Sensitest is heel discreet alleen erg langzaam vind ik (voor ongeduldige mensen) senditest kan je ook via bol.com bestellen maar dat duurt ook een extra dag.
❤ Nod lijst 1 t/m 16 Augustus ❤ 01 augustus (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 26 Lvs88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 augustus (0) 03 augustus (0) 04 augustus (3) Marij1984 - 3e kindje - ronde 3 Drodie63 - 2e kindje - ronde 2 Soya - 2e kindje - 1e ronde 05 augustus (1) SD90 - 2e (4e) kindje - ronde 1 06 augustus (1) Liessje - 25 - 1e kindje - ronde 3 07 augustus (0) 08 augustus (5) EllaF - 4e kindje - ronde 2 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 augustus (4) Luckyclover - 36jr -1e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 (4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 18 10 augustus (2) Bluedrake - 2e kindje - 28 jaar - ronde 2 Oilell - 2e kindje - ronde 15 11 augustus (2) Joy20 - 2e kindje - 44 jr - ruim 2,5 jaar bezig IsabelD - 2e kindje - ronde 15 12 augustus (3) Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 13 augustus (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde5 (juni22 VMK) 14 augustus (0) 15 augustus (0) 16 augustus ( 1) Angel02-44 jaar -2e kindje -ronde 6 na vroege mk 7 weken. Onbekend (2) AltijdBlijvenDromen -31jaar-1e kindje WelkomWondertje - 40 jaar - 3 e kindje (2 sterretjes) - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal 28 Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier sinds gisteravond in bed een soort lichte spierpijn in mijn rechterlies en vlak daarboven. Oeh zou het???
Ik heb mezelf maar op het wzvhtbznkje gedet en datum een week verlaat. Ik vermoed dat min. Ei een week last was, zekerheid heb ik niet maar op basis van de symptomen hou ik dit maar aan. Grrrr dacht 9 aug te mogen testen dat is nu een week later Nu op vakantie heb ik geen drang maar zodra ik zo thuis kom op woensdag wordt het ‘wachten’ en WACHTEN SUCCES aan alle dames die net als ik ZOVEEL moeite mee hebben
Hier ben ik niet zoveel aanwezig deze ronde. Zijn 2 weken op vakantie, dus òf ik moet tampons scoren hier, of een zwangerschapstest Ik heb iig geen testen mee. Gelukkig wel een paar tampons voor de eerste dag. We zullen wel zien... Voor de dames die al op rood zijn.. niet leuk, dikke knuffel. En voor de andere dames draaien mijn duimen volop.
Ja klopt verlangen is nog groter geworden en dan duurt alle rondes te lang.. hopen dat we snel een sterrenkindje in ons armen mogen hebben.
Hahaha ik had wel moeite met mij te bedwingen! Was vroeg wakker en dochter sliep nog dus de mogelijkheid was er. Maar toen ben ik maar snel gaan plassen dus niet getest. Werk wel vanuit huis vandaag vanwege veel afspraken en de verleiding is dan groot… maar probeer mezelf voor de gek te houden en te zeggen dat ochtend testen echt het beste is en middag/avond geen zin heeft nu. symptomen zijn er wel nog, mijn tepels blijven bijna niet in mijn bh en borsten nog steeds gevoelig
Wij kunnen pas over een paar dagen gaan turen al kan ik me in ongeveer de helft van de maanden wel bedwingen om te wachten tot mijn menstruatie begint. In de eerste maanden totaal niet, begon ik op 8 of 9 DPO met testen. Maar ik ben wel gevalletje witte test = teleurstelling, dus na een aantal maanden ben ik sowieso gestopt met eerder testen dan 12 DPO. En het lukt me dus ook regelmatig om helemaal niet te testen.
@Maankindje oh wat goed dat je dat kan volhouden! Dat is inderdaad wel fijn als je veel teleurstelling voelt bij een witte test. Op zich ook logisch gezien jullie al zo lang bezig zijn. Ik zit nog fris in ronde 1 denk dat vele rondes later ik waarschijnlijk ook veel minder zal testen, en ook waarschijnlijk niet voor nod meer.