Tiy: jij al ongesteld? Ik niet... en ook niet meer getest vandaag, wordt nogal deprimerend van die witte testen. Wie bedoel jij papillons? Jammer dat het hier verder zo stil is... er stonden er genoeg op de lijst... 😕 ben best benieuwd of er nog mensen positiefebruari getest hebben.
Hoi Ana leight. Nee helaas nog steeds niet, ook geen tekenen dat het eraan zit te komen. Giater nog getest omo wit. Nog afwachten duss grre. Vooral omdat ik dit niet gewend ben zo raar
@ Tiy en Ana Leigh Balen dat jullie nog steeds niet ongesteld zijn en dan okk nog geen positieve zwangerschapstest... Hebben jullie de ha al gebeld? Ik duim dat jullie alsnog snel een postieve test in handen hebben!
Nee ik ben helaas bekend met pcos. Vorige keer toch nog spontaan zwanger geworden in een cyclus van uiteindelijk 156 dagen. Ik wacht nog wel even af.
Ik had het tegen tiy, ana leigh Ik mag eindelijk op rood. LF van 20 dagen. Weer eens wat anders dan 7
Ana leight jij al ongesteld geworden ? Hier nog steeds niets. Wel lichte krampjes af en toe dus denk over n paar daagjes dat het toch zover zal zijn. Gister laatste zwt en die was negatief. Het kan idd zijn dat spotting die ik had te maken heeft met ovulatie. Heb daar 2 weken bij opgeteld. Zou dan dus de 14e ongesteld moeten worden. Als t goed is..
Nee, helemaal niets. Wel steeds zo'n last van mijn bekken. Ik hoop voor je dat je met de 14e goed zit!
Hier ook nog steeds niets. Snap nu de niets van cyclus. Dacht zaterdag ja toch ongesteld maar nope. En testen nog steeds negatief. Gisteren doorlopen maar ergens vaag streepje. Straks de nieuwe testen halen. Ook nergens geen last van dus.
En patries? Weer getest met nieuwe testen? Hier ga ik morgen toch ff naar de HA, omdat ik al 2 weken zo'n last van m'n lijf heb, zwaar gevoel onderin buik, trekkingen, veel bekken/rugpijn maar niet ongesteld, ook niet zwanger. Sinds vanochtend enorm pijnlijke, brandende tepels... wil toch even overleggen of we de menstruatie niet kunnen opwekken, want dit is ook niets.
Ik ben lekker laat maar wil toch wel even meeposten. Mijn NOD was 8 april en ik zit dus te wachten totdat ik van mezelf een testje mag doen (morgen). Wij zijn bezig voor kindje nummer een en dit is poging vier. Ik ben nog nooit overtijd geweest dus heb ik er wel vertrouwen in. Vorige week was ik enorm chagrijnig omdat de ongesteldheidskrampen zich al wel aandienden.. Ik begon zelfs al even met mijn maandelijkse gesnauw. Toen ik het met mijn lief erover had was hij ook wel snel overtuigd dat het nu echt raak kon zijn, omdat ik dus niet meer snauwde.
Nou nog steeds niet ongesteld. Gister wezen bloedprikken en hoop vrijdag uitslag. Ben nooit zolang over tijd zo raar
Helaas toch ongesteld geworden gisteren. Cyclus is nog niet als voor de miskraam. Na miskraam 35 dagen nu dus 31. Maar gelukkig niet zo hevig als vorige keer. Dus volgende week maar weer starten met ovulatie testen. Hierdoor voor de miskraam mee zwanger geraakt en bij mijn zoontje ook. Dus hopelijk nu wel raak volgende ronde. Heb niet echt probleem om zwanger te worden. Meer om te blijven denk haha. Hoop dat jullie ook snel duidelijkheid krijgen. Wachten duurt ook lang en zeker als het weer niks is dan wil je toch verder.
Vanochtend een superdik tweede streepje op de test. Ik had ook niet echt twijfels meer. Succes dames die toch ongesteld zijn geworden.
Pannekoekmix; gefeliciteerd! Tiy; jeetje dat is balen... Ik hoop dat er misschien vrijdag toch nog wat uitkomt? Patries; jammer maar ook fijn dat je nu weer verder kunt. Hier vanochtend toch ff naar HA geweest: door naar gyn over 3 weken.