptie je zou denken het dan snel zou gaan maar dit is dus het geval niet bij ons, mijn nod dag is 6 april ,laatste ongi was 7 maart en heb meestal een cyclus van 30 dagen. Op 19 en 20 maart sex gehad . 20 Maart had ik bijna een positieve ovuatietest dus dag nadien rond 10u ook een test gedaan die was ook nog positief maar savonds om 18u was de ovulatietest al negatief Op zondag 19 maart had ik echt een klodder slijm (sorry voor de uitspraak). Moet ik uitgaan van dat slijmverlies of van de ovulatietest Wanneer begint dan 1 dpo? Wanneer komt dan mijn eisprong 23 maart? Wat duurt het wachten toch lang... Kben die omiwitte testen zo beu
Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd. Ik tel altijd twee dagen na de posi test als 1dpo. Dus dan tel ik dat ik de dag na een posi test mijn eisprong heb. En precies twee weken daarna word ik dan ook altijd ongesteld. Ze zeggen vaak dat je heel erg slijm (het meeste zeg maar van die dagen) dat je de dag erna je ei hebt. Heb ook ooit gelezen dat je ei op het einde van je ovulatie piek springt. Bij mij klopt dat eigenlijk altijd wel. Ik begin nu met ronde 10 en ben de witte testen ook echt beu. af en toe denk ik echt ik stop ermee. Maar ja toch ga ik dan weer door want ben al bijna 36 en kan niet even een pauze inlassen voor mijn gevoel. En jij al 6 jaar gestopt en dan verwacht je inderdaad snel zwanger te zijn. Niet leuk😔. Hoop dat het snel raak is bij jullie!
Ik ben ook 36 tzou ons 4de kindje worden. Bij de jongste was ik na 3 maand zwanger maar ervoor ook een miskraam gehad en dan heeft het ook 3 maand geduurd. Heb meestal een late eisprong .Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten voor deze maand de afgelopen maanden er wel mee bezig geweest had veel stress maar nu heb ik het wat laten rusten maar tegen dat de nod aankomt dan toch weer wat zenuwachtig wat normaal is denk ik. Wil niet meer te vroeg testen mss ten vroegste woensdag eens een testje wagen. Bij de jongste had ik op 12 dpo een licht positieve test. Kben nu begonnen ook met vitamine E capsules te nemen dit zou de innesteling bevorderen voor een betere innesteling sinds ik dat neem merk ik wel dat ik meer melkachtig afscheiding heb sinds na de eisprong anders weinig last van. Vorige maand bloed laten nemen omdat ik me de laatste tijd zo moe en futloos voelde en heb een vitamine D te kort maar al derest schildklier werkt goed ziet de dokter geen problemen om zwanger te worden...
Spannend nog hoor meiden. Wat jammer dat er al meiden op rood staan! Net van hele goede vrienden van ons gehoord dat ze zwanger zijn,....ronde 1 gebeurd voor ze. Super leuk natuurlijk...maar poeh wat hoop ik dat we ze over een aantal weken ook goed nieuws kunnen vertellen. Merk helemaal niets aan mijn lichaam en dat maakt me altijd onzeker, wat is het toch lang wachten!
2 April. De testdag is aangebroken. Ik ben bang, echt heel bang. Ook al weet ik 99,9% zeker dat het negatief zal zijn en we verder onderzoeken gaan doen. Maar o zo bang. Wat een oerverlangen kan dat toch zijn, het verlangen naar een kindje. Nu eerst slapen en dan testen
Zoals je bij mijn handtekening kunt zien heb ik voor mijn zoontje ook een miskraam gehad met een lange nasleep. Hoe kwam het dat het bij jou zo lang heeft geduurd? Daarna wel weer snel zwanger maar 7 weken te vroeg bevallen. Ben in jan doorverwezen naar de gyn omdat ik vaak een positieve vroege test had voor nod maar werd dan wel steeds ongesteld. Nu gebruik ik ze niet meer maar test nog wel voor nod. Testdrang is te groot🙈. Vorig jaar had ik heel erg lage vitamine D tekort en daarna vitamine b12 tekort. Daar krijg ik nu nog 1x in de 3 weken een injectie voor. Op dit moment heb ik best veel stress omdat het met mijn zoontje niet zo lekker gaat. Denk dat dat ook heel erg mee speelt. Stress houdt een zwangerschap ook tegen. Ik moet er ook eigenlijk allemaal niet zo veel mee bezig zijn maar ja is niet makkelijk. Had het ook gelezen van die vitamine e maar weet niet of ik teveel vitamine e binnen krijg als ik dat ook ga slikken. Slik namelijk ook de Davitamon mama plus waar vitamine D in zit. Zal duimen voor je! Op naar een positieve test!
