Ja misschien beeld ik het me ook in hoor, ik ben zo goed geworden in turen het afgelopen jaar. maar toch zie ik wel echt een heeeel licht streepje. Ik ben alleen bang dat het het voorgedrukte streepje is. Maar ik heb wel een soort drukkend/stekend gevoel in mijn onderbuik, dat was ook de reden dat ik ging testen. Pfff ik ga nu maar elke ochtend even testen.
@IsabelD ik kan de lijst niet zo snel terug vinden. Zit jij in ronde 15 voor je eerste kindje? Al eens een zwangerschap gehad? Edit: zie net de lijst op de vorige pagina. Ben je in de afgelopen 15 maanden nooit zwanger geraakt? Duurde je eerste kindje ook wat langer?
Ja herkenbaar, je weet ook precies waar ie moet komen waarschijnlijk. De kv5 heeft de laatste maanden wel standaard zo'n voorgedrukt lijntje, maar dat is echt wit glimmend. Voor zover ik weet nog nooit roze gezien
Moeilijk om dan te vergelijken hè! Nee ik heb eigenlijk weinig last van mijn borsten, dus ik weet het niet zo goed. Al kan het natuurlijk wel ineens zo zijn dat ik er nu ineens last van heb
Ik zie hem ook! Drukke zaterdag zo Ik denk dat ik morgenvroeg maar weer test haha! Alhoewel ik toch een beetje de hoop begin te verliezen, voel op dit moment weinig..
Ik wil ook zien dat jij een 2e streep hebt! Ofja ook, ik weet niet eens of die er echt staat bij mij.
Ik heb even terug gezocht op het forum naar de berichten van m’n vorige zwangerschap en daar voelde ik schijnbaar ook weinig, alleen af en toe wat lichte menstruatie krampen en steken in m’n liezen. Verder dus ook niks..
❤ Nod lijst 1 t/m 16 Augustus ❤ 01 augustus (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 26 Lvs88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 augustus (0) 03 augustus (0) 04 augustus (3) Marij1984 - 3e kindje - ronde 3 Drodie63 - 2e kindje - ronde 2 Soya - 2e kindje - 1e ronde 05 augustus (1) SD90 - 2e (4e) kindje - ronde 1 06 augustus (1) Liessje - 25 - 1e kindje - ronde 3 07 augustus (0) 08 augustus (5) EllaF - 4e kindje - ronde 2 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marrissie - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 09 augustus (4) Luckyclover - 36jr -1e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 (4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 18 10 augustus (2) Bluedrake - 2e kindje - 28 jaar - ronde 2 Oilell - 2e kindje - ronde 15 11 augustus (4) Joy20 - 2e kindje - 44 jr - ruim 2,5 jaar bezig IsabelD - 2e kindje - ronde 15 LuLu88 - 1e kindje - 2e ronde Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 12 augustus (2) Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 13 augustus (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde5 (juni22 VMK) 14 augustus (0) 15 augustus (0) 16 augustus ( 1) Angel02-44 jaar -2e kindje -ronde 6 na vroege mk 7 weken. Onbekend (2) AltijdBlijvenDromen -31jaar-1e kindje WelkomWondertje - 40 jaar - 3 e kindje (2 sterretjes) - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal 29 Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
In Nee, bij mijn 1e kindje was het raak in ronde 7.. dat vond ik toen al lang, maar is nog ruim binnen het jaar.
Ik had hetzelfde gedaan. En ik voelde toen ook weinig t/m 10 dpo. Toen voelde ik.kleine speldenprikjes in mijn baarmoeder en de nachten daarna vreemde buikpijn.
Ja ik ben bang dat het toch niet van hcg is. Is wel erg vroeg. Maarja is wel roze. We gaan het zien de komende dagen.