Meiden.. heel veel succes he deze ronde!!!! 2012 gaat jullie jaar worden, ik wil jullie allemaal zwanger zien
He meiden! Ik zit heerlijk op de bank onder de medicijnen met de laptop op schoot en Glee op de achtergrond. Voel me dus best oke Ik hoop zelfs morgen weer te gaan werken. Vind dat thuiszitten helemaal niks... Ik weet nog niet wat de kijkers van ons huis vonden. Eigenlijk horen we dat nooit. (weet niet of dat normaal is) Het is best irritant want we hebben achterlijk veel bezichtigingen. Dat zou supertof moeten zijn, maar na bijna 3 maanden ben ik het spuugzat om iedere keer weer 's avonds ons huis spik en span te maken na een dag hard werken. En allemaal kijken kijken niet kopen. Pffffff @Rens: hoe lief ik je ook vind, ik hoop dat je je hier niet hoeft aan te sluiten. Ga nou eens testen muppet! @Rammetje: jammer meis, dat er niks uit is gekomen. Kon de gyn je niets vertellen over je nieuwe ei? Bij mij zien ze meestal wel of die alweer op springen staat. @Ambrose: bedankt voor je goede advies vanochtend! Dat heeft echt geholpen @Lianne, Helen en Lola: Gewoon even hoi zeggen!
@Betty; Hoi hoiiiii..... Zullen we afspreken dat dit het laatste NOD, waar we het bere gezellig gaan maken, de laatste maand van dit jaar en de laatste maand van niet zwanger zijn..... En dan gaan we gezellig door naar het september mamma topic waar we honderuit kletsen over onze zwangerschap etc. etc. etc. Dat lijkt mij erg gezellig....... En natuurlijk een heel goed plan!!
GOED PLAN!! Ohhh, en ik vergat nog hoi te zeggen tegen Kit, CVO en Mompelientje. Hooooooooiii meisjes!!
hahahaha... dat dacht ik.... Geldt natuurlijk voor iedereen he.... Hoe meer zielem, hoe meer vreugd!!!!
@betty: ik denk dat het wel heel normaal is dat je niks hoort wat de kopers er van vinden, om zo de eventueele biedingen eerlijker te laten verlopen. hopelijk waren dit DE eventueele kopers waar je nu al zo lang op zit te wachten! ben ook blij te lezen dat je je al weer een stuk beter voelt! En meiden idd lijkt me erg gezellig om elkaar in het zwanger topic te spreken, maar word dat dan niet augustus?? of vertel ik mij nou?! kan hoor ben beetje moe morgen ondanks dat ik vrij had toch even een ochtend werken, want collega moet op cursus, geukkig mag me zoontje mee (werk op een creche). nou meidem fijne avond!! en voor de gene die hun ongi al voorbij is klussenn!!!!!
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (3) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. 5. (7) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 4, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) 8. (1) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (4) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) 11. (5) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) 12. (2) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) 13. 14. 15. datumloos (2) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) Totaal: 39 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Hey meiden, Ik meld me hier alvast!! Heb nu al 2 dagen bruin verlies en morgen gaat het (bijna zeker) doorbreken! Dan zit ik op dag 28. En mijn temp is al enorm gezakt!! Duimen dat er veel meiden zwanger worden deze maand!!!
@Ambrose; Het is echt september hoor!! Heb het nog even na gerekend met de calculator... Begon al aan mezelf te twijfelen... hihihihi..... Zag trouwens dat je uit de Stad (groningen) komt... Ik werk in de Stad....
Ik denk dat je je idd verrekent... Als ik afgelopen cyclus zwanger zou zijn geworden dan was ik 20 augustus uitgerekend. Dus nu zou ik ongeveer uitkomen op 17/18 september. We lopen natuurlijk wel de kans om afhankelijk van onze eisprong straks opgesplitst te worden. Zwangerschapstopics zijn meestal net als NOD verdeeld in 2 helften. Een deel van ons zal in het 1 tot 15 september-topic terechtkomen en een ander deel (waaronder ik) in het 16 tot 30 gedeelte. Maar goed; dat is natuurlijk allemaal van later zorg!! Laten we eerst maar eens allemaal zwanger raken deze maand (en zwanger blijven)
@ bb, we hebben ook ons huis te koop staan, maar dan via makelaarsland. We doen dus zelf de bezichtigingen en ik bel de mensen ook altijd zelf op na ong een week. Als we zelf een huis bezichtigen bel ik ook altijd de makelaar om onze mening te geven of hij belt ons zelf. Dus eigenlijk wel vreemd dat je nooit iets hoort! @ rest, jee wat zijn er weer veel bijgekomen! was niet de bedoeling, maar wel gezellig hoor
Het wordt hier al weer druk zeg. Wel jammer dat er zoveel van het december topic nu ook weer hier zijn. Had liever daar ook wat meer roze gezien. Nu maar hopen dat hier in januari wel veel roze bijkomt. Mijn menstruatie is gelukkig voorbij. Voor mijn gevoel begint deze ronde dus nu pas echt. Veel succes allemaal deze maand!
Hoi allemaal, Ik wil graag neergezet worden op 15 januari, 2e ronde 1 kindje. Net ongesteld geworden helaas.
Dat heb ik ook... Als je menstruatie EIN-DE-LIJK over is dan pas begint het 'echt'... Voor je gevoel dan... En dan wordt je ook niet de hele tijd herinnert aan het feit dat ......... Ik las het al in het Dec.topic... Balen zeg!!! Op naar een nieuwe ronde!!!!
@Lianne thanks! Ik heb een onregelmatige cyclus, afgelopen maand (1e ronde) ook alles met temperaturen bijgehouden en alles klopte. Dus daar kan ik deze maand ook van uit gaan, helpt me zeker op weg. En nu kan ik kijken of bepaalde klachten elke maand herhalen, worden er ook misschien nog vragen beantwoorden met welke ik al mn hele leven loop. Zo wist ik bv niet dat ik mn eisprong voelde elke maand hihi!
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (3) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. 5. (7) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 4, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) 8. (1) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (4) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) 11. (5) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) 12. (2) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) 13. 14. 15. (1) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) datumloos (2) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) Totaal: 40 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
Goedemorgen meisjes! Nog een dagje uitzieken hier... Ik heb zoveel spierpijn van het hoesten dat ik amper rechtop kan lopen. Nou, dan is werken nog even geen optie vind ik @Behappy: Wat is er meid? Kunnen we je helpen?
@BB; ik zou dan ook nog lekker even een dagje thuis blijven!!!! Lekker op de bank... Dekentje erbij... Pot thee... Goed boek... Laptop... Heerlijk!!!!! @Behappy; Ben je nog wel weer in slaap gevallen??? Idd, kunnen we je helpen???? Ik ben inmiddels alweer een uur aan het werk...