Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

muhaha het stort hier van de regen dus voorlopig ga ik de deur niet uit. En als ik er eentje koop denk ik toch dat ik tot morgenochtend wacht, maar heb wel wat klachten die ik alleen van m'n zwangerschappen herken dus begin wel zenuwachtig te worden. Wil mezelf toch ook niet teveel hoop geven dus twijfel twijfel twijfel.

@kerstboom: we zouden hem gisteren weghalen maar hadden geen zin dus denk dat het vanavond wordt.

2. Manu74

Manu74 Lid

22 apr 2009
    56
    0
    0
    Ik probeer nu een foto toe te voegen, het is van vanochtend.

3. Maia

Maia Niet meer actief

@manu: die is duidelijk hoor, ik zou zeggen gefeliciteerd :)

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik vind hem ook best wel duidelijk !
    dus gefeliciteerd !

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ja, die is positief:)

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Manu, dát bedoelde ik nu! Dat is echt geen vaag streepje hoor! Vaag is als je twijfelt of je nu wilt dat er eentje staat of als hij echt vrijwel onzichtbaar is. En dat is deze niet!

Dus van mijn kant ook een voorzichtige felicitatie!

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jazeker streepje hoor!! proficiat manu!

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dat is idd heel vroeg! Ik ben een voorstander van tempen, maar kan me ook wel weer voorstellen dat je het de eerste tijd lekker op zijn beloop wilt laten.. Mocht het niet meteen lukken, dan kan je er altijd nog te veel mee bezig zijn :p

Hier, tja. Beetje pessimistisch door mijn voorgeschiedenis en hoopvol tegelijkertijd door het wonder van mijn vorige zwangerschap. Ik lijk wel manisch soms haha:D
    Ik ben vooral blij als ik de 19e naar mijn gyn mag. Heel benieuwd hoe het behandelplan vanaf dan gaat. Een voordeel van een verleden in de MMM; ze kennen me van binnen en buiten ;) Ik ga ervan uit dat deze maand niet raak is. Met oudjaar een negatieve test.
    Maar die rompslomp blijft jou gewoon bespaard hoor! Hoop dat het snel raak is voor je meid!

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manu.. Ik zie hem ook duidelijk ja. Heb je ook een foto van alle testjes bij elkaar? Of heb je de vorige keer getest met een ander merk? Dan kunnen wij mee kijken met wat je bedoelt met dat er weinig verschil in zit. Misschien zien wij dat anders:)

Betty.. Jaa Babywish is net zo oud als mij:p dus ben niet het enige broekie hier:p

Boom weghalen: hier was het zo gebeurd maar wij zeiden ook al: jeetje wat is het kaal!!

10. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Positief hoor meid! Gefeliciteerd!!! Als jij je er onzeker over voelt, over een paar dagen gewoon nog een keer testen. Dan zal hij vast wat donkerder zijn!! :)

11. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Nee heb nog niet getest wil proberen om het vol te houden tot het weekend mits ik niet ongi word. Ik heb bijna nooit en bloedneus en vanochtend werd ik er al mee wakker echt raar. Allemaal vlekken in mijn gezicht en zit ineens helemaal onder de pukkeltjes in mijn gezicht.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ tempen; ik doe het nu al best een tijd, maar vind het echt niet zo belastend. Gewoon als de wekker gaat meteen even de thermometer erin en klaar is Klara! Na voor mijn zwangerschap maandenlang anovulaire cycli te hebben gehad, gaf na mijn bevalling elke maand die stijgende temp me de geruststelling 'dat alles nog werkt'

Net als ovutesten...elke dag in de week van het verwachte ei rond de middag even een plasje en klaar!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Kimmie: bloedneuzen kunnen ook symptoom zijn van een zwangerschap, wist je dat. net als die pukkels. ik duim voor je!

14. spinnekop

hmm klinkt toch veelbelovend

15. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    hier nog iemand die bijna mag testen..4 jan. is mijn nod dag, maar aangezien ik zo raar ongesteld ben de laatste tijd kan hij zo ook 6 jan. worden:(.
    ik heb echt een opgezetten buik, en mn bosten staan gespannen..pfoe best pijnlijk is dat af en toe. maarja het kan ook gewoon wezen dat ik ongi word..en mn darmen gaan me toch te keer, maarja dat kan wel weer s te maken hebben met die feestdagen..:s we zullen moeten afwachten..in dec zijn we er niet echt fanatiek mee bezig geweest, dat was opzich wel weer eens prettig, als je er zo mee bezig bent is soms ook niet fijn. we hebben gewoon genoten van de feestdagen enzo, deze maand gaan we er wel weer flink voor:)....maar ondanks dat we afgelopen maand niet echt druk "bezig" zijn geweest vind ik het nu toch wel beetje spannend worden:p

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    We hebben komende week voor het eerst een 2e bezichtiging. En diegene pakt het gelijk serieus aan want die neemt haar eigen makelaar mee. Spannend!! Ze hebben zelfs al gevraagd of 220.000 bespreekbaar is (dat is de vraagprijs minus 25.000)
    JA, dat is bespreekbaar! (maar daar gaan we natuurlijk wel heel moeilijk bij kijken :cool:)

En hier nog een Funda-addict!! Ik kijk echt elke dag naar alle nieuwe huizen en als ik tijd heb ga ik weer alles opnieuw door.
    Mij fop je ook met niks. Dan komt er een nieuw huis op funda en dan denk ik "nieuw mijn aars! Die is gewoon een paar weken eraf gehaald en ze hebben nieuwe foto's gemaakt ;)"

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Oud....ik ben samen met spinnekop denk ik de oudste hier......

@Spinnekop, hier op 2 weken na geen 2 jaar dus valt op zich wel mee toch???? En tja als ik nu zwanger raak dan zitten de 2e en derde wel dichter opelkaar.......maar ja leeftijd he........nou vraag ik me af of het gelukt is.......volgens mij geklust op moment van eisprong dus dat is afwachten en 4 dgn van te voren.......nou weten we dat dat wel kan gezien de vorige keer maar of de kwaliteit dan goed blijft......

18. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Ja ik las het net inderdaad. Ik ben nu zo zenuwachtig maar toch probeer ik te wachten met testen tot van het weekend. Heb ook redelijk wat buikkrapen die doortrekken naar mijn liezen dus dat zou ook kunnen betekenen dat ik morgen toch ongi wordt.

@ Manu ik zie hem ook hoor. Gefeliciteerd !!!

19. spinnekop

ja , dat vind ik ook altijd zo grappig ja , maar goed soms moeten ze wel we hebben nu een huis gezien die staat al 3 jaar te koop , als hij nog te koop staat als ons huis verkocht is dan gaan we daar eens kijken

maar spannend dus voor jullie , veel succes vast met de 2de bezichtiging

20. Manu74

Manu74 Lid

22 apr 2009
    56
    0
    0
    Oh wat lief, dankjewel dames, ik begin me nu toch wat blijer te voelen!
    En ik ga zeker overmorgen weer testen.
    tja die andere testen waren andere merken en werden ook pas na de afleestijd duidelijker.

Vandaag geen andere testers?

@ mamakaatje , jij gaat morgen testen toch?

Deel Deze Pagina