Zo die zijn wel heel duidelijk hoor! Als je het leuk vindt om een cb digitaal te doen dan kan je dat natuurlijk doen. Maar nodig is het echt niet!
Die CB was denk ik bij je eerste test al positief Dus als je t doet dan zou t echt voor de leuk zijn. De bevestiging heb je al
Haha ja je zei me dat al. Ik dacht misschien is leuk voor ouders van me vriend, die wonen niet in Nederland. Maar volgens mijn hebben we niet de Engelstalige varianten hier te koop. Beide ouders werken in ziekenhuis dus die kennen deze testen vast wel haha
https://www.healthpharm.co.uk/products/clearblue-digital-pregnancy-test-3066222?variant=22879632903&om=5295&gclid=CjwKCAjwi8iXBhBeEiwAKbUofVPFlgjXOKTrlIq56ZhSDZ0R4k9Nv-ERBCCh3LIhbVh4MlTf5RRDqxoCL0AQAvD_BwE Zie ze hier wel staan.. zal wel ff duren voor ze er zijn en best prijzig, maar kan evt wel Gefeliciteerd!
@LuLu88 vind die laatste inderdaad een stuk donkerder! Ik stond zondag ook voor het schap met CB testen. Dacht, is leuk om aan familie te laten zien. Eentje was niet op voorraad en de ander, minst goedkope, was €16. Vond ik toch te duur voor de leuk
Dankjewel! Ik zal mijn vriend eens even vragen. Misschien net zo leuk om eerste echo af te wachten dat je de baby ook echt kan laten zien. In zijn cultuur is het niet dat je wacht tot 12 weken maar vind het wel leuk om iets te kunnen laten zien
Ik bestel ze online. 14,95 voor 2 stuks. Vind ik best meevallen. Ik doe er wel pas 1 als ik een streepje op een andere test heb. Bij mijn eerste zwangerschap deed ik gewoon een keer zo'n wekenindicator uit nieuwsgierigheid en ineens stond er zwanger 1-2 weken. Ik schrok me rot. En mijn man daarna ook.
Ja en die heb ik dus vanavond getest. Lijkt snel te gaan, Ben wel benieuwd hoe ver ik dan zou zijn nu. Testen waren vanaf begin echt wel duidelijk. Ik zou dan ook inderdaad 16,99 betalen, 3 weken wachten en je hebt een echo foto
Ja dat is toch leuk! Misschien kun je ze online wel krijgen in het Engels? Ik vatte je berichtjes op alsof je aan het wachten was met de CB omdat je misschien dacht dat die nog niet positief zou zijn. Vandaar dat ik het bleef herhalen Edit: zie het berichtje van Luckyclover net
Ik heb het hem voorgelegd dat twee opties zijn, en dat met de eerste echo ook hartje word geluisterd en dat dat misschien nog meer zegt dan test met zwanger 2-3. je hebt ze wel goed gelezen hoor, ik was nog steeds bang ervoor. Maar nu met deze donkere Ben ik ook echt echt om en denk ik stiekem paar dagen verder te zijn dan ik zelf dacht
Ik zie het streepje ook best duidelijk @Fultimemommy. Spannend! @Somita, jeetje wat balen weer. Snap je je lichaam nog een beetje zo? Ik ben 12dpo vandaag. Nog niet ongesteld en 10dpo nog negatief getest. Ik voel me totaal niet zwanger. Morgen evt maar weer testen. Mogelijk dat mijn lf nu al wat langer in dan ik verwacht had
Hier ook nog niet op rood, vandaag wel m'n nod. Maar 100% niet zwanger met oplopende en aflopende en daarna witte testen. Toch wat later door de biochemische zwangerschap denk ik...
Ik denk dat ik nu op 12 dpo zit. Negatief getest. Maar het kan ook 10dpo zijn. Ik weet namelijk niet welke ovulatietest echt positief was. Wat ik raar vind was dat ik de afgelopen 3 dagen heel veel last heb gehad van mijn buik. En vanaf vandaag totaal niks meer voel. Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden hé.
Ik precies hetzelfde. 10 dpo nog negatief getest en vandaag 12dpo. Ik denk dat ik morgen wel al bruin of rood bloed zal krijgen
En ook @EllaF Vrijwel tzelfde gevoel hier ook. Alleen een dagje verder 13dpo en zit op mn NOD. Wel krampen, maar nog steeds niet ongesteld. Normaal ben ik op verwachte of dag eerder. Maar toch weer negatief vandaag... ik heb alle mogelijke varianten op :"negatief op nod toch zwanger" gegoogled.. Maak mezelf gek haha