Nod-lijst 1 tot 15 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by angel02, Jun 29, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

Aug 1, 2018
    3,691
    4,051
    113
    Female
    @Soya zo die word duidelijker! Wat fijn zeg! Hoe oud is jullie eerste kindje?

@SD90 hè jammer zeg!

WelcomeWondertje likes this.
  2. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

Sep 10, 2018
    450
    397
    63
    Female
    Kan je ook nog een innestelingsbloeding hebben terwijl je test al positief is? :(

3. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Soya and Drodie63 like this.
  4. Mamajolein

Succes in het zkh vandaag. En jullie vorige zwangerschap was op de valreep spontaan toch?

5. Mamajolein

bluedrake likes this.
  6. AltijdBlijvenDromen

AltijdBlijvenDromen Actief lid

Nov 9, 2019
    153
    85
    28
    Female
    Zoveel gebeurd op zo’n korte tijd! :eek::p Ik kan dat niet bijhouden allemaal met m’n druk leven haha

Ik denk dat ik zaterdag/zondag ongesteld zou moeten worden, als m’n ei is geweest. Ik heb al een test gedaan maar zo wit als iets haha

proficiat aan de positieve testjes! En succes aan de anderen :):)

bluedrake, Soya and Babywishh like this.
  7. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Aah jammer.. heel veel succes in de volgende ronde, misschien zie ik je daar weer!

8. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,087
    4,595
    113
    Female
    @Drodie63 @SD90 jammer zeg... Succes in de volgende ronde.

@Soya op de laatste foto zie ik m ook duidelijk, spannend! Heb je een korte lf? Want voor morgen nod vind ik het nog wel een licht streepje.
    Hopelijk loopt het de komende dagen mooi verder op.

Hier heb ik gisteren en de nacht daarvoor steeds een gek spierpijn gevoel bij m'n rechterlies gehad en net daarboven. Heb dat eerder gehad, maar weet niet meer of het toen raak waso_O
    Ook lag ik gisteren onder een dekbed in bed en had ik het nog gek koud. Dat herken ik wel van eerdere zwangerschappen.
    Ik ben echt heel benieuwd en ga toch wel hoop krijgen. Dat vind ik wel kl#te want ik kan mij niet voorstellen dat het direct weer raak zou zijn en dan komt de teleurstelling straks weer zo hard aan.

WelcomeWondertje likes this.
  9. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    bluedrake and Mamajolein like this.
  10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,087
    4,595
    113
    Female
  11. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ik zie op de laatste wel iets, maar durf toch nog niet zeker te zeggen dat je zwanger bent eigenlijk aangezien morgen je nod al is. Ik hoop dat hij nog mooi op gaat lopen!

Soya likes this.
  12. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Mijn eerste kindje is nu 2,5 jaar oud :)

bluedrake likes this.
  13. Oilell

Oilell Fanatiek lid

Oct 8, 2018
    3,227
    4,457
    113
    Female
    Vorige keer zwanger zonder hormonen maar wel na een hsg en een scratch procedure. Eind oktober zwanger, december/januari zou ons 'echte' traject starten. Hoop dat we ook nu weer zonder een zwaar traject in verwachting raken. Verwacht vanmiddag dat we een datum gaan plannen voor een nieuwe hsg maar dat er verder nog niet zo veel uit komt. Tenzij het zaad van mijn partner in eens erg achteruit is gegaan.

14. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    weet ik eigenlijk niet, volgens de app valt het mee maar nooit ovulatie getest. Ik denk eigenlijk deze ronde wel want voelde pas de 24e hele erge steken waarvan ik denk dat het eisprong was. Dan zou ik nu pas 10dpo zijn in plaats van de 14 die mijn app zegt.

Mamajolein likes this.
  15. Mamajolein

Klinkt wel heel hoopgevend! Ik duim voor je.

Ik denk ook wel: hoe zou het bij mij raak kunnen zijn? Er zijn allemaal anderen eerder aan de beurt. En ik ben nooit eerder dan ronde 3 zwanger geweest. Maar hoop hou je dan ook weer niet tegen.

Wishfull123 likes this.
  16. Marrissie

Marrissie Bekend lid

Sep 19, 2012
    889
    208
    43
    Female
    Ik zie het streepje hoor!!
    Spannend zeg!!:D

Soya likes this.
  17. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ooh je hebt geen ovulatietesten gedaan. Dan is zeker nog alles mogelijk! Ik dacht dat je echt zeker wist dat je 1 dag voor nod zat.

18. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Ik gebruik de app Flo en in voorspellingen met NOD zit die meestal wel goed. Scheelt soms wel 1-2 dagen. Maar dan heb ik op de NOD zoals voorspeld wel spotting of kramp. Ik hou mijn cyclussen nu denk ik drie kwart jaar bij. Enkele uitschieters dat ik echt eerder of veel later ongesteld werd maar denk 90% van de NOD voorspellingen die met 1 dag afwijking klopte :) maar zeker alles is nog mogelijk!

Babywishh likes this.
  19. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Zijn er mensen die 8/9 aug NOD zijn die dit weekend al gaan testen? :D

20. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,087
    4,595
    113
    Female
    Ah dat zou het wel verklaren. De pijn is vaak de laatste groeispurt dus je ei zou dan pas daarna springen. Dus misschien ben je dan zelfs minder verder dan 10 dpo;)

Soya likes this.

Share This Page