Een HCG bloedbepaling is doorgaans in enkele uren bekend. Hier in het ziekenhuis is het in de ochtend prikken en tussen 2 en 3 uur kun je bellen voor de uitslag. Of ze zijn jouw uitslag kwijt (lijkt mij stug, computergestuurd), of er is nog niks gecommuniceerd naar de huisarts toe. Maar bekend is het zeker wel.
@ Felieske Heb je nou al bericht gehad??? Duurt wel heel lang... Nu ik ook eindelijk een streep heb op de test van Action durf ik zo langzamerhand wel blij te zijn Ben nu 13/14 dpo, vind die van KV best wel licht. Net alsof de kwaliteit van die dingen achteruit is gegaan.
Hey meiden ik zit alweer bijna op het wachtbankje dus ga jullie verlaten. Vandaag alweer een positieve ovulatie test. Veelste vroeg op cyclusdag 7 😢. Dit is pas de tweede x in 9 rondes maar goed ik ben er niet blij mee en voel me nu best wel k*t. Gefeliciteerd voor de zwangeren en voor de rest hoop dat jullie een mooie test in handen hebben binnenkort! 😘
En felieske?! Hier dag 34 niet ongesteld ook niet zwanger. Heb al een aantal dagen menstruatie krampen en een zwaar/trekkend/drukkend gevoel onderin. Het zou fijn zijn als ik nu gewoon ongesteld zou worden. Hoop zo dat ik niet weer met die idioot lange cyclussen ga zitten.... (pcos). Nog andere testers vandaag of morgen?
Ik ben ook nieuwsgierig naar de uitslag van Felieske!! Balen dat je nog niet ongesteld bent maar ook niet zwanger, lijkt me zo ontzettend klote.... sterkte!
Nee, niet zoveel behalve dat de koffie minder lekker smaakt. Lijkt op voorgaande zwangerschappen, dus dat is prima. Net wel gebeld met ha omdat de streepjes zo licht blijven maar ze zegt: een streep is een streep. Dus ik test de komende dagen nog even verder.
Fijn, daar had ik geen last van, van de koffie, ik was en ben gek op koffie, moest me echt inhouden tijdens de zwangerschap. Ik hoop voor je dat ze nog mooier oplopen, dat is altijd prettig om te zien!
Ik baal wel van de koffie, daar word ik 's ochtends mee wakker... Misschien valt het mee en gaat het weer over, hahaha!
Vanmiddag naar de gyn voor uitgangsecho en dan weer door naar de volgende ronde.. Gefeliciteerd, zwangeren onder ons... En voor de wachtenden..: nog even volhouden!
2 dagen over tijd. Geen menstruatie te bekken. Voel me goed. Maar ook niet zwanger. (Negatief getest gisteren) ben nooit over tijd dus geduldig afwachten..
Duurt echt zo verschrikkelijk lang echt niet normaal. Ik hoop snel duidelijkheid te krijgen. Of zwanger of gewoon ongesteld. Hoop op de eerste natuurlijk maar geen verschijnselen nog..
Precies. Zojuist weer getest en ook negatief. Ik ga echt niet meer testen zo zonde van t geld. Ik wacht volgende week nog af nog steeds niks dan afspraak bij de ha. Ben nooit zo lang over tijd.
Kan het echt niet zijn dat paar weken geleden je ei toch niet is gesproken gezien nu je vruchtbare slijm?