Nou ik weet het niet meer... Morgen nog maar eens tempen... Geen rood meer te zien en geen krampen meer te voelen... Ik wil duidelijkheid...
Of vroeg een posi test in handen heeft Ik denk dat je gelijk hebt Goof, want dit keer hebben ze in het ziekenhuis 4 dagen na eisprong al geprikt op HCG, omdat ze het met een beetje geluk dan wél al konden zien. Helaas was het toen nog niet zichtbaar, maar ze hebben wél geprikt. En eh....... zie dat je net op wintersport bent als je je NOD hebt?! Ik wil wel een sms!
Misschien test je nu wel positiever zeg maar, omdat er nog wat HCG achter is gebleven? Ik ga voor een goede ronde met een plakbeeb! Juist om die wazige theorie van me, zoals ik je laatst vertelde
@Emjee, wat ben je heerlijk positief. Ik wens je veel succes in de volgende ronde! @BB,graag gedaan hoor. Iedereen is hier lief voor elkaar inderdaad. @Renske, slaap lekker voor straks en veel succes met werken morgen. @Suusje, je houdt het lekker spannend zo. Misschien toch geen menstruatie dus. Misschien anders morgen eens testen? Zo, nu ga ik even gezellig met mijn man op de bank zitten. Ik lees nog wel mee op mijn telefoon. En morgen weer tijd om te reageren. Fijne avond nog allemaal!
Dames allemaal een gezond,gelukkig en vruchtbaar 2012 gewenst!! Dames op rozegegeliciteerd dat gaat snel zeg!!! Mooihihi Dames op rood vetbalen!! Ik duim hier voor de volgende ronde!!!
@ Emjee; balen meis!!! Hoop dat het volgende maand raak voor je mag zijn!!! @ Solana; Wat een lange lijst... Wat super lief dat je iedereen bij langs gaat... En ik sta er zelfs 2x op!!! Heb sinds vandaag ook iets raars, nog nooit last van gehad, maar sinds vandaag heb ik last van mn ogen!!! Mn linker is erger dan mn rechter maar goed.... Heel vaag.....
@ Suusje; je houdt het wel spannend he!!! Begrijpelijk dat je er niets meer van snapt... Ander s gewoon contact opnemen met de Gyn. hoor!!!!
Volgens mij was dat met Renske.... En met .... Ik heb geen lenzen of bril... Maar weet nog wel dat het hier besproken was.....
oh oke , mijn ogen worden altijd slechter als ik zwanger ben, dus vandaar dat ik het even naar voren bracht
Dat lenzen verhaal heb ik al eens gelezen... Toch..?! Iemand had er bij een eerdere zwangerschap last van... Dus is misschien een goed teken... Durf niet te testen... Heb genoeg van die witte dingen en ik wil dan ook wachten tot ik op 14dpo zit... Ow das morgen volgens mij...
zo er is al aardig wat bij geschreven... @suusjelove ik ga hard voor je duimen ! @Solana: wow wat ben jij goed bezig geweest, je hebt volgens mij echt op iedereen gereageerd, wat lief ! maar het is zeker wachten, wachten en nog eens wachten.
Nou ik kan je wel vertellen, dit is behoorlijk irritant!!!! Maar goed, we zullen het zien... En als het voor het goede doel is, dan heb ik het er zeer zeer zeer graag voor over!!!
Neuhhh niet echt... Alleen ben 's avonds wat opgeblazen... Dus tja... moeilijk, moeilijk!!!! Trouwens ik keek net even in het 01-15 december 2011 topic, daar waren in totaal 15 zwangere dames!!! We zitten nu al over de helft!!!! G.E.W.E.L.D.I.G. of niet??? hihi...
Dat zou ik ook doen denk ik!!! Hopelijk is die nog steeds mooi hoog!!! Jij houdt de spanning er echt in he....