Ik zie al die duidelijk oplopende LH testen van jullie… dit heb ik dus; ik verwacht mijn Piek pas de 23e en dacht ik begin vast met testen. Ik heb dit dus altijd. Het is niet donkerder dan de controle streep maar al wel zó zichtbaar. Heeft nog iemand zulke testen? Ik heb nog nooit een piek ontdekt met ovulatie testen.
Hoeveel cd zit je nu?? Ik heb ook is op cd 8 is een test gedaan zie foto en die zijn ook heel donker bij mij. Daarna zakken ze weer, heel apart.
Het LH wisselt gedurende de maand, dus kan inderdaad wel op en aflopen. Ik test alleen met de CB digitale testen, lekker duidelijk Ik denk aankomende weekend de piek, ga donderdag/vrijdag starten met testen
Nou dit krijg ik dus ook altijd een heleboel donkere strepen. Men zegt dat in zo’n geval bij je piek de streep dan donkerder moet zijn dan de controle streep. Dus dan zou je dat eerdaags verwachten en moet je nu vertrouwen op je temp. Dan is je piek dus idd nog niet geweest. Wellicht handig om nu 2x per dag te testen?
Pfff nog niet. Staan nu 4 afspraken die ik niet snap. Omdat ik vorige zwangerschap heel ziek was is er een afspraak gemaakt voor een preconceptief consult, maar dat staat pas eind september... Dus dat is lekker op tijd nu we al ruim een jaar bezig zijn Daar was ook niks over gezegd, dus bijzonder maar prima. Verder zou er een hsg gemaakt worden, maar er staat geen afspraak bij radiologie... Wel bij de verloskundige, terwijl ik absoluut niet zwanger ben. Morgen word ik terug gebeld, hoop dat er dan wat meer duidelijkheid ontstaat.
Ik wil even melden: Wat een hitte. Ben ik blij dat mijn eisprong nu nog niet is. Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar degenen waarbij het nu werk aan de winkel is.
Hoe bedoel je?? Ik had pas cd17 mijn echte piek zeg maar. Maar rond cd 6 tot 10 is die donker en zakt dan weer naar beneden en dan komt de echte piek.
Nee nog niet inderdaad .moet wel zeggen mijn piek is niet dar de teststreep echt knalt .heb dat eigenlijk nooit echt gehad .
Nou de stress was compleet hoor. Echo gehad, daarna stroomde de agenda vol. Afspraak met afdelingshoofd gynaecologie, maar ook een afspraak met de anasthesist en een chirurg. Was de muziek voor mijn uitvaart al aan het uitzoeken 3 augustus zitteb we met de arts om alle uitslagen te bespreken (zaad, echo, bloed etc). Er is tot nu toe niks geks gevonden. Door de extreme vorm van HG tijdens mijn vorige zwangerschap willen ze extra voorzichtig zijn en hebben ze afspraken ingepland die nog niet besproken waren met ons. Zo zitten we met een gynaecoloog, anesthesist, chirurg, radioloog, diëtiste, verloskundige, psycholoog en een fysiotherapeut Heel fijn dat ze het zo serieus nemen dat ze meteen afdelingshoofden er bij zetten, maar de timing en gebrekkige communicatie maakte dat het bij ons niet zo lekker viel. Ga vanavond heel lekker slapen Hier is het nu cd7, hoop nu dat mijn ei de kluts niet kwijt geraakt is