Mijn vroegste test bij alle zwangerschappen was 10dpo. Vorige keer heb ik ovutest als vervanger gebruikt en was ik overtuigd dus niet zwanger te zijn, want hij knalde niet. Maar toen toch voor nod een goede duidelijke zwangerschapstest. Ovu's zijn dus niet altijd knal bij prille zwangerschap
@GroeneBomen, voor jou ook al zo balen zeg En je had twee eitjes, toch? Dat mocht dus ook niet baten..
Of ik wil te graag haha. Morgenochtend nog maar eens testen met ochtendurine. Denk dat ik snel ga slapen, des te eerder is het morgen
Hahaha morgen gelijk als ik wakker ben… zou zó leuk zijn (sowieso natuurlijk) als het morgen positief is. Mijn man is vanaf morgen een week weg, kan ik hem nog net het positieve nieuws vertellen hoop ik..
Ik zie ook iets! Spannenddddd heel benieuwd naar morgen met ochtendurine! Hoe leuk idd zo vlak voordat je man weg gaat… Ik duim! Slaap lekker alvast
Ow dat is wel heel vroeg en ook nog met niet geconcentreerde urine. Ik ben benieuwd naar de komende dagen. Ik duim voor je.
Naar aanleiding van de foto’s van @Drodie63 (zelfde NOD) kon ik mij vanmorgen niet inhouden en weer getest maar nog steed wit! Borsten bij opstaan gevoeliger dan gister, begint beetje pijnlijk te worden. foto ter bewijs van de test dan, niet de borsten uiteraard. Ben benieuwd of ik vóór NOD (donderdag) nog wat te zien krijg of pas op of erna.