Hier een positieve ovulatietest op cd 12. Dus ga ik uit van een braaf ei op cd14 en een nod op 10 augustus. Vanavond en morgen nog even aan de bak en dan het beruchte wachtbankje maar op. De eerst week vind ik altijd heerlijk, omdat ik er dan niks meer aan kan doen. En dan zo'n week voor mijn nod begint de onrust weer toe te nemen.
Pffff ik weet weer waarom ik niet test wat moet ik hier nou mee? De laatste 4 zijn 2 van gister 2 van vandaag. mij wordt hier niet wijs uit….
Oké ik begrijp je heel goed . Bij de peak lijkt hij minder zichtbaar dan bij high . Vind het bij mij ook heel onduidelijk
Ik voer net alles opnieuw in en krijg nu dit, dus ik begrijp het ook niet ik zou bij jou dan idd piek verwachten hebben de andere dalend die de app langer gebruiken dit ook?
Bedankt! Herkenbaar inderdaad. Ik ben 5 (of 6) dpo en voel ook regelmatig wat maar zal mezelf wel voor de gek aan het houden zijn, want hoe groot is de kans dat het van de eerste keer raak is... Testen kan pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden dacht ik, of kan het ook al eerder? Ik heb dipstick testjes van Sensitest.
Heb opnieuw getest en weet echt niet wat ik hiervan vinden moet hoor Dit is echt weer een mindfuck hoor
Omg omg omg hij staat er gewoon, deze moet wel vals zijn. Al zoveel teleurstelling gehad maar hij staat er gewoon en is roze