Felieske tis maar net wat je rustig afwachten noemt 😂 De laatste week duurt altijd een eeuwigheid voor mijn gevoel Haha
Hey ladies! Ik kom zomaar inbreken hier maar wil me graag aansluiten. Ik zit op CD 29 en ben ik afwachting. Na het stoppen met de pil 2 keurige cyclussen gehad van 27 en 33, wat best bijzonder lijkt omdat ik PCOS heb. Ik denk dus dat mijn NOD tussen morgen 3 april en 6 april ligt. Gister een zeer gevoelige test van 2-be-sure gedaan (vanaf 6 dagen voor nod mogelijk) en deze was zeer licht maar het lijntje was er wel. Nu super onzeker omdat meerderen hier op ZP deze testen hebben gebruikt en ze nog al eens vals positief geven... Vanochtend was kruidvat 2v5 en action negatief.... (En KV zou al heel gevoelig moeten zijn...?) Heb wel 'last' van mijn lijf... (moehoe, zwaar drukkend gevoel, misselijkheid na het eten en chagrijnig). Vind het best spannend, mijn zoontje is nu ruim 2,5 en zwanger zijn / worden voelt zoo lang geleden.
Ja als het voor je nod mis gaat noemen ze het hier op zp vaak een vroege mk maar in het zh noemen ze het een biochemische zwangerschap. Die zou ik dan al echt veel gehad hebben want heb echt vaak voor nod positief getest maar werd toch ongi. Daarom ben ik ook al sneller dan een jaar door gestuurd.
Nou daar ben ik er dus 1 van. Altijd die testen van 2besure gebruikt extra vroege maar weet niet of ze vals zijn. Ik had niet elke maand een positieve test volgens mij. Lees er ook heel veel slechte dingen over. Ik gebruik ze niet meer. Werd er super onzeker van.
Zo, even een dagje niet hier en het is ineens druk Welkom nieuwe dames, gezellig! Ik testte vanochtend negatief en ik denk dat ik gewoon verder ga met de volgende ronde. Ik merk ook dat ik onzeker word van al die topics waarbij er ap met 8/9/10 dpo positief wordt getest. Aan de andere kant, stel dat het volgende maand wel raak is wordt het alsnog een december baby aangezien ik een geplande ks krijg. Let it go
Welkom nieuwe dames, gezellig dat jullie mee kletsen! Jammer lilyolivia, het kan nog natuurlijk. Hier ook sowieso een ks bij een volgende dus zou ook nog op december uitkomen. Maar vandaag nod en vanmorgen nog geen rood. Pfff, spannend. Begin nu wel buikpijn te krijgen maar kunnen ook de zenuwen zijn hihi. Zijn er dames die vandaag gaan testen?
Goedemorgen dames! En welkom alle nieuwe meiden! Gisteren NoD negatief getest, vandaag nog niet ongesteld. Mocht het morgen nog niet zijn dan test ik op opnieuw. Spannend.. Succes allemaal met testen.
@ Rombley Ik morgen NOD en de bekende krampjes. Maar die heb ik al zeker een week. Vorige keer was ik een middag/avondtester en had ik een vaag streepje. Nog nooit knallers gehad, ook die van MvM niet. Vanmiddag nog maar een keer met KV en anders woensdag weer. @ Leed Spannend hoor! Succes!!
Goedemorgen ladies en bedankt! Ook ik had weer een negatieve test vanochtend. NOD+1, maar nog geen ongesteldheidskrampen of bloed. Wel nog steeds de symptomen...
Ik mag op rood, volgende ronde beter! Gisteren op kraamvisite bij mijn beste vriendinnetje die een week geleden noeder is geworden van haar eerste kindje.. Dan kriebelt het enorm!
♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (3) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Noordbrabant1981-35 jaar-ronde 9-1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (2) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje Pln - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje 4 april (1) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (2) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindje MMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje 7 april (3) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - ? jaar - ? kindje - ronde ? MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (2) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 (3e na MK) - 1e kindje Doobie - 33 jaar - Ronde 8 - 2e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (18) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (3) MMM(4) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@ Pln Ah, balen! Snap dat het kriebelt als je zo'n klein frummeltje ziet... Fingers crossed voor de volgende ronde!
Lief dankjewel, en een dikke succes voor jou! Wanneer verwacht je je volgende NOD? Ik heb gelukkig helemaal geen haast maar inderdaad als je gister dan zo'n prulleke vast hebt *smelt*. Nu proberen te focussen op mijn studie, maar ik ga deze maand wel weer ovulatietesten van sensitest gebruiken. Succes voor jullie allemaal
Bedankt voor het welkom dames! Ik zal mezelf op de lijst zetten. ♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (3) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Noordbrabant1981-35 jaar-ronde 9-1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (2) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje Pln - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje 4 april (1) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (3) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindje MMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje Ana Leigh - 29 jaar - Ronde 3 - 2e kindje 7 april (3) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - ? jaar - ? kindje - ronde ? MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (2) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 (3e na MK) - 1e kindje Doobie - 33 jaar - Ronde 8 - 2e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (19) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (3) MMM(4) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
pfffffffffffffffffffffff.... gelukkig... Zojuist zh aan de telefoon gehad. Er heeft inderdaad een eisprong plaats gevonden, maar wanneer is me nog een raadsel, dus heb geen idee op welke dag ik nu zit. Heb mezelf voorgenomen om te wachten tot zaterdag met testen, maar jeeeeeeeeeemig wat gaat de tijd traag!