Nod-lijst 1 tot 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door angel02, 29 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Zie wat je bedoelt. Is het roze want op de foto vind ik het meer grijs.
    Hierom heb ik vanmorgen m'n test gelijk weggegooid. Gisteren ook een hele lichte test en een paar uur later was het ineens een veel duidelijkere streep

2. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    O ja! Nu weet ik het weer! Echt een rottige tijd al achter de rug :( met zo’n voorgeschiedenis wordt de onzekerheid nog groter lijkt me. Hebben jullie ook een periode meegekregen waarna je mag bellen als je dan nog steeds niet zwanger bent?

3. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik heb bij N. heel veel met sensitest getest ook qua oploop. En daarnaast deed ik dan ook nog andere testen En ik begrijp je gevoel helemaal! Wij hadden dat na 3 jaar, ineens een positieve test in handen.

Resultaat is nu met z'n speelgoed aan het spelen :)

4. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    begrijp het helemaal. Die testdrang is best gemeen soms, geeft ergens de illusie van controle tijdens dat klote wachten. Knuffels voor jou!

Babywishh en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  5. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Wat jammer van al die witte testen !! Ik testte gister ook wit op 8dpo. Vandaag weer testen. Vind mijn temperatuur ook lager dan normaal. Meestal zit ik nu op 38.8/38.9, maar nu is het 36.7

Mijn basale temperatuur was wel een graad lager dan normaal voor eisprong, dus misschien ligt het daaraan !!!

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een hoop gebeurd het afgelopen jaar. Kan mij voorstellen dat dat ook wel meespeelt in het wat langer moeten wachten op een zwangerschap.
    Je bent eerder dus wel zwanger geweest.
    Leeftijd zal ook meespelen, als je bv de 35 gepasseerd bent dan zullen ze mogelijk eerder actie willen ondernemen.
    Als je t zo onduidelijk vindt, zou ik gewoon even met het ziekenhuis bellen zodat je weet waar je aan toe bent. Als ze dan zeggen nog zoveel maanden proberen, heb je in ieder geval een vooruitzicht. Misschien geeft dat je dan wat geruststelling.
    Hoop dat t gewoon snel raak voor je is zonder hulp❤

Babywishh vindt dit leuk.
  7. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Knap dat je dat kan is ook wel het beste, dikke knuffel en succes volgende ronde!

8. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Hè bah, ik hoop met je mee voor woensdag!

9. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    Geen beste zaterdag zo dames. Ik hoop dat jullie allemaal snel meer duidelijkheid hebben en snel weer de moed op kunnen pakken voor een volgende ronde. Ik dacht echt dat ik een innestelingsbloeding had want dit bloedverlies zo nog nooit eerder gehad maar vandaag lijkt het toch echt gewoon menstruatie te zijn. Veel en rood.

10. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    gefeliciteerd!! Heel mooie streep!

AmberVhnts vindt dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Dit is gewoon een positieve test! Voorzichtig gefeliciteerd en nu hopen op oploop

AmberVhnts vindt dit leuk.
  12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Hè bah ook niet leuk :confused: succes voor de volgende ronde

13. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Nee we hebben geen periode te horen gekregen dus ik heb geen idee.

14. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Ik ben net 33 geworden. Als ik nu weer ongesteld word dan ga ik inderdaad maar eens even bellen om wat info te vragen.

Wishfull123 vindt dit leuk.
  15. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Jeetje wat een witte zaterdag zo :(:( echt zo balen voor iedereen! Zeker als je / we al dachten een tuur te zien…

16. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Dames wat veel wit allemaal :oops::confused: niet leuk! Gelukkig is dit forum er voor support, @EllaF @Babywishh @bluedrake @Maankindje @Marrissie @Ananas13 @Isabelletje2 @Matala
    Allemaal heel veel succes de volgende ronde! Ik weet nog niet waar ik aansluit. Ik zit nog maar te kort op het wachtbankje, maar ben sowieso heel blij met deze club aan test verslaafde voelt sowieso minder alleen en begrepen :rolleyes: dikke knuffel dus voor jullie allemaal

Marrissie, Wishfull123, bluedrake en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Miracle0292

1 aug 2022
    13
    3
    3
    Vrouw
    Hi dames,

Al even een stiekeme meelezer
    Ik verwacht mijn NOD de 12e maar zeker weten doe ik het niet. Volgens de app zou ik de 29e ovulatie hebben gehad. Maar dat weet ik niet zeker, ik ben pas na die tijd gestart met ovtesten..
    ik heb een hele geschiedenis en omdat ik nu een paar keer “regelmatig” ongesteld ben (kon eerst niet) moest ik voorzichtig zijn volgens de gyno. Maar wij hebben het met moment met 2 handen aangepakt .
    Vandaag wel getest ik was gewoon benieuwd en hartstikke wit. Ofcourse zou je denken als ik echt de 12e ongesteld moet worden.

maar de klachten blijven: moe, steekjes in m’n buik, misselijk, veel afscheiding
    En de 1e en 2e wel bloedverlies gehad maar t was eerst roze en oud bloed. Dus geen idee wat ik moet denken.

mocht het deze ronde niet lukken wil ik volgende keer echt de ovtesten goed gebruiken

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  18. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Hier ineens klein beetje rood bloedverlies en soort rare kramp rechts.. :confused: Als ik nu al ongesteld word dan heb ik een lf van 9 dagen? :confused:

19. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Hmm, misschien een innesteling ?? Gemiddeld is dat op 9dpo toch?

Wishfull123 en bluedrake vinden dit leuk.
  20. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Innesteling hopelijk? Die is gemiddeld op 9dpo toch. Ik duim voor je. :thumup:

bluedrake vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina