@Irene en @lillyolivia Hé wat vervelend, hier met name een rommelende buik en misselijk.. zit ook in de nachtdienst dan heb ik altijd wel last van vage klachtjes maar nog steeds geen menstruatieklachten zoals voorheen gesignaleerd! Hopelijk valt het mee! En zo niet gaan we voor een volgende ronde! (Helaas)
Dames ik meld me ook aan. Ronde geen idee meer 😂 Ben de tel kwijt hihi Leeftijd 29 1e kindje Mmm Nod zal ergens rond 8april liggen. Vandaag dus 6dpo en vergeleken met vorige maand nergens last van op wat lichte krampjes vandaag na. Voege maand erg veel last gehad van de progestoron nu dus helemaal niet.
Ik voel me gewoon als voorheen, maar dat is geen leidraad want zo voelde ik mij ook toen ik de vorige keer zwanger was. Dus we denderen door de dagen heen, het is bijna 2 april
Ik heb nergens last van! Maar mijn ei was pas maandag! Heb ook geen testdrang ben er eigenlijk niet heel erg mee bezig! Misschien komt dat nog! Ik heb meer zoiets van ik zie wel! Kan me er niet zo druk om maken maar snap voor de meiden die er langer mee bezig zijn dat het soms frustreert😘
Ik ga hier nog steeds uit van menstruatie, ben een paar dagen gaan skien om mn kop leeg te krijgen na de miskraam begin dit jaar. Vriend was niet mee, dus wist bij voorbaat al dat we weinig kans zouden hebben. Toch had ik mn eisprong voor mij vroeg deze maand dus nog wel wat kunnen klussen. Daarom ben ik misschien wat meer gelaten nu. Het is wat t is, het duurt lang en de miskraam heeft er ook flink ingehakt
Nou dames. Vandaag gyn geweest. Mijn klachten lijken op Endometriose maar heb dat niet. Ik heb 1 vagin. 1 baarmoedermond. En 2 baarmoeders. Ik heb ook sinds 3 dagen nu slijm verlies met bloed in. Vandaag tijdns afvegen gewoon roze. Heb altojd week van te voren krampen en zo weet ik dat het eraan komt. Nu heb ik helemaal geen pijn nergens. Had vandaag dus inwendige echo. Zou het kunnen zijn dat dit innestelingsbloed is , maar op de echo nog niks te zien is ?
2 baarmoeders? Bijzonder.. Kan je dan wel op de 'normale' manier zwanger worden? Sorry als het een ongepaste vraag is hoor, ben gewoon nieuwsgierig. Heb zelf geen ervaring met innestelingsbloed, dus geen idee!
Nou indd bijzonder, wat zei de gyn erover? Ik had bij de zwangerschap van mijn miskraam ook geen innestelingsbloed. Hoor ook dat het vaker niet dan wel voorkomt.
Ik mag op rood. Helaas maar wel netjes cyclus van 28 dagen Jeeeej! Dus op naar de volgende ronde! Blijf wel gezellig emelezen hoor en be heel benieuwd wanneer de eerste mooie testen zich aandienen Dat si wel schrikken denk ik zo'n nieuws via de gyn? Wat zijn de consequenties voor je?
♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (3) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Noordbrabant1981-35 jaar-ronde 9-1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (2) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje 4 april (1) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (2) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindje MMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje 7 april (3) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - ? jaar - ? kindje - ronde ? MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (2) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 (3e na MK) - 1e kindje Doobie - 33 jaar - Ronde 8 - 2e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (18) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM(4) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Jeetje heftig hoor om dat zo te horen en dat je het met ons wil delen. Ik hoop dat de gyn je wel heeft kunnen geruststellen! Uterus didelphys ofwel 2 baarmoeders is zeer zeldzaam. Een vriendin van mij heeft het ook en is er in haar puberteit achter gekomen nadat zij ontzettend veel pijn had tijdens gemeenschap en de menstruatie. Haar is toen verteld dat een zwangerschap zeker niet onmogelijk is maar dat er wel meer risico's zijn op vroeggeboorte en miskramen. Zij is nu na 8 maanden zwanger van haar 1e kindje (20 weken nu). Heel veel succes!
♡♡ NOD lijst 1 t/m 8 April 2017 ♡♡ 1 april (3) Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Doortje1986 - 30 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Noordbrabant1981-35 jaar-ronde 9-1e kindje 2 april (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM Leed - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 april (2) Yuna1213 - 27 jaar - ronde2 - 2e kindje Rombely - 36 jaar - ronde? - 3e kindje 4 april (1) LilyOlivia - 36 jaar - Ronde ?? - 3e kindje Pln - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje 5 april (1) Tiy - 25 jaar - Ronde 14 - 1e kindje 6 april (2) Bella28 - 29 jaar - Ronde ?? - 2e kindje MMM Leraje - 32 jaar - Ronde 5 - 1e kindje 7 april (3) Liefwolkje - 24 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na MK) Boedah - ? jaar - ? kindje - ronde ? MMM 8 april (2) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde - MMM Elise1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (2) Irene1986- 30 jaar - Ronde 12 (3e na MK) - 1e kindje Doobie - 33 jaar - Ronde 8 - 2e kindje Buiten de lijst (0) Totaal (18) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM(4) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jammer tann! Hier ook spannend nu... 8dpo, heb een LF van 10 dgn. Wanneer zou ik kunnen testen? Groetjes