Nod-lijst 1 tot 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door angel02, 29 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyClover

LuckyClover Actief lid

13 jul 2022
    248
    410
    63
    Vrouw
    Echt he, heb er bijna een dagtaak aan.
    Enerzijds die, zou het dan misschien toch?
    Anderszijds die, ennnn; door naar Nod 6 sep!! ;):roflmao:

Wishfull123 vindt dit leuk.
  2. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ben je wel wanneer je eisprong was?

3. LuckyClover

LuckyClover Actief lid

13 jul 2022
    248
    410
    63
    Vrouw
    Om en nabij. Ik voel t meestal heel goed, zo ook deze maand, dus heb die datum maar aangehouden. :) Was te laat met ovulatietesten begonnen dus geen piek gevonden (of n hele korte en gemist).

4. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Oke, de ei "pijn" wat je voelt is wel het laatste groeispurt, dus nog voordat hij springt. Bij mij is het meestal zo, is de pijn weg, dan is mijn ei nog dezelfde dag gesprongen. Dat zie ik dan terug in mijn temperatuur.

5. LuckyClover

LuckyClover Actief lid

13 jul 2022
    248
    410
    63
    Vrouw
    Okayyy ga ik dat in gedachten houden, dam zit ik er misschien dag of wat vanaf.
    Ik dacht dat die pijn t loskomen van je ei was, t daadwerkelijke 'springen '.

T zal ook helpen volgende ronde als ik alles vanaf CD1 meet/bijhoud.. :)

6. Isabelletje2

Isabelletje2 Actief lid

6 jul 2021
    202
    314
    63
    Vrouw
    Helaas ik ben zoals verwacht ook ongesteld geworden… op naar ronde 18. Aankomende maand ga ik op vakantie, denk dat ik de ovulatie en zwangerschapstesten thuis laat en maar eens ff ga genieten. Hoe doen jullie dat op vakantie?

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  7. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Ik ben vandaag ook daadwerkelijk ongesteld geworden! LF van 12 dagen. Mijn hoogste LF die ik ooit gemeten heb is 13 dagen, dus mijn cyclus is weer aardig hersteld. Met een late eisprong wordt mijn nieuwe NOD dan 12 september. Ik zie jullie dan in een volgend groepje wel weer :p

Wishfull123 en LuckyClover vinden dit leuk.
  8. Mamajolein

Ik denk dat je eisprong 29 juli was. Dan ben je vandaag 12 dpo. Maar je temperatuur is evengoed niet echt hoopgevend..

LuckyClover vindt dit leuk.
  9. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik ga eind deze maand ook op vakantie, voor 2,5 week. Mijn ovulatie is kort ervoor, NOD middenin de vakantie. Vorig jaar had ik precies hetzelfde. Ik had en geen zwangerschapstest en geen tampons meegenomen. Ik dacht ik zie daar wel wat ik moet halen :D het werden tampons. Dit jaar neem ik denk ik wel mijn menstruatiecup en een test mee. Vooral om uit te kunnen sluiten dat ik zwanger ben en snel aan de Spaanse cava te kunnen. Na 18 rondes merk ik dat ik nergens meer op reken, vorig jaar was dat na 6 rondes nog anders. Qua ovulatietesten, als je een regelmatige cyclus hebt kan je ze thuis laten toch? Gewoon zorgen dat je rond je vruchtbare periode elke 2-3 dagen seks hebt en dan zit je wel goed.

10. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Nog meer mensen wachtend op hun NOD ? Ben vandaag 13dpo, denk dat ik vandaag wel bruin of rode afscheiding zal krijgen :$

LuckyClover vindt dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik had op vakantie veel minder test drang dat was wel fijn

12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ok heb mn oude zwangerschapsverlof dagboeken erbij gepakt. Ok teste weleens positief of 5 DPO en een andere keer nog negatief op 3 dagen voor NOD….

dus kan nog alle kanten op, maar ik kijk wel teveel buikpijn te hebben voor ‘raak’

13. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Hey iedereen,

een vraagje. Ik neem normaal altijd mijn temperatuur op rond 7:00 in de ochtend. Vandaag was ik enorm vroeg wakker om 5:40. Mijn temperatuur was toen 36.7. Toen ben ik blijven liggen en rond 6:40 was het 36.9. Daarna ben ik opgestaan en voelde ik mij enorm ziek. Alsof ik griep krijg. Hoofdpijn en algehele malaise. Toen ben ik terug naar ben gegaan en heb ik geslapen en gedroomd. Toen ik wakker werd heb ik weer mijn temperatuur genomen en was hij toch weer 36.7.

