Nod-lijst 1 tot 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door angel02, 29 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soya

    Soya Actief lid

    25 jul 2022
    485
    639
    93
    donderdag eind van de middag pas. De vk kan ik langs fietsen van kantoor naar huis, mijn man ook, dus dan fietsen we daarna lekker naar huis en heb ik weekend :D
     
  2. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.684
    1.831
    113
    Vrouw
    @Soya he bah, ik was nieuwsgierig hoe het met je ging, ben even in shock, wat naar! Ik zweefde eerlijk gezegd een beetje mee op jouw roze wolk, vond t zo fijn voor die paar roze in de lijst. Heel veel sterkte morgen want zo’n bevestiging is toch nooit leuk. Pfff je houdt je goed, vind ik knap! Dikke knuffel xxxxx
     
  3. Soya

    Soya Actief lid

    25 jul 2022
    485
    639
    93
    Ah wat lief! En zo jammer dat we er zo samen dan vanaf donderen ;)

    de hcg test slaat nog duidelijk positief uit (in 15 sep topic gepost) dus die doe ik als het bloeden stopt nog eens. Hopelijk loopt het snel af, des te groter de kans dat mijn cyclus zich sneller heeft herstelt.
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  4. LuLu88

    LuLu88 Actief lid

    1 aug 2022
    157
    241
    43
    Vrouw
    Heel veel sterkte vanmiddag Soya, Hopelijk kunnen ze een goede controle doen en krijg je te horen dat een volgende ronde voor jou snel weer mogelijk is.
     
    Soya vindt dit leuk.
  5. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    @Soya hoe ging het bij de vk :oops:
     
    Mamajolein vindt dit leuk.
  6. Soya

    Soya Actief lid

    25 jul 2022
    485
    639
    93
    Goed! Baarmoeder was bijna helemaal schoon. Nog klein restje bloed wat er nog uit ‘moet’ maar meeste opgeruimd door mijn lichaam. Heel fijn. Zw testen geven wel nog duidelijke streep (wel afloop) dus ik test die nog even totdat ze wit zijn. Dan weet ik zeker dat eventuele streep daarna echt een nieuwe zwangerschap is.
    Ook nog een goed gesprek verder met haar gevoerd rondom mentale gezondheid, omdat ik een week voor start bloeding dacht dat ik depressief was. En op het punt stond de huisarts te bellen. Was al met al fijn gesprek en fijn de bevestiging te hebben dat de miskraam bijna voorbij is.

    heb vandaag ook bijna geen bloed meer verloren. Dus bijna over. Nu die hcg nog even dalen zodat ik hopelijk snel weer een ei sprong heb en kan testen :o:
     
    Mamajolein vindt dit leuk.
  7. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Jeetje @Soya, wat heftig van je mentale gezondheid. Zo kom je ook niet over op het forum, dus zal wel heel veel energie kosten om je zo positief op te stellen dan? Of goed een masker opzetten? Goed dat je er zo alert op bent iig!
     
  8. Soya

    Soya Actief lid

    25 jul 2022
    485
    639
    93
    Gek genoeg verdwenen de depressieve klachten en de grote ‘deken’ in mijn hoofd bijna vanaf de ene op andere dag, een paar dagen voordat de miskraam begon. Mijn man had het eerder door dan ik, misschien dat ik daarom er ook zo nuchter over kan zijn. Achteraf gezien zat ik daarvoor namelijk niet lekker er in. Inderdaad niet op het forum maar ik was niet per sé een leuk mens thuis qua geduld, frustratie en vermoeidheid :rolleyes:
     
    Ingeltje en Mamajolein vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina