Nod lijst 1 tm 8 april !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tiy, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaF

MariaF Lid

12 mei 2016
    19
    2
    3
    Wauw, gefeliciteerd hoop dat het bij mij ook snel duidelijk is.

2. LilyOlivia

LilyOlivia Actief lid

6 mrt 2017
    116
    0
    16
    NULL
    Ergens in het midden
    Mooie test Irene!!

En jouw streep zie ik zonder te turen Maria! Gefeliciteerd!

Gezien mijn krampen ga ik door naar de volgende ronde. Ik neem aan dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt :)

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Gefeliciteerd Irene en Maria! :)

@ lily Olivia, mijn NOD weet ik niet precies. Vanaf vandaag maar als ik langste cyclus van vorige maand aanhoud donderdag. :) Ben jije al over je nodig heen of heb een het vermoeden van aankomende menstruatie?

4. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Van harte gefeliciteerd Irene en Maria!!
    En voor degenen die zeker weten dat ze doorgaan naar de volgende ronde, succes en sterkte!!

Ik ben nog niet ongesteld (nod+1) maar had dus een negatieve test vanochtend. Blijft erg spannend want ik voel wel vanalles. Morgenochtend maar weer testen... Duimen jullie voor me? ;)

5. LilyOlivia

LilyOlivia Actief lid

6 mrt 2017
    116
    0
    16
    NULL
    Ergens in het midden
    @ Ana Leigh
    Vandaag is mijn NOD. Ga morgen weer testen, maar verwacht vandaag menstruatie. Gisteravond kramp maar was vannacht weer over dus heb geen idee!

@ MJBP
    Ik duim!!

6. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd meiden met een positieve uitslag! Ik duim voor meer goede resultaten!

Hier vanmorgen nogmaals getest en wederom een negatieve uitslag. Menstruatie zit er ook nog totaal niet aan te komen, dus baal ontzettend van mijn lichaam nu. Even oppakken en weer doorgaan..

7. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Spannend Lily Olivia en Leed! Bedankt voor het duimen, doe ik ook voor jullie!

Hier nod+2 en nog geen spoor van een ongesteldheid, maar alweer een sneeuwwitte test vanochtend... Ik baal van de onzekerheid.

8. LilyOlivia

LilyOlivia Actief lid

6 mrt 2017
    116
    0
    16
    NULL
    Ergens in het midden
    Zo spannend is het niet, ik verwacht vandaag mijn menstruatie. Heb me er al bij neergelegd om door te gaan naar de volgende ronde :)

9. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij zitten precies hetzelfde.

10. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Oké :)

11. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Goed om het met iemand te kunnen delen. Ik wil gewoon duidelijkheid. Welke soort test gebruik jij? Ik dipsticks van Certain op het moment. Denk erover om straks iets anders te halen bij Kruidvat. Tips?

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Wat irritant dat overtijd zijn en dan toch negatieve test. Hopelijk komt er snel verandering in. Ik heb de KV 2v5 testen gebruikt en de Clear Blue met indicator als bevestiging. Succes meiden!

13. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Mjbp & leed: frustrerend die wittige testen en dan ook al 2 dagen na nod, jullie weet zeker dat je nod eergisteren was?

Lily olivia: dan hoop ik voor jou dat je snel ongesteld word!

Hier vanochtend andere test bij action gehaald: Early variant. Net getest na 3 uur niet drinken: witter dan wit. Ik ben best boos nu op die k*toestel van 2besure... 😑

14. LilyOlivia

LilyOlivia Actief lid

6 mrt 2017
    116
    0
    16
    NULL
    Ergens in het midden
    Ik zit net even te rekenen, maar volgens mij heb ik een late eisprong gehad en ben dan vandaag pas 11 of 12 dpo.

Weet iemand hoe het ook alweer zat met bevruchting en hoe lang het duurt voordat het is ingenesteld?
    Ergens toch weer een beetje hoop! Niet dat het een ramp is als ik toch ongesteld wordt hoor ;)

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @LilyOlivia, de innesteling vindt plaats tussen dag 5 en 10. Er zijn gevallen bekend van eerder, maar voorgenoemde is een gemiddelde. Als jij dus eventueel innesteling op dag 10 had, kan het zijn dat je test nog niet positief is.

16. LilyOlivia

LilyOlivia Actief lid

6 mrt 2017
    116
    0
    16
    NULL
    Ergens in het midden
    Dag 5 en 10 na eisprong dus? Ik had, conform mijn lichaam, op 23 of 24 maart mijn eisprong. Dan zou op zijn laatst de innesteling gister zijn geweest.
    Nu heb ik nooit eerder vroeg getest en was de laatste keer op mijn nod met een vaag lijntje.

Nou ja, ik wacht het gewoon af :D

17. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja klopt na eisprong, sorry dat had ik er niet bij gezet. Nee ik ben ook geen vroege tester. Gisteren 1 dag voor NOD omdat ik gewoon al het gevoel had.

Toch weer spannend zo dan he! Bah afwachten niks aan :D

18. LilyOlivia

LilyOlivia Actief lid

6 mrt 2017
    116
    0
    16
    NULL
    Ergens in het midden
    Idd niks aan. Of een positieve test of menstruatie, dit is waardeloos.

Inmiddels worden de krampen wat heftiger, en ik herken ze niet alszijnde zwangerschap.

19. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Volgens de app waarin ik mijn cycli al 1,5 jaar bijhoud was mijn nod zelfs zaterdag al, dus dan zou ik nu al 3 dagen over tijd zijn. Ik heb echter geteld vanaf mijn ovulatie (die weet ik dmv ovulatietesten) en dan mijn gemiddelde luteale fase erbij. Daardoor kwam ik op zondag.

20. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ja precies, dat vind ik ook, dit is waardeloos.

Hmm balen van je krampen, ook al had je je er al bij neergelegd.

Deel Deze Pagina