Niet om mijn eigen testdrang, maar speciaal voor de dames hier Ik had echt deze keer nog wel kunnen wachten
Haha je temp is wel weer mooi gestegen, spannend hoor! Op je test zie ik niks maar ook erg fel op mijn beeldscherm Ik heb ook getest, wel een indrooglijn met 5 min, vind wel zo apart maarja. Hier komt die!!
Zo die van jou is wel heel duidelijk En na 5 minuten vind ik het geen indroger eigenlijk En dan zeggen ze dat deze geen indrooglijnen hebben Op die van mij is ook weinig te zien hoor, ook niet verwacht op 7 dpo en stel dat gister bij mij de innesteling zou zijn geweest dan is er vandaag toch nog niks te zien
Nee erg he, want als met lamp op schijn zie ik duidelijk dat die in deukt zeg maar achja 8 dpo kan nog! Ja we zijn nog vroeg haha.. 2- 3 dagen toch? Morgen toch maar even langs de action.
Yes de eerste testjes Gelukkig zegt het nog helemaal niets zo vroeg, dat scheelt dan weer Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen haha
Spannend @Maudje123 en @Anar91 ❤️ Ik zie inderdaad wat je bedoeld @Anar91 ! Toch hoop ik dat het een hcg streepje is en je snel oploop hebt! @Maudje123 Ik zie ook nog niets, maar door je dip in temp heb ik nog wel extra sprankeltjes hoop! Ik kon morgen weer ff spieken voor jullie ❤️
Ik weet niet of ik morgen ga testen, moet morgen weer werken Heb wel erg last van mijn buik maar ik zoek er maar niks achter
Nou dames ik vraag me even af wat er gebeurt .mijn cyclus is aardig van de rel testjes wel donker maar temp doet erg raar zit nu al op dag 25 .
Heb jij überhaupt wel een posi ovutest gehad? Vlak na eisprong kan een dip de gele lichaamsdip zijn maar als je nog geen posi ovu test hebt gehad... dan zou ik nog even doortesten
Ja dat wel volgens mij . Heb nooit dat de test streep donkerder wordt dan de controle streep zeg maar . Maar ik zou het zo Wiese in mijn temp moeten merken dan als ik hem gehad heb toch. Gister zei hij dat ik high had .baal best dat ik nu niet mijn clearblue mee heb op vakantie die vond ik duidelijker
Oe! Ik mag er nu vanuit gaan dat mijn ovulatie morgen is toch? Piek vandaag, morgen ei? Zou wel exact volgens schema zijn en dan is het ‘ongesteld voelen’ dus toch een ovulatie…. Fingers crossed