jammer dat je het niet hebt bijgehouden de laatste temp was wel mooi hoog ik ben benieuwd morgenvroeg
Nog iemand ervaring met utrogestan hier ?? Ik heb soms het gevoel dat ik ze niet ver genoeg inbreng ? En er komt altijd weer zoveel eruit Is dat normaal.... ?
Ja super he dat we al zo veel zwangere hebben en degene die op rood staan weten niet meer waar ze aan toe zijn... Want bij rammetje is het ook heel erg raar allemaal... Maar meestal als ik weer een beetje hoop krijg dan breekt de ongi door...
even een vraagje over het tempen, want ik weet echt niet hoe dat gaat... is het goed als je temp hoog blijft en hoe kan je zien aan je temp wanneer je je ei hebt ? of kun je dat niet merken aan je temp...
Ik wilde wel graag maar met oud op nieuw was ie echt niet betrouwbaar en vannacht erg koortsig... Dus vaak op geweest etc...
@Dobbel ik zou morgen een testje wagen (zegt mevrouw durft niet te testen) @Martina door middel van temperaturen kun je precies zien wanneer je eisprong is geweest...
Breng je ze liggend in? Dat deed ik altijd. Even blijven liggen. Het geeft sowieso een zooitje, dat is inderdaad normaal. Het hoeft ook niet allemaal binnen te blijven hoor... Ik noemde het altijd kuteieren haha. Wat een rotzooi he!
Een naderende eisprong is wel enigzins in kaart te brengen, maar nadat je temp drie dagen hoger is, kan je pas met zekerheid zeggen dat je ei is geweest. Succes!
Ja, wat een rotzooitje... Denk je dat je na je ongie van die maandverbandtroep af bent, zit je nog steeds 14 dagen met een inlegkruisje in
ja echt goed.. januari is pas 2 dagen oud en we hebben al zoveel roze!!! joehoe!! En inderdaad suusje, wij weten niet waar we aan toe zijn.. hoop dat je temp morgen nog mooi hoog is.. en ben benieuwd of je een testje gaat wagen. Ik hoop dat ik morgen meer weet als ik de ha gebeld hebt. M'n ongie kwam een week te vroeg had maar een LF van 8 en voorheen van 12-14 en vandaag op mijn oorspronkelijke NOD weer een ongie gevoel.. Maar als ik morgen te horen krijgt dat me urine schoon was heb ik goede hoop voor deze maand, want na het stoppen met de pil heb ik 1 menstruatie gehad en toen raakte ik zwanger, nu na de curattage ook 1 echte ongi gehad dus... hoop deze keer raak, moet alleen wel me koorts snel zakken zodat ik m'n ei goed kan spotten.. hahahah meiden die morgen gaan testen.... GOOD LUCK en zorg voor nog meer ROZE
Denk ik lekker vroeg op bed te liggen... Kan ik niet slapen Heb het vreselijk koud, terwijl ik zelf niet koud aan voel ofzo, verwarming staat zelfs half open. Kijk nog maar even tv Voor diegene die morgen NOD hebben en gaan testen: IK DUIM SUPERHARD VOOR NOG MEER ROZE !!!
Babywish goed teken koud hebben!! Jij bent gewoon hartstikke zwanger! Suus.....bij mij werkt een oom witte test altijd als katalysator......dan werd ik bijna direct ongi....dan weet je tenminste waar je aan toe bent.