Zie wat je bedoelt. Is het roze want op de foto vind ik het meer grijs. Hierom heb ik vanmorgen m'n test gelijk weggegooid. Gisteren ook een hele lichte test en een paar uur later was het ineens een veel duidelijkere streep
O ja! Nu weet ik het weer! Echt een rottige tijd al achter de rug met zo’n voorgeschiedenis wordt de onzekerheid nog groter lijkt me. Hebben jullie ook een periode meegekregen waarna je mag bellen als je dan nog steeds niet zwanger bent?
Ik heb bij N. heel veel met sensitest getest ook qua oploop. En daarnaast deed ik dan ook nog andere testen En ik begrijp je gevoel helemaal! Wij hadden dat na 3 jaar, ineens een positieve test in handen. Resultaat is nu met z'n speelgoed aan het spelen
begrijp het helemaal. Die testdrang is best gemeen soms, geeft ergens de illusie van controle tijdens dat klote wachten. Knuffels voor jou!
Wat jammer van al die witte testen !! Ik testte gister ook wit op 8dpo. Vandaag weer testen. Vind mijn temperatuur ook lager dan normaal. Meestal zit ik nu op 38.8/38.9, maar nu is het 36.7 Mijn basale temperatuur was wel een graad lager dan normaal voor eisprong, dus misschien ligt het daaraan !!!
Jeetje wat een hoop gebeurd het afgelopen jaar. Kan mij voorstellen dat dat ook wel meespeelt in het wat langer moeten wachten op een zwangerschap. Je bent eerder dus wel zwanger geweest. Leeftijd zal ook meespelen, als je bv de 35 gepasseerd bent dan zullen ze mogelijk eerder actie willen ondernemen. Als je t zo onduidelijk vindt, zou ik gewoon even met het ziekenhuis bellen zodat je weet waar je aan toe bent. Als ze dan zeggen nog zoveel maanden proberen, heb je in ieder geval een vooruitzicht. Misschien geeft dat je dan wat geruststelling. Hoop dat t gewoon snel raak voor je is zonder hulp❤
Geen beste zaterdag zo dames. Ik hoop dat jullie allemaal snel meer duidelijkheid hebben en snel weer de moed op kunnen pakken voor een volgende ronde. Ik dacht echt dat ik een innestelingsbloeding had want dit bloedverlies zo nog nooit eerder gehad maar vandaag lijkt het toch echt gewoon menstruatie te zijn. Veel en rood.
Dankjewel. Ik ben net 33 geworden. Als ik nu weer ongesteld word dan ga ik inderdaad maar eens even bellen om wat info te vragen.
Jeetje wat een witte zaterdag zo echt zo balen voor iedereen! Zeker als je / we al dachten een tuur te zien…
Dames wat veel wit allemaal niet leuk! Gelukkig is dit forum er voor support, @EllaF @Babywishh @bluedrake @Maankindje @Marrissie @Ananas13 @Isabelletje2 @Matala Allemaal heel veel succes de volgende ronde! Ik weet nog niet waar ik aansluit. Ik zit nog maar te kort op het wachtbankje, maar ben sowieso heel blij met deze club aan test verslaafde voelt sowieso minder alleen en begrepen dikke knuffel dus voor jullie allemaal
Hi dames, Al even een stiekeme meelezer Ik verwacht mijn NOD de 12e maar zeker weten doe ik het niet. Volgens de app zou ik de 29e ovulatie hebben gehad. Maar dat weet ik niet zeker, ik ben pas na die tijd gestart met ovtesten.. ik heb een hele geschiedenis en omdat ik nu een paar keer “regelmatig” ongesteld ben (kon eerst niet) moest ik voorzichtig zijn volgens de gyno. Maar wij hebben het met moment met 2 handen aangepakt . Vandaag wel getest ik was gewoon benieuwd en hartstikke wit. Ofcourse zou je denken als ik echt de 12e ongesteld moet worden. maar de klachten blijven: moe, steekjes in m’n buik, misselijk, veel afscheiding En de 1e en 2e wel bloedverlies gehad maar t was eerst roze en oud bloed. Dus geen idee wat ik moet denken. mocht het deze ronde niet lukken wil ik volgende keer echt de ovtesten goed gebruiken
Hier ineens klein beetje rood bloedverlies en soort rare kramp rechts.. Als ik nu al ongesteld word dan heb ik een lf van 9 dagen?