Goedemorgen allen! Gelukkig, het wordt hier al wat drukker en gezelliger! I like it! Ik post hier ook nog even mijn tests van gister en vandaag. De bovenste is van gistermiddag en donkerste geweest van de hele reeks. Kan het zijn dat ik dan gister/vandaag mijn eisprong heb gehad? Of, gezien mijn leeftijd, helemaal geen eisprong? Anyway, ik neem plaats op het wachtbankje Wil iemand de lijst aanpassen? Ik weet zeker dat ik m ander ruineer, hahaha!
Hi dames! Mag ik met jullie mee kletsen? Mijn nod is 7 april. Iig, dan mag ik testen dan het ziekenhuis Gister heb ik een ivf terugplaatsing gehad ❤️
Wat spannend Boedah.... Sterkte met wachten, ik wacht met je mee. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn en geniet van de dingen die nu nog kunnen
Ik zal zo het lijstje even updaten. Dacht net dat het weekend is, dus 1e wachtweek is bijna voorbij! Nog maar 52 bolletjes utrogestan te gaan voor ik mag testen haha. Maar ik denk niet dat het raak is. Mijn man is er vrij negatief over, over überhaupt nog een keer zwanger te mogen raken. Ik ben er een stuk positiever over.
♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (2) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (2) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje 4 april (1) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (2) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindjeMMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje 7 april (3) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - ? jaar - ? kindje - ronde ? MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (16) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM(3) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben niet aan het temperaturen dus ik heb geen idee of ik al op het wachtbankje zit! Ik vermoed van wel gezien de datum.
Wat was jij er vroeg bij vandaag haha. Mijn man denkt voorlopig niet dat er een 2e komt. Maar dat had hij ook met onze zoon. 'Hoop nou maar niet teveel, misschien raak je wel nooit zwanger'. En dat gaat nu dus ook weer door. Soms erg frustrerend, omdat hij zo er niet enthousiast over kan zijn. Dat komt pas na 12/14 wkn zwangerschap. Ikzelf denk wel dat het lukt en fantaseer er op los. Hij wil mij beschermen tegen mijn enthousiasme denk ik. Utrogestan zijn bolletjes met progesteron die ik vaginaal moet inbrengen (3x per dag 2 stuks) omdat ik anders 7 dagen na de eisprong al ongesteld word. En nu pas zodra ik ermee stop (14 dpo). Hierdoor zijn mijn kansen een stuk groter geworden. Maar een gedoe is het wel. Nog 48 te gaan haha
Ik ben altijd vroeg! Pluk de dag Ik had in mijn vorige clubje ook een vrouw met een negatieve man, geen idee meer hoe ze hier heet. En zij gebruikt nu ook utrogestan, dat is toevallig! Wel balen dat je man je niet iets meer support, dat kan je nou net goed gebruiken. Zeker als het niet allemaal vanzelfsprekend is.
Hoi meiden, mag ik meekletsen? Mijn nod is 1 april. Weet ook niet of ik het lijstje zo goed aangepast heb, ben niet zo slim met die dingen🙈.
Alweer een hoop meiden op het wachtbankje, spannend! En ook weer een hoop meiden in de mmm, voor jullie helemaal spannend kan ik me voorstellen. Pas iemand gesproken die dat ook meemaakt, echt veel bewondering voor jullie voor wat jullie allemaal moeten doen en laten. Hier sinds maandag al krampen voor ongi, wel heel vroeg en vervelend. Hopelijk valt dat aankomende week mee. Sinds afgelopen maand zijn m'n testen op, ga ze ook niet kopen dus hoop op wat rust in m'n hoofd deze maand. Succes dames!
♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (1) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (1) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje 4 april (2) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (2) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindjeMMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje 7 april (2) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - 28 jaar - 1e kindje - MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (14) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM(3) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Bedankt meiden! Fijn om ervaring uit te kunnen wisselen.. Vandaag 2 dagen na de terug plaatsing, en ik voel nog helemaal niks
♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (2) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (2) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje Pln - 25 jaar - ronde 1 - eerste kindje 4 april (1) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (2) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindjeMMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje 7 april (3) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - ? jaar - ? kindje - ronde ? MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (17) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM(3) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allemaal, Naast het updaten van de nod lijst wil ik me ook graag zo even voorstellen. Ik ben 25 jaar, mijn vriend 27 jaar. Begin febr. mijn implanon laten verwijderen gezien ik al 23 dagen aan een stuk hevige bloedingen had.. en 25 febr besloten om voor ons eerste kindje te gaan, spannend Omdat mijn menstruatie sindsdien uitbleef ben ik op goed geluk gaan testen wanneer mijn ovulatie zou zijn omdat ik nieuwsgierig was of er een menstruatie aan zit te komen. ik beste 19 & 20 maart positieve ovulatie testen, 18 en 20 maart hebben wij gemeenschap gehad. Omdat ik dus nog geen menstruatie heb gehad sinds verwijdering van de implanon gok ik dat mijn nod 2 weken na mijn ovulatie zal zijn wat dus betekent dat ik 3 april mag gaan testen. Ik verwacht er niet te veel van en ben nog even aan het afstuderen dus daar ligt mijn focus nu. Heel veel succes allemaal, ik houd jullie op de hoogte!
Goedemorgen en welkom! Ik heb voor het eerst in mijn leven ook ovulatietests gebruikt en de mijne zagen er zo ongeveer hetzelfde uit. Hier op het forum zouden ze trouwens allemaal zeggen dat je geen positieve test hebt gehad Aangezien er niet een echt knalt. Succes met afstuderen! Kan me dan idd voorstellen dat je focus dan net even ergens anders ligt. Ik voel me ook ineens oud. De laatste keer dat ik een opleiding afrondde was ik begin 20, dus meer dan 16 jaar geleden