Hoi allemaal, ik heb mezelf op het lijstje gezet. Ben nu 4 dpo. Over 2 dagen begin ik met testen (i know, veeels te vroeg) maar kan er niks aan doen hahaha.
Ja ik zeg dat nu hé, ver voor mijn nod. Ik heb net uitgerekend dat 10/11/12 dpo valt als ik moet werken, nachtdienst zelfs. Dus ik denk dat ik er nog wel op terug kom.
Ja hè... Wij gingen er de 2e keer wel iets gereserveerder in, maar wel met de gedachte: dit keer gaat vast goed, hoe groot is de kans dat het toch weer mis is... Maar toch ergens wel meer spanning gehad, ook na 2 mooie echo's. Snap je helemaal! De volgende keer wordt nog meer spanning, maar we moeten hoop blijven houden ❤️ Hoop dat jij ook snel een gezond kindje mag verwelkomen!
Ohnee dat meen je niet .gatsie had anders gehoopt voor jullie. Maar het kan toch nog of dat niet . Maar het kan nog steeds volgens mij toch .duimen draaien
Misschien dat ik zaterdag wil testen, dat is 9dpo en vind ik al vreselijk vroeg Daarna ben ik een paar dagen weg van huis, en wil dan niet testen. Ik wil gewoon kunnen turen
❤ Nod lijst 1 t/m 15 Augustus ❤ 01 augustus (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 26 Lvs88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 augustus (0) 03 augustus (0) 04 augustus (3) Marij1984 - 3e kindje - ronde 3 Drodie63 - 2e kindje - ronde 2 Soya - 2e kindje - 1e ronde 05 augustus (1) SD90 - 2e (4e) kindje - ronde 1 06 augustus (1) Liessje - 25 - 1e kindje - ronde 3 07 augustus (0) 08 augustus (5) EllaF - 4e kindje - ronde 2 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 augustus (4) Luckyclover - 36jr -1e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 (4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Wondertje - 40 jaar - 3 e kindje (2 sterretjes) - ronde 1 Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 18 10 augustus (2) Bluedrake - 2e kindje - 28 jaar - ronde 2 Oilell - 2e kindje - ronde 15 11 augustus (2) Joy20 - 2e kindje - 44 jr - ruim 2,5 jaar bezig IsabelD - 2e kindje - ronde 15 12 augustus (3) Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 13 augustus (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde5 (juni22 VMK) 14 augustus (0) 15 augustus (0) Onbekend (3) AltijdBlijvenDromen -31jaar-1e kindje Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje - ronde 6 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal 28 Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@angel02 ja het kan zeker nog! Dus ik hou hoop en blijf gewoon testen. Heb ook niet hele erge negatieve emoties als ik een witte test heb, dus dat valt mee en is fijn. Als ik dat wel had gehad, had ik denk minder vaak getest voor NOD.
Ooh das niet erg haha. Nee temp hield ik toen nog niet bij. Deze leek loopt een beetje achter de feiten aan haha, maar al doende leer ik zal ik maar zeggen. De dag nadat ik dacht mijn eisprong te voelen begonnen met tempen. Die was toen 36,3 en nu opgelopen tot 36,57 en rond die temp gebleven. Volgende ronde, indien nodig, zalk vanaf t begin meten en testen haha
We hadden oorspronkelijk afgesproken pas op nod te testen. En zijn pas 2 maandjes echt aant proberen. Maar doordat hij dus 4 wk weggaat kan ik nu wel al 2 dagen eerder testen dan afgesproken hihi
2 dagen voor nod heb je best veel kans om positief te testen als je zwanger bent hoor! (Als je je nod teminste echt goed hebt berekend)