@ mompelientjel volgens mij moeten de kerstbabys nog komen hoor Anders zit het er wel erg dicht op he voor wat betreft de datum.... Ik hoop dat ik mijn kleine wonder op eerste of tweede kerstdag heb gemaakt!!!
Lianne.. Haha ja dat kan je aanpassen jaa i know Maar 206 klinkt toch veel meer als 104 hihi haha om even te bewijzen dat wij lekker veel kletsen Boulette.. gefeliciteerdd hoor. Die cb is toch wel heel duidelijk he Wat wordt de lijst mooi rozeeeeeeeeeeeee Jippie!
Gefeliciteerd boulette De lijst kleurt al heerlijk roze. Goed begin van 2012 en hopelijk kunnen velen van ons door naar septembermama's
Hoi meiden, Wat wordt het een mooie roze lijst!!! Boulette, gefeliciteerd!!! Hier weet ik het even niet meer en ga morgen maar testen...heb last vam rommelende darmen en af en toe voelt het alsof ik ongi ga worden...hope not!! Heb enorm veel pukkeltjes wat ik normaal niet heb, maar goed alles wat mijn lijf aangeeft, vertrouw ik niet meer op na 14 rondes, behalve mijn ei, die is heel duidelijk! Ga zo even relaxen met een boek, ben moe. 7.00uur begonnen vanmorgen en idd, dat had een mooie uirustdag kunnen zijn! Duimen draaien voor nog meer roze!! Liefs D.
Zaad van schatlief is gelukkig goed, maarja... Als bij mij meer dan de helft niet meewerkt komen we alsnog niet ver whahaha. Vanaf het begin zijn wij niet op de roze wolk gedoe. Al heel serieus vanaf dag 1 en ook al elke dag samen. En we stonden allebei al ingeschreven voor een huis. Maarja, een plekje uitzoeken doe je niet zomaar. Alhoewel we het er wel een beetje over gehad hebben dat we een kindvriendelijke buurt zoeken, zkh, peuterspeelzaal, basisschool etc niet te ver weg en natuurlijk niet te ver bij onze school/werk vandaan.
het roze begint aardig te komen ! ik vind het voor mijzelf steeds spannender worden, wordt eigenlijk een beetje jaloers van al het roze, maar het is jullie van harte gegund meiden !!
Poeh, een hoop pagina's bij moeten lezen (was zo'n 2 dagen niet online geweest!). iedereen die op Roze is, gefeliciteerd!!!!
Wow.. Een uur bezig geweest met bijlezen en ik was hier vanochtend nog.. Wow... Meiden op roze. Gefeliciteerd!! @b wish. Als het goed voelt dan moet je verder nergens iets van aantrekken. @suusjelove; wij zijn de enige twee op rood tot nu toe! Hier weer het idee ongi te gaan worden. Maar dat zou toch niet weer kunnen... Fijn dat er zoveel roze is!!!!
Ik herken dat wel hoor Slaat nergens op maar ik hoop dat er wat roze voor mij overblijft!!! Wat een enorm verschil trouwens met vorige maand...
@Martina Dank je wel! Ik duim voor jou!! @Lianne Jij bent dus een van de harde werkers vandaag! Wel lekker dat je dan toch bij het forum kan @Mompelientje Ach, balen meissie! Knuf voor jou!! Hoop dat het nog te vroeg is geweest het testen! Ga je de volgende ronde tempen? @Spinnekop Jij bent niet de enige die ziet dat ze donkerder worden hoor! Fijn Gefeliciteerd Boulette!!! Duidelijker kan niet meid!
nee het slaat ook nergens op... hihi het is je gegund hoor, wat roze ! *geeft jou wat roze* vorige maand was ik hier nog niet... maar ik geloof je meteen
Dames, Een goed, gezond 2012 toegewenst. Maar bovendien veel vruchtbaarheid toegewenst. Ik heb vanmorgen even een stukje gelezen en zojuist even weer. Jullie zijn niet bij te houden! Voor iedereen die ongesteld is geworden balen meiden maar 2012 duurt nog even en daar maken we ons jaar van! Voor iedereen op roze gefeliciteerd!
hey meiden wat is er veel roze bij gekomen, wat goed zeg. Nou hier nog nergens last van wel een voorgevoel dat het niet raak is deze maand. Maar ja we wachten af. Dikke knuffel mamavand