Ik heb een bijzondere categorie zwangerschapstest: in de auto zei ik tegen mijn man dat donderdag mijn NOD ‘en dan dus de spannende besluitende dag of mijn ongesteldheid komt’ zegt hij: oh ik weet het allang hoor, je bent zwanger. Daar heb ik geen test voor nodig hij vindt het heel grappig dat hij weer dezelfde symptomen ziet als bij de eerste. Gevoelige borsten maar ook humeur en vermoeidheid. Hoewel ik stellig tegen hem zeg dat de testen echt nog negatief zijn hij snapt ook dat het nog mis kan gaan en ik alsnog ongesteld wordt. Maar wel grappig, ik elke keer zenuwachtig met die early testen en hij zo zeker van zijn zaak
Vandaag dag 11 van een cyclus??? Geen idee hoe het nu zit en nog steeds negatieve ovulatietesten ook niet iets wat donkerder lijkt te worden. Ben benieuwd of er deze maand iets springt. Voordeel van na 2 weken mijn menstruatie alweer gehad te hebben is wel dat ik de onverwachtse minivakantie die we geboekt hebben geen menstruatie heb, anders was ik bijna aan de beurt.
F#ck f#ck wat teleurstellend weer... Hoe zit dat in de mmm? Kijken ze een bepaald aantal rondes aan voor de behandeling wordt heroverwogen? Zijn er nog goeie andere opties qua medicatie waar je mogelijk baat bij zou hebben?
Haha mijn man denkt heeeel vaak aan mijn humeur te zien dat ik zwanger ben. "Als je nu niet zwanger bent met jouw humeur, moodswings en woedeuitbarstingen dan weet ik het ook niet meer" vervolgens ongesteld haha. Ik heb trouwens altijd voor mijn menstruatie gevoelige borsten, slecht humeur en vermoeidheid. Heb jij dat normaal niet? Ik hoop natuurlijk dat je binnenkort positief test! Maar ik heb na meer dan een jaar wel geleerd om niet van symptomen uit te gaan. De innesteling voelen is bij mij wel een goed teken, maar de rest.. ik ben 4 keer zwanger geweest (1 kindje gekregen) maar bij alle 4 de keren had ik juist geen misselijkheid, gevoelige borsten, vermoeidheid, slecht humeur, gewoon niks.
Haha ja dat is moeilijk, lukt mij zelf nooit. Succes, hopelijk heeft je man gelijk! Edit sorry dat was jouw man niet! Hahaha
haha nee gevoelige borsten zoals nu heb ik eigenlijk nooit. Humeur wel en vermoeidheid in vlagen, maar ook dat nu wel in overtreffende trap. Ach, ik probeer enigszins nuchter te blijven en vooral grappig te vinden dat hij er zo naar kijkt.
Hier denkt mijn man ook het te weten als ik zwanger ben. Hij vind mij op dit moment in iedergeval zwaar irritant, heeft liever de periode voor de eisprong
❤ Nod lijst 1 t/m 15 Augustus ❤ 01 augustus (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 26 Lvs88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 augustus (0) 03 augustus (0) 04 augustus (2) Marij1984 - 3e kindje - ronde 3 Drodie63 - 2e kindje - ronde 2 Soya - 2e kindje - 1e ronde 05 augustus (1) SD90 - 2e (4e) kindje - ronde 1 06 augustus (1) Liessje - 25 - 1e kindje - ronde 3 07 augustus (0) 08 augustus (5) EllaF - 4e kindje - ronde 2 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 augustus (3) Luckyclover - 36jr -1e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 (4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Wondertje - 40 jaar - 3 e kindje (2 sterretjes) - ronde 1 10 augustus (2) Bluedrake - 2e kindje - 28 jaar - ronde 2 Oilell - 2e kindje - ronde 15 11 augustus (1) Joy20 - 2e kindje - 44 jr - ruim 2,5 jaar bezig 12 augustus (2) Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 13 augustus (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde5 (juni22 VMK) 14 augustus (0) 15 augustus (0) Onbekend (3) AltijdBlijvenDromen -31jaar-1e kindje Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje - ronde 6 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal 26 Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (2)
Ik heb mezelf op rood gezet, menstruatie is vandaag doorgebroken. Hopelijk volgende maand meer succes...
Balen van je ms @Lvs88! Even flink balen en dan weer schouders eronder! @Drodie63, nog geen positieve test dus? Grrrr @Saby, je was dus nog heel vroeg! Mijn man is zeker geen zwangerschapstest Ik heb wel alle keren vermoeidheid en lichte misselijkheid gehad voor nod. Hopelijk heeft jouw man wel gelijk!