Pff ik ben toch weer gezwigd door die rare buikpijn.. en heeft sensitest nou zo'n rare voorgedrukt streepje of wat is dat? Als jullie het überhaupt zien op de test.
Nee nee! Jouw streepje vond ik best wel duidelijk hoor! Als dat een voorgedrukt streepje is dan weet ik het ook niet meer.
Whaha ik heb er gisternacht een gedaan rond 3u was wakker en dacht. Why not en ‘s ochtends dacht ik Why not… en nu denk ik …. Why not… hoop dat ik het volhou tot de ochtend want 3x op 1 dag is misschien wat overdreven
Je heb nog geen bloedband, dus komt niets binnen Via de navelstreng want die is er nog niet, dus wees niet te streng voor jezelf xx
Pff ik word gek van dat afwachten. Waaaaarom kan ik niet gewoon wachten tot nod. Hier word ik alleen maar gekker van.
Ja natuurlijk morgenvroeg weer. Ik doe eerst sensitest en als ik iets denk te zien nog een telano. Action zijn op.
Ik snap dat je helemaal geen hoop meer hebt op een positieve test na het horen van het resultaat. But u never know... Weet je al hoelang het duurt voordat jullie in het ziekenhuis geholpen worden?
Ik lijk ook wat te zien, maar dat is meer een dunne streep. Je bent ook nog vroeg.. ik heb ook vandaag getest, 9dpo, maar helemaal wit Al testte ik bij mijn vorige zwangerschap ook nog negatief op 9dpo, heb ik geen hoop meer en voel ii al dat ik naar de volgend ronde ga
In oktober herhaling van het onderzoek. Als het dan stabiel gebleven is, waarschijnlijk eind dit jaar isci. Als het iets verbeterd is ivf, als het flink verbeterd iui. Mocht het dan helemaal goed zijn nog een half jaar zelf proberen. Maar die kans is dus vrij klein.