Hier lopen mijn testen op maar heb ook nog steeds donkerbruin bloed verlies. Ik ben er niet gerust op. Bah!
Pfoe lastig zeg! Wel inderdaad duidelijke(re) streep. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook best wat donkerbruin bloed verlies rond week 4/5 en dat bleek uiteindelijk ‘gewoon’ een gezonde zwangerschap. Hoop dat het bij jou toch een gezonde zwangerschap blijkt.
Had je dit ook echt wel een paar dagen? Ik lees overal innestelingsbloeding duurt max 2 dagen maar bij mij is het al vanaf dinsdag
Dat de digitale nu op 2-3 staat vind ik wel een goed teken! Maar dat bloedverlies zal wel heel onzeker maken
Voor zover ik mij kon herinneren ook inderdaad echt wel paar dagen, niet continue maar meer dan alleen paar keer bij afgeven. Was daar super onzeker over, zeker omdat ik toen net een positieve test pas in handen had. Na nog paar dagen testen en meer bruin de verloskundige gebeld om afspraak te maken en hierover te hebben. Denk nu achteraf dat het inderdaad allemaal oud bloed was.
Dank je wel! Dit stelt me iets gerust. Nu eerst op vakantie…. Hopelijk kan ik het een beetje loslaten…
Vandaag 10 dpo. Wel een glas meer gedronken dan de dag ervoor voor het testen. Maar dat de early nu praktisch wit is, dat is natuurlijk geen goed teken...
Oud bloed kan wel wat langer meekomen hoor. Dacht dat een innestelingsbloeding soms wel 5 dagen kan aanhouden. Je testen liegen er in ieder geval niet om Lekker vakantie, hopelijk kun je er lekker van genieten en heb je binnenkort een prachtige echo ❤
Nou ten opzichte van gister en eergisteren wel lijkt .de ovulatie test is ook lichter .even kijken wat het morgen ochtend doet mijn temp
Valt erg mee! Vandaag wel erg moe dus dutje mee geslapen met mijn dochter. Die doet soms nog een middag slaapje van 45 min, niet veel maar wel iets gevoeligheid van de borsten lijkt ook wat minder te worden, alsof mijn lichaam gewend is aan de groei spurt van nu een week geleden.
Morgen is het dan echt zaterdag Van wie kunnen we testjes verwachten? Ik ga morgen in de ochtend en tussen de middag met de kv5 testen, tenzij die morgenochtend wit is natuurlijk. De early Etos gooi ik even in de hoek