Zo rond 10 augustus is hier mijn nod. De vorige keer had ik een cyclus van 28 dagen en nu denk ik iets langer.
Ja oke het kan. Maar de kans is het grootste van niet op 8dpo. Ik heb ooit zo'n schema gezien en pas bij 10dpo test iets meer dan de helft van de zwangeren positief.
Ik was ook van plan volgende wk zondag te testen! Vanaf maandag is hij weer paar weken weg dus zou een leuke send-off zijn Daarna moeten we weer maandje overslaan...
NOD is donderdag maar heb dan al om half 9 een afspraak en altijd haast ‘s ochtends dus dan kan ik sowieso niet relaxed testen en naar streepje turen ik test met etos early en daar staat op vanaf 5 dagen voor verwachte menstruatie, is nu dus 4! Plus ik ben ongeduldig en heb hele hoge test drang deze dagen (nu)
Ik herken me helemaal in die testdrang haha. Tot nu toe nog nooit tot nod kunnen wachten. Hopelijk wordt hij nog positief een deze dagen!
Ooh grappig, dat is wel fijn! Ben jij van plan tot nod te wachten? En heb je al kinderen? Welke ronde is dit? Sorry heb niet alles terug gelezen dus.
Nou hier witter dan wit hoor… pff word er helemaal gek van. Voel me zó zwanger. Ik ga morgen nog een keer testen (9dpo) toen testte ik bij al mijn 3 zwangerschappen positief. Als ik dan niks zie wacht ik af tot donderdag (nod)
❤ Nod lijst 1 t/m 15 Augustus ❤ 01 augustus (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 26 Lvs88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 augustus (0) 03 augustus (0) 04 augustus (2) Marij1984 - 3e kindje - ronde 3 Drodie63 - 2e kindje - ronde 2 Soya - 2e kindje - 1e ronde 05 augustus (1) SD90 - 2e (4e) kindje - ronde 1 06 augustus (1) Liessje - 25 - 1e kindje - ronde 3 07 augustus (0) 08 augustus (5) EllaF - 4e kindje - ronde 2 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 augustus (3) Luckyclover - 36jr -1e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 (4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Wondertje - 40 jaar - 3 e kindje (2 sterretjes) - ronde 1 10 augustus (2) Bluedrake - 2e kindje - 28 jaar - ronde 2 Oilell - 2e kindje - ronde 15 11 augustus (1) Joy20 - 2e kindje - 44 jr - ruim 2,5 jaar bezig 12 augustus (2) Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 augustus (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde5 (juni22 VMK) 14 augustus (0) 15 augustus (0) Onbekend (3) AltijdBlijvenDromen -31jaar-1e kindje Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje - ronde 6 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal 25 Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Precies dit haha! Ook dus donderdag NOD en ik schaam me gewoon voor de hoeveelheid testen die ik al heb gedaan
Even de lijst aangepast, had verkeerd berekend. Nod is 9 augustus in plaats van 8 augustus Ik ga op z'n vroegst vrijdag of zaterdag testen, 10 of 11 dpo. Even afhankelijk van m'n testdrang
8 dpo is echt nog hartstikke vroeg. Ik duim voor je mee! Zelf probeer ik niet te vroeg meer te testen. Zo vroeg zegt een witte test nog niet zoveel en is toch iedere keer een dikke teleurstelling. Werd daar alleen maar gefrustreerd en verdrietig van. Dan liever 1 of 2 x een witte test dan die teleurstelling 5x achter elkaar
Ik wil wel wachten, de vorige keer had ik een aantal keer een 2e streepje op de zw test, helemaal van pad, man laten zien etc. En uiteindelijk toch ongesteld geworden. Zo balen! We hebben een zoontje van 1, die na 3 jaar spontaan kwam.. we hadden net traject opgestart ivm dat ik nog steeds niet zwanger was.. en toen kon ik dus de intake voor het traject afzeggen. Heel benieuwd dus hoelang en of een 2e kindje ons gegeven is. Hier pas ronde 2.. En jij? Ben het ook even kwijt allemaal.
Ja dat is echt rot hé, positief testen en dan alsnog ongesteld worden! Zelf ook 2 keer meegemaakt. Maar ik heb in maart 2021 een abces gehad in mijn eileider die gebarsten is en alles ontstoken was. Eileider en blindedarm eruit en lang herstel nodig gehad. En in oktober een zwangerschap onbekende locatie. Hiervoor methotrexaat gekregen en mocht toen 3 maanden niet zwanger worden. Dus aan de ene kant wil ik wachten tot nod, maar na mijn geschiedenis ben ik al blij als ik weet dat er in ieder geval een bevruchting en (poging tot) innesteling heeft plaatsgevonden. Ik ben 4 keer zwanger geweest, waarvan 1 kindje. En alle 4 de keren heb ik de innesteling gevoeld rond 9dpo. Ik testte toen steeds op 10 dpo positief. Dus voor 10 dpo testen wil ik zeker niet, want die kans is dan zo enorm klein. Mijn zoon is 2,5 en ik zit nu in ronde 10. Totaal bezig vanaf juni 2021.
Wat een heftig verhaal zeg, dan snap ik wel dat je überhaupt wil weten of je zwanger bent. En te vroeg testen heeft inderdaad vaak weinig zin, al herken ik het van mijzelf maar al te goed dat ik dat ook graag wil om maar die 2e streep te zien.. We gaan het zien. Ga eerst ook nog even genieten van mijn vakantie.