Ja nog niet echt donkerder, vanavond nog eentje gedaan. Schiet nog niet echt op Maar goed ik ben nog vroeg Dit is die van vanmorgen Hoe is het bij jou?
Ah die moet nog even donkerder idd. Hier CD 7 en allang blij dat we weer meedoen. Hopelijk herpakt m'n cyclus zich goed. Normaal vanaf dag 16-17 een positieve test. Ga denk donderdag starten met testen, tenzij ik eerder signalen krijg dat er iets gaande is
Dat wel, maar helaas betekent dit dan ook, er van uitgaande dat ik niet zwanger raak, dat ik ongesteld ben in mijn strand vakantie
Kleine sidenote van mij, op basis van het tijdstip van posten. Wellicht totaal overbodig, omdat je vanmiddag nog een keer gaat testen. Zwangerschapstesten doe je met ochtendurine, ovulatietesten niet. Dan is de urine te sterk geconcentreerd, waardoor de test positiever kan lijken en een verkeerd beeld kan scheppen. Vanuit het ziekenhuis worden bij ons alleen positieve tests geaccepteerd tussen 10.00 en 16.00, al ken ik ook ziekenhuizen met richtlijnen 10.00-20.00. Maar in ieder geval dus geen testen met ochtendurine. Buiten dat om, lijkt het er wel op dat er iets aan het gebeuren is. Dus ik ga voor je duimen dat je ei optijd is én dat je straks kan genieten van je strandvakantie!
Ja weet ik, dat 2e urine het beste is Maar 's morgens drink ik zoveel koffie dat de 2e test mss helemaal niet representatief is En doordeweeks test ik ook met 1e urine ivm werk. Dus ik hou het nu gewoon gelijk zeg maar. Niet appels met peren vergelijken
Wil toch even reageren omdat iedereen wel zijn lichaam kent, en vooral na zoveel rondes. Ik heb gisterochtend getest om 11 uur en gisterenavond om 23.00 uur. Als ik dat niet gedaan had, had ik hem mooi gemist, ik ga ook van niets naar Bam zeg maar haha.. Voor iedereen is het weer anders.
Dat is een mooie knaller, have fun Die van mij gaat ook zo snel, mijn piek vorige ronde ook gemist, waarschijnlijk s nachts geweest Ben benieuwd naar vanmiddag
Ja we hebben het gezellig gehad gisteren en eergisteren ( volle maan he) Ja ben heel benieuwd vanmiddag!! Mooi optijd, wel balen als je op vakantie bent maar duimen dat je niet ongesteld gaat worden!!
Het was niet belerend bedoeld. Uiteraard vooral doen waar je je goed bij voelt en wat op basis van kennis uit eerdere rondes wij merken in onze omgeving alleen dat veel mensen dit niet weten, ook al zitten ze al langere tijd in de medische molen.
Nee van mij ook niet hoor haha Als ik het gebruik zoals de bijsluiter het zegt heb ik nooit een piek. Omdat ik altijd in de avond laat mijn piek heb.
Grappig die verschillen. Ik heb meestal wel twee dagen een knaller ovu en ook een duidelijke oploop. Hoe laat ga jij weer testen @Maudje123?