NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik zal de eerste madam maar zijn die het hier gaat openen! :D Op naar KNAL ROSE voor de nieuwe ladies!

NOD-lijst 16 - 31 januari 2012

16.

17.

18.

19.

20.
    PCOmama, 2e ronde, 2e kindje

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

datumloos

Totaal: 1

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg

16.

17.

18.

19.

20.

- PCOmama, 2e ronde, 2e kindje

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.
    -
    Amanda13 (11e ronde, 1e kindje)

28.

29.

30.

31.

datumloos

Totaal: 2

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven

Hier nummer 2!

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kijk er druppelt weer wat binnen! Aangenaam! :D

4. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Ja helaas wel;)!

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat is waar... je bent al een tijdje bezig he :( Heeft het bij jou een oorzaak of dat niet? Bij mij wel namelijk, maar goed ik zit nu officieel pas in ronde 2.... maar onofficieel al 4,5 jaar gewoon zonder iets zeg maar... en nou jah, er komt niets ;)

6. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    We zijn deze maand bij de ha geweest om eens navraag te doen. We zijn toen doorgestuurd naar het ziekenhuis, voor mij een inwendige echo en voor manlief zaadcontrole. Bij mij zag alles er goed uit, alleen bij man niet. Beweeglijkheid en gezondheid was allemaal goed, alleen de hoeveelheid was te weinig. We moeten nu weer een controle laten doen, begin januari en dan gaan we maar verder kijken.

Hoelang hebben jullie over de eerste gedaan?

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dus het onder controle zijn is al in orde gemaakt...wel balen he zulke uitslagen, maar hoe dan ook moed houden hoor!

Ik heb het PCOS dus ja geen menstruatie/cyclus te bekennen in principe...zo 4 keer per jaar als ik mazzel heb komt het uit zichzelf, maar ja daar kan je niet van op aan mocht je voor een beebje gaan ;)

Dat wordt flink temperaturen dan haha...

Wij hebben voor onze eerste kleine jongeman circa 2 jaar gedaan...maar eerst zonder ZH en toen maar gemeld bij de fertiarts... ik hoefde niet eerst te 'oefenen' zeg maar en kon gelijk de MMM in... en toen zijn we gestart in maart 2005, dec 2005 een LEO, dat is een operatie waarbij mijn eicellen allemaal weggebrand zijn en hierdoor wordt je helemaal schoon en moet je lichaam weer opnieuw aanmaken. In februari 2006 had ik een normale cyclus tot april geloof ik...toen weer medicatie geslikt...werd in juni 2006 zwanger...helaas een MK in juli en toen eind september weer zwanger..dus circa 18 maanden zeg maar in de MMM... en nu hebben we 4,5 jaar 'geklust' zonder ook maar iets te gebruiken en zoals je ziet is er nog niets te bekennen dus heb mij maar weer aangemeld bij mijn lieftallige arts ;) en zit nu officieel in ronde 2...dus als ik mazzel heb zal ik in 2013 mijn beebje wel verwelkomen, maar heb een goed gevoel over deze keer en verwacht het wel voor mijn 30e levensjaar een positieve test te hebben hoor, want anders 'stop' ik ermee... klinkt raar, maar dan vind ik het leeftijdsverschil net iets te groot worden en of ik het dan allemaal nog wel kan combineren is een groot vraagteken... maar dat zeggen we nu he ;)

Morgen hoor ik of het allemaal nog goed zit medische gezien bij ons...dat was toen wel het geval, althans bij mijn man, maar ja na 5 jaar kan er veel veranderen niet waar..

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Jeetje, dan hebben jullie ook al een hoop mee moeten maken! In 5 jaar kan een hele hoop veranderen, ik duim voor een goede uitslag. Krijgen jullie die gelijk of moet je eerst nog wachten?

De moed houden we er ook zeker in!!

