Morgenochtend weer denk ik... Ik had een glas meer gedronken in vergelijking met gisteren. Geen idee of dat zo'n verschil maakt. Als ze nu gaan aflopen is de kans misschien groter dat het mis is gegaan met de innesteling. Gezien m'n klachten en het wel heel toevallig is als er nu ineens afloop is terwijl die testen dan al maanden positief zijn...
Schoot mij ook al door mijn hoofd, dat het misschien wel van een bevruchting is nu, maar de innesteling niet goed is gegaan
Maar dan kan het toch geen oude HCG zijn? Want zolang dat er nog is hersteld je cyclus zich niet. Ben je al ongesteld geweest of is dit je eerste eisprong? Want LH testen reageren weer wel op HCG
Ik zie het heel licht maar als het oplopend had moeten zijn had het donkerder moeten zijn. Zitten er 2 dagen tussen of 1?
Leek mij ook bizar, maar ik las gisteren van iemand die al in de 2e cyclus zat en nog positief test. Met een HCG onder de 100 kun je een eisprong hebben. Ik had eerst negatieve ovulatietesten en op dag 17 een positieve, zoals ik ook gewend ben op dag 17. De testen lijken afgelopen ten aanzien van gisteren. Het is denk toch een biochemische zwangerschap, dat verklaart ook de klachten (innesteling duidelijk gevoeld en die klachten waren gisteren minder) en de testen... Morgen test ik nog eens maar heb er geen vertrouwen meer in. Ik denk dat ze morgen wit zullen zijn
Idd, deze testen zijn van vandaag en ik heb ze vergeleken met gisteren en eergisteren. Die van gister waren het duidelijkst
Hmmm Dan kan je misschien jezelf inderdaad het beste voorbereiden op een teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen als het toch positief is, maar pfff wat vervelend dat het er even anders uitzag, virtuele knuffel
Ok ik heb of een innesteling of ik ben binnen 3 dagen ongesteld! Ik voel iig mn baarmoeder overduidelijk …. Ik moet mezelf afleiden
Je ziet hem? Ik zie zelf dus ook een hele lichte steep, maar ben bang dat het gewoon een voorgedrukt streepje is!
Ik heb hetzelfde! En sinds eergisteren al heeel klein beetje licht bloedverlies, eigenlijk alleen bij afvegen..
De groeipijn die je voelt is vaak de laatste groei van het ei. Ik zou daar niet 48 uur bij optellen. Eerder 6-12. Kom je dan op 11/12 dpo uit? Daar past je test goed bij Wat is je UD? 16 april oid? (Mijne zou 20 april zijn, dus even een ruwe schatting )
Wat balen zeg.. zooo lastig die onzekerheid en zo heen en weer geslingerd worden, lijkt me, zeker na wat je al hebt meegemaakt. Wie weet met geconcentreerde urine morgen maar snap ook dat je jezelf al schrap zet. Knuffels!
Ik ben weer moe. Ook licht misselijk lijkt het. M'n nacht was wel iets beter dan de nachten ervoor, maar de vermoeidheid kan nog steeds slaaptekort zijn. En de hele dag op pad Morgen maar eens temperatuur en hartslag afwachten. En ik neem toch maar een test mee dit weekend