Ik durf hem nu ook nog niet te doen Beetje de gedachte van als de NOD is geweest dan weet ik ook zeker dat er zwanger komt te staan, vind die dus nog wel eng. Geloof het zelf nog steeds niet, wilde zelf niet eens testen voor de NOD. Heb inderdaad al een paar apps voorbij zien komen. Ik heb zelf de app Flo waar je dus ook om kunt zetten na zwanger en dan is ook alles te zien.
Wat jammer voor degenen die ongesteld zijn worden, en bij wie het erop lijkt dat het deze ronde niet gelukt is. Gelukkig is het bij een paar wel raak! Ik had vanmorgen wat bruine afscheiding, wat voor mij vrij normaal is 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld word. Máár, toch was ik even benieuwd wat dat nou precies is. En het kan dus ook gewoon het restje zijn van de vorige menstruatie, wat het lichaam wilt opruimen. En dat gebeurd ook bij een zwangerschap. Ik kom in elk geval op het internet genoeg verhalen tegen van vrouwen die na een positieve zwangerschapstest alsnog bruin bloed verloren, vlak vóór of op hun NOD.
Kan dat wel dan?? Innestelingsbloeding oud? Heb wél spijt dat k niet heb gekocht Heb donderdag afspraak, dan ga ik eens na de afspraak ff naar de drogisterij test kopen
Voor alle dames waarbij de volgende ronde weer nieuwe hoop is. Ik hoop en bid voor jullie! Vandaag liep ik langs Kruidvat en dacht ik ga toch 1 andere proberen 2 verschillende die positief geven brengt mij voor nu even rust
Pff laat me aub snel ongesteld worden. Ik word echt gek. Ik ben blij dat ik zo mag gaan werken, even afleiding de komende dagen. En ik heb echt een testverslaving..
Ik heb ook een erge testverslaving hoor. Ik sla altijd veel testen in en dan op 10dpo wanneer je eigenlijk pas hoort te beginnen met testen, zijn ze al op
Dat was bij mij nu dus precies het geval. Echt meerdere testen per dag en vandaag op +/- 10dpo alles op. Nieuwe binnen gekomen en vandaag weer 3 testen gedaan. en elke maand opnieuw voornemen om tot nod te wachten. Maar nu ga ik wel wachten want ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. En ik wil geen één negatieve test meer zien.
Bluhh same here. Morgen NOD, al kan dat ook woensdag zijn. Maar voel nu de bekende krampen al, meestal volgt t dan snel. Na mijn blunder vandeweek met mn positieve 'zwangerschapstest' (ovulatietest) wil ik deze maand t liefst zo snel mogelijk vergeten en doorgaan haha Dat het dan maar gauw doorzet
Gefeliciteerd @LuLu88! Ik had gisteren en vandaag lichte spotting. 11dpo vandaag. Gisteren weer getest, want ik kon de ongebruikte test in mijn toilettas niet verdragen Was heel negatief, zelfs geen indroogstreep. Maar het heeft nog niet doorgezet. Dus heb natuurlijk nog lichte hoop Ik kijk uit naar het einde van deze cyclus, want dat komt mijn nachtrust wel ten goede
Ohja, dat is echt irritant he? Wat dat betreft is het echt maar goed dat ik niet thuis ben nu. Het helpt wel om het niet in te slaan. Misschien kan je het geld dat je aan testen bespaart apart zetten en op moment van positieve test een leuk babypakje van kopen dat je anders te duur had gevonden?
Ik zou je voornemen aanpassen, want het is ook niet fijn voor jezelf om je eigen voornemen telkens niet te halen. Misschien 1 test per dag wel haalbaar is?
Ja daar heb je gelijk in. Ik denk dat mijn volgende voornemen voor de volgende ronde is 1 test per dag vanaf 10dpo.
Hopelijk gauw duidelijkheid en weer een goeie nachtrust Hopelijk snel duidelijkheid en weer een goede nachtrust