Goedemorgen allemaal! Denk dat deze ronde over is voor mij Erg vervelend als je denkt eerst een positieve plus te hebben met de kruitvat early!! Sommige van jullie hadden me al een beetje gewaarschuwd dus heb dat ook in mijn achterhoofd gehouden. Vanmorgen met de 2v5 euro gewoon een spierwitte test! Nu moet ik wel zeggen dat ik nog 3 dagen voor mijn nod zit dus wacht het nog ff af.. maar aangezien deze test al zeer vroeg aanslaat lijkt me het niet zo. Dus op naar ronde 2! Kans dat het in 1x zou lukken zonder veel ervaring met ovulatie testen en een donor leek me al klein haha maar je weet het natuurlijk nooit. Weet nu ook dat je lichaam je echt zwaar voor de gek kan houden. Had allerlei begin klachten tot kokhalzen toe haha maar dat zal dan wel geweest zijn omdat ik er teveel mee bezig was! Voor mij geen vroege testen meer. 5 april is mijn nod. Hopelijk lukt het bij jullie wel! Groetjes en een fijne zondag allemaal __________________
@ Bella en Doortje Balen zeg!! Hopen dat de volgende ronde wel raak is! @Tiy Spannende dagen voor je! Wanneer ga je testen? @ Papillons Benieuwd of je al hebt getest!! @ Pln Balen van die negatieve early's hè? Ik heb precies hetzelfde gehad! @ Felieske Voor mij ook geen vroege testen meer, te frustrerend... Ik heb vanochtend met een gewone van Action getest; negatief. Het voelt alsof ik elk moment kan gaan menstrueren. NOD is dinsdag, dus nog even afwachten. Ik duim voor iedereen die nog moet/wil/mag/gaat testen
@lilyolivia jij ook nog veel succes hopelijk heb je gewoon nog te weinig hcg om te meten. Ik zou mijn ovulatie pas rond de 24ste gehad hebben dus mischien ben ik nog iets te vroeg geweest. Weet ik dankzij wat ervaring van mensen hier ik zou nog op 9 dpo zitten geen idee wat het inhoud maar krijg ik zo vast antwoord op haha. Fijne zondag
Als ik af zou gaan op de ovulatietest heb ik geen eisprong gehad, als ik af ga op mijn lichaam was deze 23/24 maart. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen, dus een late eisprong. We zijn dus allebei 9/10 dpo (days past ovulation) en idd kan er nog te weinig hcg aanwezig zijn. Een bevrucht eitje doet er 6-10 dagen over om in te nestelen (heb ik mij hier laten vertellen, hahaha). Afwachten dus. Wanneer ga je weer testen?
@lilyovlivia Heb inderdaad net op mijn eigen geplaatste bericht ook de uitleg gehad Dat geeft toch weer wat hoop erg leuk dat dit bestaat!! Ik zit eraan te denken om gewoon niet te testen en te kijken of ik over tijd raak. Heb er namelijk al 3 testen door verspild haha de enige die ik nog heb is van CB met week indicator, daar doe ik liever voorzichtig mee haha. Als ik me tenminste in kan houden Deze maand toch al een dikke 100 euro kwijt geweest aan ovulatie testen, benzine voor de donor en zwangerschaptesten haha maar dat maakt me natuurlijk niks uit en kind is onbetaalbaar 😍 en jij waneer ga jij testen??
Morgenochtend, morgenmiddag en dinsdagochtend. Indien ik dan nog niet ongesteld ben geworden; dinsdagmiddag, woensdagochtend, enz. Ik kan de klok gelijk zetten op mijn menstruatie, dus dat is wel fijn.