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks, maar zolang je moed houdt en het allemaal een beetje nuchter probeert in te zien komt het echt wel goed... wat ik vooral doe en wellicht een tip...want een man heeft er vaak meer moeite mee om het 'verplicht' te doen op een bepaalde dag hahaa, ik vertel het hem dus niet...en zo presteert hij top haha...gemeen he ;)

Wij horen morgen de uitslag van alles....de samenlevingstest was al goed dus dat weet ik al, maar nu krijgen we de uitslag van mijn eisprong of deze goed was, zaad van hem goed is....zuurgraad moet goed zijn, maar dat is weer in samenhang met de samenlevingstest dus dat zit wel goed... en dan horen we ook morgen wat precies het plan gaat worden.

De medicatie die ik afgelopen rond heb geslikt sloeg goed aan, dus we gaan waarschijnlijk op die toer verder..

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Hoe laat krijg je wat te horen?

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik moet om 13.45 uur dus het is even spannend ;)

12. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik meld me hier ook... Ik verwacht (hoop) dat mijn NOD ergens eind januari valt... Maar mijn cyclussen zijn nogal grillig tot nu toe.

Maar bij mijn dochter was het ook in ronde 4 en dat was ook met een eisprong rond oud en nieuw ;) dus heb goede hoop :)

Groetjes Ni84

13. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallo dames ook ik kom me hier maar weer melden:(
    Dit word mijn 13 de ronde 11 januari mag ik naar de gyneacoloog..hoop voor ons alle deze maand een super maand word sucses meiden

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere

16.

17.

18.

19.

20.

- PCOmama, 2e ronde, 2e kindje

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.
    -
    Amanda13 (11e ronde, 1e kindje)

28.

29.

30.
    -
    Ni84 (ronde 4)

31.

datumloos
    - Channie32 (Ronde 13)

Totaal: 4

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Welkom ladies, heb jullie er even op gezet ok...is dit in orde qua datums of hoe willen jullie het zien?

Vandaag de uitslagen gehad van manlief...was zeer goed....ik heb een verhoogde dosis gekregen van Tamoxifen dus op hoop van zegen dan maar!

16. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Dat is mooi PCOmama!!

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat is het zeker...hij ging al met veel tegenzin zijn potje inleveren ;) maar het miniscule wat hij had ingeleverd gaf als resultaat meer dan 20 miljoen levendige kikkertjes haha, en daarvan sprongen er circa 60% uit het potje gaf ze aan pfff. mijn man gelijk nou dat wordt gouden handel! Dat zetten we op MP ;) Waarop ik dan weer antwoord, wel grappig dat je er zoveel hebt, maar geen EEN klimt in een ei van mij...misschien zijn ze wel blind hahaha... die arts kwam niet meer bij... maar goed voor ons is het goed nieuws dus we hopen dat het maar gauw goed gaat komen!

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Haha, gelukkig zien jullie de humor er nog in!

19. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @PCOmama: Dat is iig goed nieuws :) Oja en mijn datum is prima hoor... Ik heb nog geen idee wanneer het precies zal zijn...

Ik ga trouwens voor een 2de kindje. :)

Groetjes Ni84

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Amanda, tsja wat moet je dan niet waar ;) Ik wordt trouwens een beetje TE opstandig van de medicatie...ik had dat ook van Clomid dan moest mijn man echt het huis uit, en nu is het eigenlijk nog erger....laat ik de situatie schetsen welke er circa 4 weken gelden plaats heeft gevonden....we 'hadden' een mooie glazen lamp boven de eettafel hangen...die is helaas aan diggelen.... :x;) het ging overigens per ongeluk, maar dan nog het is wel gesneuveld door mijn rare actie omdat ik weer eens op een button werd gedrukt volgens mijn eigen zegge, maar het is de medicatie die mij een beetje kierewiet maakt :D dus ondanks dat hebben we de dosis wel verhoogd ;) en kijken we dat aan..dus het kan zijn dat ik erg gezellig ben tijdens de kerst hahaha.... maar we gokken het erop...mocht het weer een groot drama zijn, dan moet ik vanaf eind januari gaan spuiten..dat is iets minder, maar ja dat zien we dan maar weer! WE blijven lekker positief.....

@ Ni84, ik zal even je dingetje veranderen in het schema...

Dus jij hebt al een kindje? Vertel hoe oud/jong en meisje/jongetje... sorry ben altijd erg nieuwsgierig :cool:

Deel Deze Pagina