Gisteren was hij 36.9. Ik vermoed dus toch een innesteling’s dip. Vandaag ben ik ook precies 9dpo. Wat denken jullie?

14. Mamajolein

Sorry @virgo88, ik denk dat het helemaal niets betekent. Je kan beter niet meerdere keren je temperatuur meten, dat is niet zo betrouwbaar.

@WelcomeWondertje, jij houdt jezelf ook lekker bezig zeg :p

@Isabelletje2, ik vind de onzekerheid over waar ik in mijn cyclus zit zo irritant, dat ik iig mijn eisprong wilde weten. Als je daar goed teken kunt of aan je lichaam merkt wanneer je eisprong is, zou ik het thuislaten. Maar het houdt je linksom of rechtsom waarschijnlijk toch wel bezig.

@Soya en @Ananas13, hoe is het met jullie? Nog getest? En @Fultimemommy?

Fultimemommy vindt dit leuk.
  15. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik heb niks meegenomen, voelt heerlijk relaxed om eerlijk te zijn

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  16. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Vind het juist wel heel fijn die oude zw dagboeken te lezen en te weten dat ik niet hoef te piekeren want alles kan. Het is ook wel emotioneel want het is van 2kindjes die helaas niet konden blijven dus was mooi en emotioneel om door te nemen

17. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Geloof ik! Fijn dat je zo lekker even met andere dingen bezig kon zijn en een lekkere vakantie gehad hebt

Maudje123 vindt dit leuk.
  18. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Heel vaak op het punt gestaan maar probeer het beetje los te laten. Hoogstens komend weekend nog een testje, maar ook druk programma voor de boeg. Heb er slechts 2 nog en net een buffer aan geld uitgegeven aan een buggy voor mijn dochter haha, zo probeer ik de test drang onder druk te houden. Anders word ik wellicht alleen maar onzekerder over lichte streepjes, oploop etc.

Voel me verder wel goed, wel veel moe en slaap slecht en onrustig. Maar in ieder geval nog niet misselijk (klopt af) terwijl ik dat de vorige zwangerschap wel heel extreem had de hele dag door, vanaf ongeveer een week na NOD. Dat is deze ronde denk eind van het komende weekend dus duim dat hij weg blijft.

De 25e echo en intake dus duim dat het daarvoor rustig blijft en bloedverlies ook uit blijft, dat blijft toch een beetje spannend ofzo.

LuckyClover, Mamajolein en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  19. Bolleke12

Bolleke12 Niet meer actief

#1919 Bolleke12, 10 aug 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2022
    Hier met 8dpo een negatieve test, dus ik verwacht er niks van. Vrijdag is mijn NOD, mijn LF is 10 dagen. Vannacht wel heel naar wakker geworden, misselijk en last van m'n buik, maar beide kids zijn ziek geweest dus wie weet heb ik daar een staartje van meegekregen. Ik heb wel gespannen borsten en sinds de eisprong al hele zere tepels. Maar dat kan ook door de progesteron komen. Wel 2 dagen ontiegelijke rugpijn gehad, vanochtend ineens over, zo plots als het kwam was het ook weer weg. Gelukkig is mijn blaasontsteking zo goed als over, dus ik heb ook denk ik veel pijn die daarmee gepaard ging, of kon gaan gewijd aan mogelijke kwaaltjes.
    Ik heb nog 2 testen over, ik ga er morgenochtend nog 1 doen en vrijdagochtend maar ik denk dat niet dat ik zwanger ben, wat helemaal prima is.
    Met mijn andere 2 zwangerschappen teste ik op 9dpo licht positief dus we zullen zien morgenochtend. Denk het niet ... :rolleyes:

LuckyClover en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  20. Mamajolein

Ah ja, zo kan je het ook zien! Ik bedoelde vooral die onzekerheid over waar je zit in je cyclus.

Wat was er met jouw kindjes die overleden zijn?

Deel Deze Pagina